Congresul National al Studentilor la Comunicare este un eveniment marca PRIME Romania, alcatuit dintr-o serie de conferinte menite sa ofere studentilor informatii esentiale despre Storyscaping, tema din acest an a evenimentului. Conferintele vor fi completate de studii de caz relevante, care vor exemplifica strategiile create si implementate de branduri.
Storyscapingul reprezinta un concept care se bazeaza pe crearea unei povesti de brand si utilizarea ei intr-un marketing de tip 360 grade. Strategia implica crearea unor povesti care sa ii aduca pe consumatori mai aproape de valorile brandului, cu care ei reusesc in acest fel sa interactioneze si sa formeze o relatie pe termen lung.
Aplicarea conceptului de Storyscaping in business este una dintre strategiile eficiente, avand in vedere evolutia comunicarii dintre consumatori si branduri. Prin cunoasterea acestei noi tehnici, oamenii de business vor avea o viziune imbogatita asupra a ceea ce presupune crearea unei campanii de branding si integrarea ei pe mai multe tipuri de platforme, vor avea succes in ceea ce priveste gradul de engagement din partea consumatorului si, nu in ultimul rand, vor putea dezvolta idei noi de promovare prin intermediul celor mai eficiente canale de comunicare, adaptate profilului fiecarui consumator, lucru ce va duce la cresterea vanzarilor si a notorietatii.
Implementarea Storyscapingului in campaniile de markenting are la baza comunicarea de brand si crearea unei povesti impartasite in egala masura de consumator. Din acest punct de vedere, beneficiile cunoasterii acestei noi strategii se reflecta in feedback-ul pe care brandurile il primesc de la consumatori si in crearea unei imagini si a unei personalitati distincte de brand.
Prima conferinta, Storyscaping: lumea de poveste a brandurilor, va avea loc pe 23 aprilie, de la ora 10:00, si le va oferi participantilor oportunitatea de a afla cateva dintre principiile acestui concept. In cadrul acestei conferinte, studentii vor avea ocazia sa afle de la invitati ce presupune acest strategia de Storyscaping, cum a aparut in Romania si ce metode folosesc brandurile pentru crearea unor lumi proprii. De asemenea, tehnicile utilizate, alaturi de trecerea de la the big idea la the organizing idea nu vor lipsa din panelul de discutii.
Cea de-a doua conferinta, Transmedia storytelling: un singur mesaj, platforme multiple, ce va avea loc in aceeasi zi, incepand cu ora 13:30, are menirea de a defini conceptul de transmedia storytelling, de a demonstra importanta implicarii consumatorului in strategia de brand, precum si interactiunea cu acesta. Mai mult decat atat, aceasta conferinta analizeaza impactul pe care il poate avea utilizarea simultana a tuturor canalelor disponibile pentru transmiterea mesajului.
Ziua a doua, 24 aprilie, va incepe cu o conferinta intitulataVisual storyscaping: de la crearea unor reclame la crearea unor povesti, de la ora 10:00, ce surprinde importanta unei conexiuni emotionale in crearea unui vizual, adaptarea mesajului la public, transformarea brandului intr-un lovemark prin Storyscaping, precum si exemple de branduri cu o identitate vizuala de remarcat.
Spre finalul zilei, de la ora 13 :00, in cadrul celei de-a patra conferinte, intitulate Storyscapingul – noua strategie in construirea unui brand de success, se surprind punctual avantajele si dezavantajele acestei strategii, povestea impartasita dintre brand si consumator, efectele asupra unui brand, precum si concluzii si previziuni viitoare ce vizeaza domeniul.
Mai multe informatii despre eveniment si despre inscrieri pot fi gasite site-ul cnsc.primeromania.ro, dar si pe pagina oficiala de Facebook, https://www.facebook.com/CNSC.Prime.
No tags for this post.