… la tine!
Mai exact in deciziile pe care le iei de cand ai ideea investitiei intr-un magazin online, apoi tot la tine se afla cand il lansezi online pentru prima ora, si se afla in fiecare decizie operationala pe care o iei zilnic la biroul de manager.
Nu doar deciziile tale sunt cele care conteaza, pentru ca toate actiunile celor care lucreaza impreuna cu tine pentru acelasi magazin online au aceeasi influenta asupra succesului vostru. Desigur deciziile tale ca manager imprima insa o directie hotaratoare, si practic in mainile tale se afla succesul.
Asa cum le explic si clientilor mei ecuatia comertului online este una foarte simpla:
Profitul brut = Traficul pe magazin x Rata de Conversie x Comanda Medie x Adaosul Comercial
si din punct de vedere semantic, cand vorbim despre Comert Online, vorbim despre Comert si despre Online, amandoua cuvintele sunt importante. Trebuie sa stii sa faci Comert si sa te pricepi la mediul Online.
[citeste articolul integral pe ECOMpedia]