LATER UPDATE: sunt aici 2 oferte – una pt magazinele online si una pentru un student/ucenic, sa nu le confundati. Am nevoie de un studiu de caz pentru Scoala de Vara, dar si de ajutor pentru a face acest lucru, si de aceea am nevoie de un ucenic. Sper sa fie totusi clar din ce scrie mai jos.
Daca esti magazin online cu sediul in Romania, afla ce primesti in cele 2 luni de consultanta GRATUITA:
- analiza site-ului din punct de vedere al uzabilitatii si al functionalitatii (1-2 sedinte, fizic sau prin skype) – daca esti inscris in competitia GPeC putem pleca si de la raportul de jurizare primit deja de la organizatorii Galei Premiilor eCommerce
- asistarea echipei de programare dezvoltare pentru implementarea (suport prin email)
- analiza sistemului de masurare a eficientei campaniilor de marketing, customizarea aplicatiei de web analytics – google analytics customizat si instalat asa cum trebuie pentru un magazin online (instructiuni si suport prin email, training scurt de analytics 1 sedinta)
- optimizarea ratei de conversie (idei si oprtunitati prezentate periodic prin email)
- analiza departamentului de marketing online, a felului in care se face promovarea magazinului online (1 sedinta, fizic sau prin skype)
- idei si oportunitati de promovare, prezentate managementului magazinului online (periodic prin email, skype)
Ce trebuie sa oferi TU ca sa poti castiga aceste 2 luni de Consultanta GRATUITA (semnam un NDA daca e nevoie):
- acces cu drept administrativ la toate instrumentele de masurare a eficientei campaniilor de marketing, google analytics, webmaster tools, acces la interfata de administrare de comenzi, sau la rapoarte de vanzari, la tot ce este necesar sa pot documenta cazul vostru foarte bine
- mentinerea unui jurnal zilnic de modificari si de schimbari facute cu ajutorul meu in aceasta perioada, texte din care sa reiasa de unde am plecat, situatia actuala, si la ce rezultate am ajuns la finalul celor 2 luni de zile, cu capturi edificatoare din aplicatiile de anaytics sau din interfata de comenzi – un doc sharuit in the cloud
- acordul de a prezenta cazul tau la Scoala de Vara GPeC ce se va tine pe 26 august 2012 in cadrul unui workshop de 1-2 ore, un power point creat pe baza jurnalului zilnic si a capturilor din site si din interfetele de analytics sau cea de administrare comenzi, unde cifrele sensibile vor fi putin deformate, nu mult pentru a pastra aspectul didactic si coerenta cu realitatea, dar indeajuns de mult petnru a nu oferi cifre pe tava concurentei care ar putea fi in sala – insa actiunile de marketing si schimbarile generate de colaborarea cu mine vor fi prezentate in totalitate, conform acelui jurnal de activitati zilnice.
- buget pentru campaniile de marketing propuse si pentru echipa de dezvoltare-programare
Cum te califici si de ce voi tine cont cand voi alege cu cine sa lucrez GRATIS in aceste 2 luni de zile:
- nu te califici daca am avut pana acum vreun contract cu tine, ci doar daca acum te voi consilia pentru prima data
- vei castiga un punct daca esti un magazin online inscris la GPeC sau in TRUSTED.ro
- vei castiga 5 puncte daca esti printre primii 5 care vor trimite aplicatia
- vei castiga apoi cate un punct pentru fiecare 1000 de vizite (din analytics luate cifrele) pe zi, daca ai 2000 de vizite pe zi, iti voi acorda 2 puncte, daca ai 3000 de vizite pe zi ai 3 puncte
- vei castiga alte 3 puncte daca imi dovedesti (vezi tu cum) ca ai o echipa de programare-dezvoltare abila si care este pregatita sa faca schimbarile necesare in maxim 3-5 zile de la analiza efecutata de mine – conteaza cu ce firma lucrezi si ar trebui sa dovedesti cat de profiesionista este echipa respectiva
- vei castiga cate un punct pentru fiecare canal de marketing pe care il folosesti acum, in prezent in mixul tau de marketing (bloguri, social media, email marketing, adwords etc)
- vei castiga cate 2 puncte pentru fiecare 1000 de euro prevazuta ca buget de marketing in perioada de 2 luni, spre exemplu, daca ai un buget de 2000 de euro pentru marketing vei primi 4 puncte, daca ai un buget de 4000 de euro vei primi de la mine 8 puncte si tot asa
Imi voi permite sa aleg dintre aplicatiile cu cele mai mari punctaje site-ul cu care eu sper sa am cea mai buna colaborare. Imi voi permite sa trimit emailuri foarte rar, cand si daca am noutati pentru voi, so prin trimiterea aplicatiilor va veti da acordul cu privire la trimiterea de informatii comerciale de la mine.
Astept aplicatiile voastre, prezentati cele 7 puncte de mai sus detaliat pe email – liviu.taloi@siteaudit.ro – in perioada 16 – 22 iunie. Pe data de 24 iulie voi suna magazinul online cu care voi colabora sa-l anunt. Restul lumii va afla cu cine am colaborat imediat dupa Scoala de Vara GPeC.
Daca experienta aceasta va fi una placuta, si pentru mine, si pentru magazinul online, si pentru cei ce vor veni la Scoala de Vara, promit sa repet experienta aceasta in fiecare vara, atat timp cat voi putea.
Nu uita. DARUIESTE si PRIMESTE! Oferta e limitata! 🙂
PS. Cu aceasta ocazie, as vrea sa iau langa mine un student, un invatacel, un ucenic care sa ma ajute in munca de documentare a cazului respectiv. As vrea sa primesc pe email CV-urile voastre, in care sa-mi descrieti cu lux de amanunte experienta voastra din online. La finalul celor 2 luni vom vedea daca veti ramane sau nu alaturi de mine, sau a fost doar o experienta de o vara alaturi de problemele de zi cu zi ale unui magazin online. Vei fi invatat ceva ce nu vei afla din alta parte.. decat daca vei fi la un moment dat clientul meu.
Multumim de oferta!
Toate bune si frumoase dar reiese clar din punctaj ca numai magazinele mari, cu bugete mari, au sanse sa castige. Poate te gandesti altadata si la cele mici, care incearca sa scoata capul…
Pentru a putea prezenta un studiu de caz trebuie sa ai ceva rezultate. La 2-3 comenzi pe zi nu am ce rezultate sa prezint, o dublare insemnand abia 4-6 comenzi pe zi. 1000 de vizite pe zi inseamna aproximativ 10 comenzi pe zi, ceea ce mi se pare extrem de putin pentru un magazin online. La 10 comenzi pe zi este inca un magazin mic, mic de tot. Nu vreau sa intru intr-o dezbatere pe tema asta, insa pentru studiul de caz de la Scoala de Vara as vrea sa am ceva rezultate in 2 luni de zile, ceea ce e foarte greu si in cazul unui magazin mai maricel.
Am sa ma gandesc si la magazinele mici, promit. Insa pentru mine, cele cu 1000 de vizite pe zi sunt putine. Sper sa avem totusi aceeasi scala pe care masuram dimensiunea unui magazin online. La 10 comenzi pe zi, x 30 = 300 de comenzi pe luna, un IT&C la 800 de lei AOV face 650.000 de euro pe an, un fashion la 120 de lei AOV face 98.000 de euro pe an, si un magazin de carti la 60 de lei face 49.000 de euro. Nu cred ca poti numi magazinele astea mari sau medii. Din marginea de X% (mare/mica depinde de industrie) din cifrele de mai sus iti raman intre 2% (IT&C) si 20%(fashion), adica 1000 de euro pe luna la IT&C si 1600 de euro pe luna la fashion. Ceea ce poate fi ok pentru o afacere mica de 1-2 persoane, cu maxim 1-2 angajati in plus fata de proprietari.
Nu as spune ca 1000 de vizite pe zi reprezinta ceva nemaipomenit. Dar, poate ar fi trebuit sa pun altfel problema. Acele 10 comenzi pe zi daca sunt apartamente sau bilete scumpe de vacanta, atunci e altceva, vorbim de o eficienta foarte buna, de un ROI mare. Poate ar fi trebuit sa pun conditia la ROI nu la numar de vizite. Poate fi un magaizn care vinde ceasuri de lux si care are 2-3 vizitatori si 2-3 comenzi pe zi, ceea ce e un caz foarte fericit. Acolo orice crestere de trafic spre 50-100 de oameni poate creste mult si cifra de afaceri.. desigur nu in acelasi raport precum 50/2 dar oricum o va creste..
Ce fel de conditii as fi putut sa pun ca sa am ceva palpabil in 2 luni de zile? Cum as putea defini succesul dupa 2 luni de zile? Cand uneori eu nici dupa 1 an de zile de contract nu am terminat de facut tot ce trebuie. De aceea am ridicat putin stacheta, pentru a putea arata ceva. Sper sa imi iasa, si sper ca dupa aceea sa pot reduce putin pragul si sa pot oferi ceva consultanta gratuita si celor mai mici, mai mici de 10 comenzi pe zi. Spor!