Cupoane si reduceri online. Groupon vine la NetCamp.

In aceasta perioada este normal sa se vorbeasca despre cupoane si reduceri online, nu-i asa?

Se discuta aprins pe grupul de comert electronic despre acest lucru, se vorbeste la ziar despre acest lucru (vezi articolul din Wall-Street.ro) si chiar se intampla la NetCamp sa vina poate cel mai ineresant start-up international pe acest domeniu: Groupon vine la NetCamp!

Asa cum marketingul afiliat reprezinta nirvana pentru magazinele online, marketingul prin cupoane si reduceri poate reprezenta nirvana pentru clienti, si de ce nu, prin marirea volumului de tranzactii si pentru comerciantii online. Cert este ca obiceiul de consum se schimba, dispare ceea ce se numeste inca "ethical shopping" si se renunta la brand in favoarea pretului. In Romania pretul a fost dintotdeauna cel mai important in luarea deciziei de cumparare.

Sunt magazine online in .ro care ofera deja (nu printr-un sistem de tipul Groupon) foarte multe cupoane si reduceri. Unele reusesc sa tina sub control aceste discounturi, altele nu.. si probabil vor ajunge la fundul sacului curand. Aveti grija ca perioadele cu reduceri substantiale sa nu devina permanente! Cel mai mic pret din Romania, cel mai bun pret, cea mai buna oferta, etc.. sunt instrumente puternice dar si foarte ascutite, mai ales in partea dinspre magazinele online. Te poti taia relativ usor.

Un alt post scris de Mircea Scarlatescu (Cautatorii (online) de oferte) imi aminteste ca trebuie sa imi fac timp (am promis cuiva) sa scriu un articol despre disparitia curentului numit "ethical shopping".

Tu cand cumperi online/offline cauti cel mai mic pret? cauti un cupon? umbli sa capeti reduceri?

No tags for this post.

Related posts

2 thoughts on “Cupoane si reduceri online. Groupon vine la NetCamp.

  1. Pentru cupoane/coduri de reduceri online existam si noi si se simte o crestere de interes pentru segmentul asta, in acest sfarsit de an.

    Primim din ce in ce mai multe cupoane,pe unele le cautam noi,discutam cu magazinele online, iar in acelasi timp si utilizatorii devin mai interesati si informati.

    Pretul e clar factorul cel mai important pentru vanzari in Romania.Putini isi permit sa cumpere dupa brand si nu dupa pret.

    Decembrie e o luna plina ,dar daca ne uitam in urma Ianuarie 2010 a fost mai tare ca Decembrie 2009,deci ne asteptam ca si luna viitoare sa fie la fel de plina poate cu putin noroc mai plina ca decembrie.

  2. Pana la urma conteaza foarte mult cantitatea pe care o vinzi. E bine ca si in Romania a inceput sa ia amploare conceptul acesta. Cuponul de reducere la un produs, atrage cumparatotul in magazin. Pe langa produsul oferit la reducere, sigur magazinul va vinde si alte produse la pret intreg. Cupoanele de reducere functioneaza in SUA de peste 60 de ani si nu exista indicatii ca ar disparea in curand. Ce vreau ca lumea sa inteleaga, este ca si magazinele locale pot oferi cupoane, nu numai magazinele online. Potentialul cumparator cauta cupoane online, pe site-uri de cupoane, le tipareste si se prezinta la casa de marcat cu cu el si primeste reducerea. Inca firmele si cumparatorii sint nedumeriti in legatura cu cupoanele.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.