Carte de e-commerce semnata Andrei Radu & Liviu Taloi. Rezerv-o acum!

Cadoul meu de sarbatori pentru voi: rezervati la un pret mai bun cartea de e-commerce semnata impreuna cu Andrei, un pret mai mic decat cel cu care o veti putea cumpara in 2011. Incepand de astazi pana pe 15 decembrie 2010, puteti face rezervarea cartii de e-commerce si beneficiati de 15% discount din pret, adica in loc sa dati 200 de lei, veti plati in final doar 170 de lei. Rezervarea acestei carti (necesara si pentru stabilirea tirajului) inseamna plata a 85 de lei in avans, pana pe 15 decembrie 2010 (vorbiti cu Andrei pentru factura proforma).

Cartea prezinta o analiza a pietei romanesti de comert electronic de la inceput (anii 2000) pana in prezent, cuprinzand statistici asupra evolutiei numarului de tranzactii (prin diferite metode de plata), dinamica pietei (achizitii, preluari, falimente), nise de piata si spending pe nise, comportamentul consumatorilor, tendinte, predictii, evolutie, interpretarea legislatiei in vigoare etc.

Pe langa sinteza de piata, cartea prezinta si concluziile celor 4 ani de teste de uzbilitate realizate in cadrul Galei Premiilor eCommerce, cat si: greselile frecvente ale detinatorilor de magazine online, sfaturi practice despre cum ar trebui sa fie organizat un magazin online (atat dpdv site, cat si dpdv logistic), recomandari si bune practici, marketing si promovare, SEO, KPI-uri si masuratori de business, marca de incredere etc.

Cred ca orice antreprenor online ar trebui sa parcurga aceasta carte pentru a avea o privire de ansamblu asupra pietei, niselor de piata, aglomerarii pe nise, spending-ul consumatorilor si, mai ales, pentru a-si imbunatati business-ul in functie de recomandarile bazate pe 6 ani de experienta in domeniu, 2 studii de e-commerce la nivel national (comandate de MCSI (2006) si ANCOM (2008)), consultantei de specialitate acordate magazinelor online si, nu in ultimul rand, organizarii Galei Premiilor eCommerce.

Cartea va aparea cel mai tarziu la inceputul lunii februarie 2011 (exista un mic delay fata de termenul propus initial datorita tipografiilor si altor chestiuni ce trebuiesc indeplinite pentru editarea de carte – ISBN etc.). Pretul acesteia este de 200 lei (TVA inclus), dar cei care fac rezervare pana pe data de 15 decembrie 2010, beneficiaza de un discount de 15% (adica de 30 de lei, pretul final devenind 170 lei), cu conditia de a achita 50% avans din pretul cartii – adica 85 lei.

Cei interesati il pot contacta pe Andrei Radu la andrei.radu [at] linkmagazine.ro pentru a li se emite factura proforma.

 

PS. Cititorilor mei fideli si celor care se lanseaza in e-commerce, sau celor care doresc sa beneficieze de experienta mea de consultant si nu au acum bugetul necesar le mai pregatesc o surpriza, sper eu pana la sfarsitul anului, un ghid de comert online. Voi reveni cu detalii in maxim 1-2 saptamani de zile. Si daca lucrurile evolueaza la anul asa cum sper eu, anul 2011 ne va gasi impreuna in salile de training, vorbind binenteles despre comert online. Despre aceste cursuri voi vorbi mai mult daca se concretizeaza niste fonduri mai substantiale.. oricum, prin faptul ca nu am timp sa scriu pe blog voi va dati seama ca lucrez la niste proiecte interesante pentru 2011. Mai multe nu pot zice acum.. 🙂

No tags for this post.

Related posts

8 thoughts on “Carte de e-commerce semnata Andrei Radu & Liviu Taloi. Rezerv-o acum!

  1. Pai cum adica Liviu, e o carte de comert electronic si nu o poti comanda online ? 😉

    Macar un forumular cu Google Docs, ceva basic , plaat prin paypal, etc. :-p

  2. Ce ziceti de o aplicatie care integreaza tot: program gestiune+program contabilitate+magazin online, este vorba de Balanta Profesional Web si costul este incomparabil mai mic decat alte solutii deoarece gazduirea se face pe calculatorul firmei ce achizitioneaza produsul. Iar timpul de lansare al magazinului este timpul de instalare a unui program pe calculator: 5 minute.

  3. @Costea
    Salut, nu zic nimic pana nu o vad.. dar chiar si asa am 2-3 intrebari
    – ce se intampla daca pica curentul in sediul companiei? trebuie sa-mi iau UPS + generator sa am site-ul 99% up&running?
    – ce se intampla daca pica conexiunea la Internet a companiei? trebuie sa-mi iau una de backup?
    – ce viteza de upload ar trebui sa am, sa pot asigura vizionarea site-ului de un numar de aproximativ 5000-6000 de vizitatori pe zi? cat m-ar costa?

    Credeti ca solutia gazduirii intr-un centru de date este nepotrivita pentru un business online?

  4. Ceva noutati legat de ghidul de comert online? As dori si eu sa intru in posesia lui!
    Cartea de e-commerce, de unde va putea fi cumparata dupa lansare? Perioada de precomanda a trecut…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.