Nu scriu acest articol cu prea mare entuziasm, nu vreau sa ingros randurile celor care zic .. si nici celor care zic… Dar il scriu pentru ca am fost rugat sa fac acest lucru, pe twitter.
- 2007. Laptopul HP de 700 de lei, nu se onoreaza nicio comanda
- 2008, ianuarie – Pret gresit, nu s-a onorat nicio comanda
- 2008. Pret gresit – comenzi partial onorate, partial neonorate
- 10.09.2008 – http://ubergeek.ro/2008/09/10/super-oferta/
- 09.09.2008 – http://big.lazyadmin.ro/2008/09/09/super-oferta/
- 2010. Eroarea cu pricina, discutata zilele acestea. Asumarea comenzilor cu pret gresit.
- 29.07.2010, ora 9:30 – Singurul print-screen cu eroarea, aici: http://oradeanul.com/2010/07/tehnica-bat-o-vina.html
- 29.07.2010 – Unde apare stirea ProTV: http://www.thefua.ro/2010/bad-timing/
- 31.07.2010 – http://www.staupenet.ro/emag-intre-onestitate-si-curaj.html
Explicatii despre cadrul legal cu privire la pretul derizoriu:
- http://legi-internet.ro/blogs/index.php/2010/07/27/pret-corect-sau-pret-inselator-in-comertul-electronic
- http://legi-internet.ro/blogs/index.php/2008/09/11/pret_gresit_in_comert_electronic_magazin
Magazinele online nu onoreaza in general aceste comenzi care au produse la un pret derizoriu. Ma bucur insa ca eMAG si-a asumat erorile din noaptea de 28 spre 29 iulie 2010. Nu vreau sa comentez nici pro, nici contra, insa am dat mai multe RT-uri pe twitter unde am incercat sa arat cateva pareri, si cele care zic bravo eMAG + link la postul oficial eMAG de pe blogul lor, si parerile care sustineau ca este doar o actiune de marketing. Nu vreau sa ma justific pentru acele RT-uri, insa un RT nu inseamna intotdeauna asumarea opiniei celui pe care il citezi, uneori poate fi o poarta catre dezbatere, ceea ce s-a si intamplat pe Facebook. Stiind ca este un subiect sensibil m-am abtinut de la orice comentarii. Din aceasta cauza nu am vrut sa scriu acest articol, pentru ca prin omisiunea unor linkuri, care mi-au scapat, care au disparut in timp, a unor opinii, pot fi acuzat iarasi de partinire.
Nu voi permite comentarii pe acest post, decat daca mi se aduc la cunostiinta linkuri care sa ateste onorarea, sau neonorarea unor comenzi ce au avut produse la preturi gresite, in plus, sau in minus, cu preturi derizorii sau cu preturi exagerate.
No tags for this post.
Multumesc pentru link 🙂
buna
am comandat in data de 11.02.2011 de pe siteul http://www.rentabil.ro , mai multe produse la care preturile au fost gresit afisate
am primit din partea siteului mail de procesare a comenzii
nici pana in ziua de azi nu m-a sunat nimeni de la acel site sa ma intrebe despre produsele comandate
dar ceea ce mi se pare mie ffffffff grav este faptul ca mi-au sters contul de pe siteul lor unde eu puteam sa am acces la istoricul comenzilor mele
vreau sa precizez ca din data de 11.02.2011 pana in 15.02.2011 nu pot fi contactati pe telefonul de pe site pt simplu fapt ca este inchis acel tel
puteti sa imi dati un sfat?
va multumesc
Nu cred ca poti face mare lucru. Poti lua legatura cu ANPC.ro insa nici ei nu te pot ajuta. Atat timp cat nu ai achitat cu cardul online, deci de fapt nu ai platit inca pentru produsele comandate, nu prea ai ce face.
hai ca si-au mai furat-o unii, este vorba de sigmanet
azi am auzit ca a fost manifestatie la magazin la ei. Evident, laptop-uri la 400-900 lei, toate de la i3 in sus