A inceput cea de a 5-a editie a Galei Premiilor eCommerce!

Extras din comunicatul de presa: A inceput cea de a 5-a editie a Galei Premiilor eCommerce!

Astazi, 15 iulie 2010, ia startul cea de a 5-a editie a Galei Premiilor eCommerce (GPeC). Magazinele online se pot inscrie in competitie pana pe 12 august, participand astfel la “cea mai dura editie de pana acum”, potrivit spuselor organizatorilor. 

Comerciantii care acced la titlul de “Magazinul Anului” sau “Cel mai bun start-up”, se pot inscrie la editia aniversara de 5 ani a Galei Premiilor eCommerce (GPeC) pana pe 12 august 2010. Totusi, nu orice magazin va fi acceptat in competitie, ci doar magazinele care intrunesc criteriile de preselectie – “mai stricte ca in alti ani”, dupa cum afirma Andrei Radu, directorul Link 2 eCommerce si organizatorul Galei.

Noutati, provocari anul acesta pentru magazinele ce se vor inscrie in competitie:

  • Eye Tracking: Pe langa cele 80 de criterii de jurizare, comerciantii vor fi analizati si de un juriu paralel compus din consumatori obisnuiti, care vor testa procesul de cumparare si uzabilitatea magazinelor cu ajutorul unei tehnologii revolutionare: “eye-tracking”. “Este o premiera la GPeC, o noutate absoluta in Romania. Pentru prima oara, testam uzabilitatea magazinelor cu dispozitive eye-tracking care monitorizeaza privirea utilizatorilor, punctul exact in care se uita, zonele pe care ochiul le ignora, durata de contemplare si ordinea traseului privirii cand utilizatorului i se da un task”, afirma Andrei Radu
  • Speakeri internationali: Nu in ultimul rand, la Gala Premiilor eCommerce 2010 vin, in exclusivitate, speakeri internationali. Bryan Eisenberg, un adevarat Guru in marketing online si optimizarea conversiilor, si-a confirmat prezenta in Romania doar la GPeC, sustinand o prezentare extrem de interesanta pentru oricine care activeaza in domeniu: “21 Secrets of Top Converting Websites”.
  • Criterii mai dure, orientate spre eficienta, optimizarea conversiilor: Magazinele acceptate in competitie vor fi analizate prin prisma a 80 de criterii de jurizare care au fost regandite de organizatorii GPeC in asa fel incat respectarea lor sa conduca la optimizarea conversiilor. “Criteriile de jurizare GPeC au fost intotdeauna apreciate in piata, spunandu-se despre ele ca sunt constituite ca un adevarat ghid despre cum sa iti faci un magazin online de succes. Nu ne dezmintim – din contra, daca pana acum aveam criterii dure, in 2010 au devenit draconice”, spune Andrei Radu. “Mai mult decat atat, am gandit criteriile de jurizare impreuna cu specialistii din piata, astfel incat sa punctam elementele esentiale care contribuie la succesul unui magazin online si la optimizarea conversiilor – mai ales acum, in plin an de criza”, continua Radu.

LATER UPDATE: noul cont de twitter al GPEC este http://twitter.com/gpecro si magazinele furnizoare/advertiseri din 2parale au reducere 10% la taxa de inscriere

No tags for this post.

Related posts

One thought on “A inceput cea de a 5-a editie a Galei Premiilor eCommerce!

  1. Cunosc sistemul Eye-Tracking – in Romania este pus la dispozitie de IRSOP inca de la inceputul lui 2007. E posibil sa mai fie si altii, eu de IRSOP stiu sigur inca din 2008. Stiu cum functioneaza si de cand am avut prima interactiune cu el, am ramas fan. Am vazut simulari pe site-uri “cu greutate” din Ro, unde sistemul demonstra clar ca era cam mare diferenta dintre asezarea promotiilor sau a bannerelor in pagina si punctele in care se duceau privirile vizitatorilor.
    Sistemul este foarte inteligent si se poate aplica si in cazul reclamelor (bannere online, postere tiparite etc.) sau a oricarui alt material supus vizualizarii.
    Din pacate nu stiu cate magazine online din Romania au folosit Eye-Tracking cand si-au construit sau optimizat site-urile, insa asta chiar e o proba de foc! Vazand cum functioneaza sistemul iti dai seama daca si cat de bine sunt asezate elementele in pagina si intelegi mai usor ce asteptari are vizitatorul de la site-ul tau, nu neaparat magazin online.
    Mult succes tuturor participantilor!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.