Premii pentru 3 intrebari din domeniul comertului electronic la Gala Premiilor in eCommerce 2009

Salut initiativa lui Andrei de a face anul acesta la Gala Premiilor eCommerce (GPEC) in loc de o sesiune unde sa-si prezinte fiecare serviciile sau produsele, o sesiune practica de Q&A. Anul acesta voi veti pune intrebarile, si specialistii vor raspunde. Se anunta a fi cea mai interactiva conferinta din acest an, cel putin pe domeniul comertului online.

Mai mult, intrebarile voastre, cele mai bune, cele mai interesante, vor fi premiate:

Orice om de online (reprezentant al unui magazin sau antreprenor) poate adresa maxim 3 intrebari, scriind un e-mail la office@link2ec.ro cu subiectul "Intrebari pentru seminariile GPeC". Acestea trebuie trimise pana la 15 octombrie 2009, iar in e-mail trebuie sa existe coordonatele de contact ale sender-ului (nume complet, functie, companie, adresa, telefon de contact). In plus, cei care adreseaza intrebari sunt invitati gratuit sa participe live la Gala Premiilor eCommerce 2009.

Sa nu mai lungim vorba, celor ce vor imi vor adresa intrebari aici pe blogul meu, si le vor trimite mai apoi binenteles pe mail la organizatorii GPEC, vor primi de la mine un raspuns clar si direct in cadrul conferintei ce va avea loc inaintea decernarii premiilor GPEC. Si cititorului cu cele mai interesante 3 intrebari (eu voi fi juriul pentru intrebarile puse aici la mine) ii voi face o vizita intr-una din zilele ce vor urma Galei, si vom bea o cafea impreuna discutand despre comertul online si businessul sau. Ce ziceti?

Aveti intrebari de pus?

No tags for this post.

Related posts

8 thoughts on “Premii pentru 3 intrebari din domeniul comertului electronic la Gala Premiilor in eCommerce 2009

  1. Intrebarile mele sunt:

    1. Cum putem face sa scada comisionul perceput de procesatorii online ?
    2. Cum putem elimina magazinele online care nu prezinta datele de contact ale unei firme reale ?
    3. Cum putem influenta modificarea legii privind contractele la distanta, astfel incat in cazul returnarii produselor, clientul sa nu poata returna produsul daca a afectat ambalajul original ? (in momentul de fata legea ii permite acest lucru)

  2. 1] Referitor la dreptul de returnare a produselor in termen de 10 zile lucratoare, magazinul online isi poate rezerva dreptul de a retine din valoarea produselor comandate o taxa de utilizare si/sau o taxa de procesare administrativa in functie de constatarile realizate referitoare la starea produsului si a accesoriilor returnate (produs desigilat, incomplet, defect, avariat, etc)?
    2] Care ar putea fi solutiile de optimizare a costurilor pentru un magazin online?
    3] Care sunt cele mai eficiente metode de marketing pentru un magazin online [.RO] (ex. PPC, marketing afiliat, viral, banner sau diferite mixuri)? Exista vreo reteta de succes? 🙂

  3. @Cosmin si @Alex – rugamintea mea este sa trimiteti intrebarile si la office@link2ec.ro, asa cum am zis in post, mai sus.

    “Orice om de online (reprezentant al unui magazin sau antreprenor) poate adresa maxim 3 intrebari, scriind un e-mail la office@link2ec.ro cu subiectul “Intrebari pentru seminariile GPeC”. Acestea trebuie trimise pana la 15 octombrie 2009, iar in e-mail trebuie sa existe coordonatele de contact ale sender-ului (nume complet, functie, companie, adresa, telefon de contact). In plus, cei care adreseaza intrebari sunt invitati gratuit sa participe live la Gala Premiilor eCommerce 2009.”

  4. 1. Care este cea mai noua inovatia semnificativa aduse in site-ul de comert online?
    2. Care este cea mai mare necesitate in legislatia comertului online?
    3. Ce te diferentiaza de concurenta

  5. 1. Există un ghid COMPLET pentru magazinele online româneşti care să le îndrume prin hăţişul de legi care trebuie respectate? Un îndrumător care să îţi ghideze paşii legali ce trebuie parcurşi pentru a transforma o idee într-un magazin online de succes?
    2. Ce e mai indicat pentru un magazin de nişă, de mici dimensiuni: să pornească la drum cu mare tam-tam şi să se concentreze pe expunerea mediatică (atât în media tradiţională, cât şi în new media) sau să se concentreze în primă fază pe rezultate, pe conversie, pe ROI ?
    3. La ce costuri se poate aştepta un magazin online de dimensiuni medii (500-1000 produse vândute, sub 20 de angajaţi) pentru platforma de e-commerce “perfectă”, care să înglobeze un magazin online stabil şi foarte dinamic, un CRM abil, un ERP facil şi o soluţie de facturare care să se interconecteze într-un sistem gândit în slujba clientului final şi care să se poată scala uşor?

  6. 1. Care sunt problemele cele mai frecvente si mai neplacute cu care se poate confrunta un magazin online?
    2. Care sunt cele mai importante functii ale unui magazin online de care depinde semnificativ rata de conversie?
    3. Care sunt cele mai eficiente metode de promovare a unui magazin online?

  7. Pentru ca Gala s-a incheiat, si am promis aici pe blog ca sunt disponibil pentru o cafea, o intalnire cu unul dintre cei care au pus aici un set de intrebari pentru GPEC, m-am uitat acum inca o data peste intrebarile puse de voi aici si am decis sa beau o cafea impreuna cu Alex de la Bizcafeshop.ro.

    So, Alex da-mi un mail sa vedem cum ne sincronizam sapt asta sau cealalta agendele, pentru o cafea in scop lucrativ.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.