Webinar – miercuri 8 iulie – WebSell-7: ultimul din seria de 7 webinarii dedicate comertului electronic

Miercuri 8 iulie 2009 va avea loc cel de-al 7-lea webinar dedicat comerului electronic, WebSell-7, webinar dedicat organizarii si planificarii proceselor din cadrul unui magazin online.

Pe 21 aprilie 2009 anuntam primul webinar pe teme de comert electronic din Romania, WebSell-1, "platit la sfarsit daca esti multumit" – au platit informatia doar cei care au vrut sa faca acest lucru. Nu puteam sa spun ca e primul webinar din Romania pentru ca mi-a luat-o Microsoft inainte si pe 8 Aprilie 2009 a organizat un webinar pe tema virtualizarii (un concept interesant si eficient in vremuri de criza). Deci nu am fost primul, dar cu ocazia asta am declansat o serie de mici evenimente, multi oameni m-au intrebat cu ce solutie mi-am tinut webinariile, multi nu au stiut ce e ala webinarul si cu ce se mananca (le explica Chis Florinel aici).

Daca Microsoft are solutia proprie cu care rezolva acest lucru, si sigur nu era la prima tentativa de acest gen, poate doar in Romania, solutia pe care am folosit-o eu – DIMDIM – a inceput sa fie folosita la mai multe evenimente online. Si merita caci ofera un compromis calitate pret acceptabil. Nu se compara (in varianta mai ieftina) cu WebEx sau GoTo Webinar, dar nici nu trebuie. Mai mult am deschis noi oportunitati si idei noi au aparut in online-ul romanesc, Claudiu anuntand o noua initiativa numita WebSchool.ro – si pe care o voi sustine din toata inima, pe data de 13 mai 2009, la doar cateva zile dupa primul WebSell.

Mai mult, zilele trecute cand anuntam (un fel de last minute call to action) ultimii intarziati la WebSell-6 (webinar dedicat usablity si seo pentru magazinele online) am descoperit un alt webinar dedicat SEO tinut de Cretu Remus (via @krumel). Iata ca incepe sa prinda si la noi acest tip de workshop, de seminar, online. Avantajele sunt multe, si pentru organizator, si pentru cursanti, si asta am vazut de-a lungul celor 6 webinarii de pana acum.

Pornite mai mult ca un experiment, seria de webinarii WebSell 1-7 mi-au dovedit ca exista interes pentru cursuri, dar din pacate interesul scade atunci cand trebuie sa platesti pentru a afla respectiva informatie. Daca la primul webinar, WebSell-1 au participat aproximativ 40 de oameni (si au ales sa plateasca un sfert), la webinariile urmatoare care au necesitat o plata in avans lucrurile au stat altfel. Sigur nu pot spune ca am facut cursurile cu "sala goala", dar ma asteptam la o medie de cursanti mai mare pe workshop. In medie am avut intre 15 si 20 de cursanti la fiecare WebSell. Nu e rau, se putea si mai rau, se putea si mai bine.

Experimentul nu se va incheia cu WebSell-7 (nu uitati Miercurea asta de la 18:00-20:00) ci probabil voi continua in aceeasi formula, 7 webinarii, de la toamna din 14-21 septembrie. Insa voi incerca sa schimb modul de adresare, modul de promovare al acest webinarii. Poate le voi continua sub egida WebSchool.ro pentru ca mi se pare o initiativa excelenta, si care mi se potriveste ca o manusa. As vrea sa am oportunitatea de a ajuta nou intratii in comertul online romanesc.  De aceea am sprijinit initiativa celor de la MB Dragan, Vanzari 2.0. Din pacate nu a fost sa fie… consider insa ca asta e calea pe care trebuie sa o adopt, instruirea celor care fac primii pasi in online-ul romanesc.

Asadar nu uitati sa participati la WebSell-7 – Miercuri 18:00-20:00 – webinarul dedicat organziarii si planificarii proceselor intr-un magazin online, dupa care luam o mica vacanta.. si ne vom auzi la toamna cu o noua serie de webinarii despre comertul online.

No tags for this post.

Related posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.