WebSell-1, primul webinar pe teme de comert electronic s-a incheiat

LATER UPDATE 3: O persoana mi-a spus ca 15 euro pentru participarea la WebSell e prea mult. Am o intrebare pentru cei care au participat la webinar: face informatia prezentata prezentata 15 euro? Daca nu, cat ati plati? Urmati linkul pentru un poll, multumesc

iSell - Training de Comert ElectronicLATER UPDATE 2: Pentru cei ce considera ca nu sunt de ajuns 2 ore pentru informatiile primite, pentru cei ce vor sa stea de vorba cu mine timp de 2 zile pe data de 25-26 iunie, face to face, la un curs offline organizat de PICANT, va invit sa accesat linkul acesta iSell – Training de Comert Electronic si sa va inscrieti pana pe 8 iunie, cu reducere de 10% adica 990 RON + TVA.

LATER UPDATE: Ca urmare a cererilor voastre am uploadat pe slideshare cateva din cele 45 de slide-uri prezentate ieri, in special pentru cei care din diverse motive nu au avut timp sa asiste la webinar. Cei care au platit la final vor primi materialul integral.

 

 

Va multumesc pentru numeroasa participare, cred au fost la un moment dat aproximativ 40-41 de participanti, nu am fost atent la cifre. Voi trimite pe mail foarte curand celor ce au trecut si pe la casa in drum spre iesire materialul prezentarii. Celor care le-a placut ce au auzit si vor dori sa faca plata sa ma anunte prin mail, si dupa confirmarea platii am sa le trimit materialul.

Si acum cateva cifre interesante pe care le-am cules de la participanti, cateva poll-uri. I-am cam grabit pe participanti si nu au avut timp toti sa voteze. Alaturi de ei, va invit si pe voi sa votati, sau pe participantii care nu au avut timp in cadrul webinarului, sa vedem ce si cum… mersi.

  1. Unde veti folosi cele mai multe informatii pe care le veti primi in seara aceasta? 76% pt un magazin online – http://twtpoll.com/qq0r9k
  2. Ati facut vreodata un P&L, un buget, un tabel cu venituri si cheltuieli? Ati facut vreodata estimari pe 1-2 ani? – 50% da, au facut – http://twtpoll.com/90wr8r
  3. Solutia voastra de ecommerce permite raportari pe vanzari, pe marketing, pe documentare, logistica etc? 47% da – http://twtpoll.com/hj6ybg
  4. Ce text credeti ca este mai potrivit pt butonul de cumpara/adauga in cos? 64% "adauga in cos" – http://twtpoll.com/41xd7e
  5. Folositi tabele de estimare a eficientei reclamelor ofertate, si mai apoi tabele pt calculul ROI-ului? 38% da, 38% nu stiu sa fac astahttp://twtpoll.com/ico5rf
  6. Aveti instalat un instrument de web analytics pe site (ex: Google Analytics, Woopra, Clicky, Omniture, Yahoo etc)? 90% da – http://twtpoll.com/2azfju
  7. Aveti puse in Web Analytics GOAL-uri pentru urmarirea actiunilor importante pe site? 61% da – http://twtpoll.com/g2e8pe
  8. Aveti instalat raportul de ecommerce in GA (monitorizarea comenzii/produselor in pasul final)? 52% nuhttp://twtpoll.com/a4pd50
  9. Folositi in mod curent advanced segments si custom reports in GA (sau alt serviciu de WA)? 66% nuhttp://twtpoll.com/17n9ah

Multumesc inca o data participantilor, multumesc si celor care au platit sau vor plati acest webinar si au inteles ca informatia corecta poate produce, ori economii, ori cresteri ale eficientei si ale profitabilitatii.

Am sa anunt cel mai tarziu Luni sau Marti programul urmatoarelor webinarii din seria WebSell. O seara placuta va doresc, si o rata de conversie cat mai mare!

PS. A.. si va invit totodata la o dezbatere pe tema intrebarilor de mai sus, ori acolo in comentarii, ori mai bine aici pe blog la mine.

No tags for this post.

Related posts

9 thoughts on “WebSell-1, primul webinar pe teme de comert electronic s-a incheiat

  1. webinarul a fost foarte reusit. cred totusi ca a fost cam multa informatie de digerat pentru 2 ore chiar si pentru cunoscatori.

    legat de ga – multi stiu sa puna codul ala dar nu stiu sa interpreteze rezultatele. despre ga ecommerce – nu e tocmai usor sa-l pui bine chiar daca aflii cam cum se face.despre segmente si restul – sf …

    cel mai mult ma surprinde ca doar 1/3 din respondenti estimeaza cumva publicitatea platita si isi fac calcule de profitabilitate.traim in online insa se pare ca nu multi nu stiu puterea acestuia. poate cu ocazia asta incep si publisherii sa vanda reclama la pretul corect.

  2. Felicitari pentru webinar. Nivelul de informatie a fost foarte bun, dar si modul in care a fost predat provoaca la a dori sa cercetezi mai mult.
    Recomand participarea tuturor celor care au de-a face cu e-commerce-ul.

  3. Salut,

    Au fost dezbatute prea multe teme intr-un singur webinar. Eu am iesit dupa o ora. Nu vreau sa critic, pe viitor sunt interesat sa dau bani pe un webinar, dar sa fie o singura tema.

    Bafta!

  4. daca ai iesit ca aveai treaba ok … insa nu cred ca ai iesit ca era prea multa informatie (adica nu pot sa cred asta in momentul in care ai un magazin online functional si te preocupa soarta lui … sau gresesc ?!). oricum lucrurile au devenit cu adevarat interesante pe la 7 jumate (roi, segmente, ga ecommerce etc).

  5. Seminarul extraordinar. Intradevar multa informatie de digerat dar tocmai asta cred ca a fost si ideea: de a ne deschide multora noi perspective de aprofundare a acestui domeniu si de a folosi acest knowledge pentru propriile afaceri. Vrei mai mult, eu unul am inteles, platesti, informatia costa si mai ales cea pe care sa o aplici direct. Multumesc mult Liviu, sigur ne mai auzim.

  6. @adiz, intr-adevar, n-am iesit pentru ca era prea multa informatie. Am iesit ca era prea putina, din prea multe directii 😛

    Chestii generale stiu si eu, pe mine ma intereseaza sa aprofundez lucrurile pe care nu le stiu. Si cum ziceam mai sus, sunt gata sa platesc pentru info.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.