Am primit feedback relativ la webinarul de comert electronic pe care doresc sa-l organizez. Reactiile voastre au venit pe mailul meu personal, aici pe blog sub forma de comentarii, sau in cele 2 poll-uri pe care le-am facut, unul aici, si unul pe twitter.
Feedback-ul a fost ok si a reprezentat pentru mine un semnal pozitiv, multi oameni m-au contactat sa-mi ceara mai multe detalii privind plata lui, sau modalitatea de inregistrare. Si ca urmare a acestui feedback am luat o decizie sper inteleapta si cu care veti fi de acord.
Desi reactiile au fost pozitive nu am reusit sa aleg impreuna cu voi o tema particulara de interes (din cele 5 propuse de mine) pentru primul webinar: web analytics, usability & seo, marketing & promovare, planificare & organizare, instrumente pentru optimizarea conversiei. Cei care deja s-au inscris au spus ca ar dori sa vorbesc despre toate (sigur fiecare a avut 2-3 preferinte). Am experienta cu organizarea cursului de 2 zile iSell impreuna cu cei de la Picant Events, si pot sa sa spun ca dupa 2 zile de foc continuu participantii de acolo mi-au zis ca ar fi trebuit sa-l facem de 4 zile cel putin, informatia prezentata fiind destul de stufoasa, noua pentru multi dintre ei.. Este greu sa rupi din procesul de business oameni din management sau chiar proprietari de magazine online pentru 2 zile, daramite pentru 4. Nici nu intra in discutie. Cand va veni vremea pentru iSell voi face in continuare un galop de 2 zile fulger prin informatia respectiva.
Solutia pe care am intrezarit-o anul acesta, adica webinarul, pe care o pregatesc de ceva vreme, a presupus ca va rezolva cumva aceasta problema, a absentei de la locul de munca, a timpului scurt alocat prezentarii informatiei. Insa pentru asta trebuie sa sparg informatia de acolo in parti mici, mici.. Se pare ca tocmai acest lucru nu imi reuseste acum, la prima editie a WebSell. Nu pot sa sparg informatia pentru ca se cere prezentata integral.
Am ales asadar ca in prima editie a webinarului ce va avea loc pe data de 6 mai 2009 ora 18:00 -20:00 sa fac o trecere in revista a principalelor capitole, structurate intocmai ca si la cursul offline, iSell. Adica o trecere prin principalele probleme ale magazinelor online (vezi cele 5 teme de mai sus) si preluarea intrebarilor voastre specifice. Si pentru aceasta prima editie nu va fi niciun cost daca nu veti considera suficient de utila informatia prezentata. Cine va dori sa plateasca pentru informatiile prezentate o va putea face la sfarsitul acestui prim webinar.
Prima editie a WebSell, sau WebSell-1, se va desfasura in modul urmator: 5 teme principale a cate 10 minute fiecare, alaturi de 2-3 minute de intrebari imediat dupa fiecare capitol prezentat, apoi o sesiune de intrebari si raspunsuri la finalul prezentarii de cate minute ne-or mai ajunge pana in doua ore.
Celelalte editii WebSell vor fi mai targetate pe capitolele de care vorbesc si la iSell, si voi anunta imediat dupa aceasta prima editie calendarul lor, astfel incat participand pe 6 mai sa puteti stii care din workshop-urile urmatoare va sunt de folos. Eu am fost intotdeauna de principiul sa am clienti multumiti, si asta ii include si pe cei peste 30-40 de cursanti pe care i-am avut la iSell, sau pe voi, cei care veti binevoi sa asistati la WebSell-1. Si in cazul acestui workshop tinut online vreau sau aplic acelasi principiu, doresc sa fiti multumiti de informatiile prezentate.
Inregistrarile la webinar se vor face folosind instrumentul pus la dispozitie de Yahoo, adica upcoming.yahoo.com, si sper sa aveti toti cont pe yahoo sa puteti sa va inregistrati. Imi va fi necesara inregistrarea voastra pentru a stii ce solutie de webinar sa cumpar, sa vad care va fi capacitatea camerei de conferinte online. Solutia pe care doresc sa o folosesc nu-mi va permite decat maxim 100 de participanti in respectiva camera online, asa ca am sa va rog sa ma iertati daca nu voi putea invita mai mult de 100 de cursanti la primul webinar. Vor avea prioritate cei care vor plati online in avans folosind shopping cart-ul pus la dispozitie cu generozitate de Kubu.
Am sa va rog sa precizati in campul de observatii/comentarii din subsolul paginii de la upcoming.yahoo.com detalii cu privire la firma pe care o reprezentati, la magazinul online pe care firma il administreaza, datele de contact – telefon & email pentru trimiterea linkului catre camera online de training, numele si functia dumneavoastra.
No tags for this post.
“Vor avea prioritate cei care vor plati online in avans folosind shopping cart-ul pus la dispozitie cu generozitate de Kubu.” Parca spuneai ca prima editie nu se plateste
Am spus ca poti plati dupa ce asisti si daca vrei poti sa faci acest lucru. Asta nu inseamna ca nu poti plati si inainte pentru a-ti asigura un loc printre participanti. Consider ca am fost suficient de fair cu acest tip de plata, si daca vrei tu, poti alege sa nu platesti. Modelul acesta imi permite sa aflu mai exact un grad de interes pentru acest subiect de nisa, si nu cred ca am ofensat pe nimeni cand am spus ca vor avea prioritate cei care vor plati. Ei sunt cei mai interesati, ei vor sa foloseasca informatia pentru a produce alti bani dupa aceea…
Nu ai ofensat cu nimic, doar ca mi s-a parut ambigua abordarea. Oricum vreau sa particip si sa platesc.
Mi se pare o idee foarte buna ca faci online cursul.
Si apropo, imi pare rau daca am suparat prin comentariul meu, nu asta imi era intentia.
Nu ma supar sa stii. Te astept pe lista de inscrisi de pa upcoming.yahoo.com. Mersi de comentarii.
M-am inscris, am lasat si comentariu cu datele personale, care ar fi pasii urmatori? Unde platesc?
http://kubu.ro/comanda-websell-1
In cateva zile, cel mai tarziu pe 4 mai am sa creez si linkul la camera de online meeting.
Eu nu inteleg o treaba:
De ce la chestii de astea se fofileaza organizatorii cand vine vorba de cost?
Zici mare si din start: asta ofer, costul este de 76545 catralioane de RON, aplica aici.
ce tot atata “stai sa vezi”, “pai daca..” etc.