Stiu ca multe magazine online vor profita de apetitul indragostitilor de a cumpara te miri ce si vor incuraja acest comportament prin promotii si concursuri speciale lansate cu ocazia Valentine’s Day.
Chiar ma gandeam ca nu mai este mult pana pe 14 februarie, iar daca vreti sa prindeti cati mai multi clienti cel mai tarziu pe data de 1 februarie trebuie sa faceti anunturile si comunicatele de presa.
Ceea ce ma duce cu gandul la faptul ca acum promotiile si concursurile ar trebui sa fie deja trecute de faza de concept, sa fi fost acceptata idea in board, sa fi vorbit deja cu furnizorii pentru produsele pe stoc din cadrul promotiei, si sa incepeti sa scrieti textele pentru regulament, pentru promovarea concursului etc.
Puteti face o promotie simpla, sau puteti face un concurs interactiv, sa implicati vizitatorii si sa le dati ocazia sa isi exprime creativitatea intr-un fel..
Insa pana una alta exista cel putin un castigator, cel putin la categoria magazinul online care a lansat promotia cel mai devreme, VEXIO – De Valentine’s Day Vexio ii trimite iubitei sau iubitului tau o rama foto digitala Samsung (acu sincer eu as fi facut ceva mai interactiv putin.. dar e ok si asa.). La fel ca de Craciun cand au fost primii.. acu nu stiu si cat succes au avut, poate Adrian Hanganu sa-mi destainuie ceva din performantele campaniei precedente de Craciun. Pana una alta ii urez succes si conversie cat mai mare cu noua promotie dedicata indragostitilor.
I’m in love with e-commerce!
PS. and addicted to Google Services.. 🙁
Se intampla ceva ciudat in tarisoara asta a noastra… se pare ca promotiile si concursurile legate de o sarbatoare importata sunt mai numeroase decat cele din luna cadourilor… asa s-a intamplat acum un an, asa se intampla si acum… nu inteleg de ce ? mi se pare nefiresc…
Desi iti citesc destul de des blogul, cred ca acesta este primul comentariu.
Referitor la campania din luna decembrie, nu pot face o comparatie cu anul 2007, pentru ca noi am lansat magazinul la sfarsitul lunii iulie 2008.
Pot face o analza fata de lunile precedente.
In decembrie numarul comenzilor a crescut cu 60% fata de luna noiembrie. Iar in ianuarie 2009, pana in acest moment, stam si mai bine decat in decembrie.
Desi toata lumea e panicata de criza, noi nu avem probleme cu lichiditatile, iar relatia cu furnizorii este una foarte buna.
Adrian, eu vorbesc din perspectiva unui simplu observator si consumator… si nu cred ca e vorba de criza pentru aceasta situatie…
Uite cineva care nu se plange de criza economica. Chiar daca a facut multe “victime” aceasta criza in comertul online, totusi cineva profit de pe urma ei