Scurte/Quickies 27.0 – Kumparaturi.ro, MarketOnline si Cotidianul, Botezatu Store, CeImbracAzi, Interviu Mugur Frunzetti, RateWebShop, Interviu Marius Ghenea

Cum se pregatesc magazinele online de Valentine’s Day? Nu stiu inca.. dar poate vom afla. Intre timp am citit cateva chestii interesante pe alte bloguri.

  1. Concurs cu premii de la Kumparaturi.ro!

Kumparaturi.ro va provoaca din nou la concurs si va ofera 3 premii speciale. Un hard extern de un TB, un cuptor cu microunde Zanussi si un DVD player Samsung va asteapta sa le castigati. Dupa o perioada lunga de timp newsletter-ul nostru se reinventeaza si aduce cu el un concurs special. Pe langa premii, kumparaturi.ro va mai ofera ceva: posibilitatea de a va spune parerea in legatura cu comertul electronic. Fie ca sunteti incepatori sau avansati la cumparaturi pe internet sunteti cu totii invitati sa sustineti transformarea in mai bine a comertului online. Cum?  Foarte simplu: spunand in primul rand ce nu se intampla asa cum ar trebui in aceasta piata. Ceea ce vi s-a parut bine si avantajos in a cumpara online, este la fel de important pentru noi. Pe scurt pentru a castiga unul din cele 3 premii trebuie sa ne impartasiti parerea voastra despre comertul electronic. Indiferent daca sunt pozitive sau negative, opiniile trebuie argumentate si trimise la email: newsletter@kumparaturi.ro cu subiectul CONCURS.

  1. Cotidianul.ro impreuna cu MarketOnline te invita la concurs

Castiga un GPS, un aparat foto digital sau un telefon mobil! Au trecut aproape 2 saptamani de la Revelion, din momentul in care anul 2009 a intrat in viata noastra, fara sa ne intrebe daca suntem sau nu pregatiti. In acest timp am avut timp de bilanturi ale anului anterior si de propuneri pentru anul care urmeaza. Iar daca nu ati facut asta pana acum, va invitam la un exercitiu util de gandire. Spune-ne 5 lucruri pe care ti le propui pentru anul acesta pana pe 30 ianuarie si poti castiga un GPS Allview GPS1101BTEU, pentru a ajunge mai usor la destinatie, un aparat foto BenQ X800, pentru a pastra amintirile frumoase, sau un telefon LG KU800, pentru a comunica toate reusitele. Cele mai complexe si curajoase trei raspunsuri primite pana pe 30 ianuarie vor fi recompensate de www.MarketOnline.ro, iar castigatorii vor fi anuntati pe mail si vor putea veni la sediul nostru pentru a ridica premiul.

  1. Chiloti ieftini, de criza, de la Botezatu

Bote si-a deschis, de curand, un magazin virtual, care ii poarta si numele, numarandu-se acum printre putinii designeri de pe la noi care au preluat acest model de tip occidental. Asadar, cei care vor sa fie in pas cu moda si in ceea ce priveste lenjeria intima, pot accesa site-ul www.cbstore.eu, unde le sunt puse la dispozitie atat modelele din linia de lenjerie intima, cat si preturile lor. Acestea pot fi achizitionate prin intermediul cardului sau la primirea comenzii, preturile fiind cuprinse intre 15 lei si 28 lei.

  1. Dupa cecumperiazi.ro iata apare si ceimbracazi.ro

My name is Sonia, and I am a shopaholic! Sunt foarte, foarte fericita cand cumpar un lucrusor pe care mi-l doresc si imi doresc cate ceva zilnic. Daca sunt zile in care ma abtin, e din lipsa de spatiu si finante. Cred ca fiecare dintre noi e dator sa isi faca viata frumoasa, iar daca asta pentru mine inseamna shopping&fashion sau fashion shopping, de ce m-as opri?

LATER UPDATE: tot legat de magazinele online de fashion, cititi aici – Marea pacaleala “La Redoute” Romania

  1. Cursurile CRESC, preturile la magazinele online SCAD, un interviu cu Mugur Frunzetti in ZIUA

Reporter: Cursul valutar care a urcat uimitor de repede in ultima perioada v-a influentat intr-un fel nr. de vanzari? M.F. Cresterea cursului euro este primul efect as putea spune care are loc in urma crizei de pe plan mondial. Daca ne-a afectat numarul de vanzari ? Nu, cel putin deocamdata. Am avut grija ca inaintea sarbatorilor cand cursul avea o valoare rezonabila sa ne facem stoc pe cele mai cerute produse de catre clientii nostri dar si cele mai noi aparute in ultimele luni, motiv pentru care ne-am permis sa ne mentinem preturile la un nivel normal poate chiar mai scazut ca cel de pe piata. Reporter: In ciuda cresterii extrem de rapide din ultimele zile ale cursului euro am vazut ca ati lansat totusi o campanie de lichidari de stoc. Despre ce este vorba? M.F. Da, am lansat si o campanie ce consta in lichidari de stocuri cu reduceri de pana la 50%. Produsele sunt variate de la : televizoare, telefoane mobile, electrocasnice pana la componente de calculator sau laptopuri. Acestea au fost achizitionate la cursuri mai mici 3,5 – 3,9 ron/euro, deci ne-am permis sa adaugam si un discount suplimentar. Ele sunt disponibile in stocul MarketOnline, putand fi livrate imediat. Daca doriti sa profitati de aceste oferte, atunci ar trebui sa va grabiti deoarece sunt produse in numar limitat.

  1. Cetelem si PCfun.ro au lansat RateWebShop, cea mai simpla platforma pentru credite exclusiv in mediul online

PCfun.ro, magazin online în domeniul produselor IT, electronice si telefoanelor mobile, a anuntat disponibilitatea în premiera în România a platformei de creditare RateWebShop, o platforma implementata de Cetelem IFN si destinata exclusiv magazinelor online, o solutie de succes în tarile vest-europene si care reprezinta în acest moment cea mai simpla aplicatie din mediul online.

  1. Piata online creste in 2009 pe fondul falimentelor, interviu cu Marius Ghenea

Piata de comert electronic din Romania va continua sa creasca in 2009, chiar daca va avea loc intr-un context general de probleme financiare si iesirea a numerosi jucatori de pe piata, a declarat pentru standard.ro Marius Ghenea, proprietarul magazinului online Pcfun.ro.

LATER UPDATE 2: Internetul in 2009 descris la recentul WebClub, via Manafu

Share Button
No tags for this post.

Related posts

1 thought on “Scurte/Quickies 27.0 – Kumparaturi.ro, MarketOnline si Cotidianul, Botezatu Store, CeImbracAzi, Interviu Mugur Frunzetti, RateWebShop, Interviu Marius Ghenea

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.