Pentru cei ce nu au venit inca la iSell si care nu vor avea timp sa vina pe 27-28 noiembrie la ultima editie din anul acesta, iata ca aceeasi informatie pe care o prezint si eu la iSell a aparut pe un blog specializat de afara, Tracking Email with Google Analytics, by Justin Cutroni.
Sigur ca tehnica nu e noua si se poate folosi pentru a masura orice tip de campanie, flash, interactiva, video, mail, etc.. Un link mai vechi in care prezentam cum sa monitorizezi rezultatele dintr-o campanie flash aici.
Sunt mai multe tehnici prin care un proprietar de magazin online trebuie sa se asigure ca nu cheltuie banii aiurea.. asa cum ziceam si la curs, nu aruncati banii pe fereastra fara sa aveti instrumentele necesare de masurare a rezultatelor, altfel orice leu cheltuit e cheltuit degeaba
Va astept la iSell.
Cuvinte cheie: EFICIENTA, REDUCEREA COSTURILOR, RECESIUNE
OFF TOPIC: Laptop-ul Bentley de 15.000 de euro, lansat in Romania
No tags for this post.