Toamna se numara… relansarile de magazine online

Cum ieri am fost putin offline, intai la seminariile Internetics unde s-a vorbit despre eficienta online si despre cifrele publicitatii online din EU (aici as vrea sa va spun ceva interesant, in UK volumul de search advertising a depasit 50% din volumul total al publicitatii online!?!!! surprise!! o fi din cauza ca UK are cel mai dezvoltat ecommerce din Europa? O fi datorita faptului ca search advertising-ul performeaza cel mai bine pentru magazinele online?? – am sa incerc sa fac rost totusi si de slide-urile alea, cumva…), si pentru ca aseara am fost la lansarea lui Sorin care a incercat sa-i motorizeze pe politicienii romani, sa-i duca in 2.0, am alfat abia in dimineata asta ca lucrurile in comertul online romanesc se precipita…

  1. Altex: Vanzarile online vor creste de la 1% la 5% din cifra de afaceri, in 2009 – Altex a investit 400.000 euro in relansarea platformei online prin care spera sa atinga vanzari lunare de peste trei milioane de euro in 2009.
  2. Refresh eMAG. Dupa Diverta, eMAG lanseaza un facelift al site-ului. Cu sigla glossy, asa cum ii sade bine unui site web enspe-punct-zero.

Clement le aduna pe toate (PCFun, Diverta, Altex, Flamingo) si se intreaba "Cu asemenea investitii vedeti vreun motiv ca toate aceste magazine online sa nu se pozitioneze solid pe primele 4 locuri pe termen mediu pe piata online din Romania?"

Grea intrebare…

No tags for this post.

Related posts

One thought on “Toamna se numara… relansarile de magazine online

  1. Altex – sunt total dezamagit de ce au facut si cu ce s-au prezentat. Ma asteptam la altceva parca de la ei si mai ales ma asteptam la ceva mult mai revolutionar sau cel putin la altceva!

    Emag – sa vedem ce va urma.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.