Am terminat scenariile pentru testarea uzabilitatii la Gala Premiilor eCommerce 2008…

… doar pentru prima zi de testare. Maine trebuie sa termin si al doilea set de teste, de scenarii. De ce sunt necesare aceste teste??

Uzabilitatea este o cerinta obligatorie pentru un site de comert electronic. Un magazin online care nu isi indeplineste menirea de a vinde produse nu se poate numi magazin online sau site de comert electronic.

Uzabilitatea nu iti creste cifra de afaceri… dar reduce numarul de abandonuri si poate contribui la cresterea conversiei, la o rata de conversie mai mare.

Anul acesta persoanele care vor testa site-urile de comert electronic sunt mai multe si impartite pe grupe de varsta. De la an la an incercam sa surprindem tot mai multe aspecte ale acestui tip de testare. Eu cred ca tot mai multe magazine online vor incerca sa faca astfel de teste si singure, practic cautandu-si drumul catre eficienta. In special cele cu un volum mare de vanzari. Acolo unde conteaza si o crestere de 0.1% la rata de conversie.

Anul acesta Andrei a invitat si reprezentantii magazinelor online la teste.. sa vada si ei cum e sa fii in pielea clientului.

Mai multe detalii despre teste la Gala.

Share Button
No tags for this post.

Related posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.