Si binenteles ca poate fi folosit in diverse moduri constructive de proprietarii de magazine online, sau de departamentele lor de marketing. Are inca o problema pe filtrul regional, cand alegi Romania in general nu merge… eu nu am gasit inca vreun caz sa mearga, dar merge pe Bulgaria sau Bangladesh :(, insa il putem lasa pe Worldwide daca cuvintele cheie sunt cat de cat tipice numai limbii romane. Un exemplu de folosire a acestui tool aici:
Search Volume: pcgarage vs. pcfun vs. marketonline vs. mediadot vs. sigmanet
No tags for this post.
Nu prea am înțeles care este diferența între acest serviciu și cel oferit de Google Trends. În afară de modul de prezentare nu cred că s-a schimbat ceva. Dacă faci o căutare după cuvântul “car” pe google trends ai să vezi că obții aceleași rezultate ca pe Insights, inclusiv aceleași știri.
Ai incercat sa pui si OneStop in comparatia respectiva ? 🙂
Da, m-am gandit, dar nu tine figura. Cele 86 de cautari pe care le vad eu facute acum pe “onestop” sunt de fapt facute de USA, si de aia nu am facut comparatia si cu voi…
1. worldwide = 86 %
2. USA 83 %
=> pe .ro, 3 % din totalul cautarilor respective (ma rog, nu prea am cum sa trag concluzia asta, dar ai inteles, adica nu am baza matematica sa zic exact 3% dar pe acolo)… deocamdata, ce raporteaza google aici pe scula asta. Mult mai corecte sunt cautarile de le raporteaza google analytics la tine in interfata, cautarile pe numele brandului.