Am decis astazi sa mai scot ceva la lumina din micile trucuri pe care le voi explica celor ce vor sa ma asculte pe 3-4 iulie, la iSell – primul training de comert electronic organizat de PICANT.
De ce am decis sa fac acest lucru?
Simplu pentru ca tocmai ce am studiat (primit comunicatele si analizat putin) 2 campanii pe net in ultimele zile demarate de 2 magazine online de la noi, una pe IT&C care isi propune un …… al preturilor mici pe …….. si a doua pe semnalarea prezentei unui produs foarte interesant, …. ……., un gadget.
Ce vreau sa va spun este ca aveti nevoie de putina coordonare atunci cand faceti o campanie de comunicare comerciala. Ce imi foloseste sa citesc un comunicat de presa, in care declarati tot felul de lucruri frumoase daca pe site-ul vostru prima pagina nu ma intampina cu fata schimbata. Ar fi trebuit sa fiu intampinat inca de la inceput cu promotia respectiva, cu imagini sugestive, cu facilitati si cu ..
Folositi toate canalele pe care le aveti la dispozitie: site, comunicat de presa, newsletter, alerta SMS, blogosfera, etc, tot ce puteti sa comunicati EXACT acelasi lucru in mod coerent. Nu comunicati una pe site si una in comunicatul de presa!
Pregatiti-va din timp pentru un efort de comunicare! Nu aruncati banii degeaba pe fereastra!
PS. de ce scriu in aceste zile mai mult despre iSell? simplu, 1 imi fac reclama la curs, 2 termin in aceste zile de finalizat materialele de curs si 3 sunt mai atent la ce se intampla in ecommerce-ul romanesc pentru ca am ceva timp la dispozitie
No tags for this post.
Ce e cu punctele alea? Eu nu am inteles nimic 🙂
Nu am vrut sa dezvalui identitatea celor 2 magazine online. Sunt cuvinte care lipsesc si care puteau face legatura cu cele 2 magazine.