Aproape totul online, mai putin showroom-ul care e intr-un mall: eMAG – online va fi mereu mai simplu!

"Nu stiu cati dintre voi ati observat, insa in ultima vreme se tinde din ce in ce mai mult ca totul sa fie online. De la cumparaturi online (traiasca emag-ul), continuand cu ziare online"… asa isi incepe Florin unul dintre cele mai recente posturi, intitulat … aproape totul online.

Doar ca asa cum ne spune eMAG-ul pe pagina proprie, din 2 mai se muta s-a mutat cu showroom-ul intr-un mall (Showroom eMAG: adresa – Grant Mall – Soseaua Virtutii, Nr. 148, sector 6). Nu stiu cum putem numi acest lucru "online va fi mereu mai simplu", dar… ca orice afacere si eMAG-ul nu face exceptie de la regula profitului. Se muta acolo unde castigurile sunt mai consistente.

"Online va fi mereu mai simplu" dar deocamdata ne mutam offline pentru ca e mai profitabil. Am mai scris despre asta, si am primit comentarii destul de acide, ma astept sa le primesc si acum. Cu toate acestea nu vreau sa se inteleaga acest post ca pe o critica adusa eMAG-ului, ci mai mult ca pe o intrebare retorica, de tipul, "comertul online romanesc incotro?". Nu-mi permit si nici nu vreau sa critic, sa judec actiunile eMAG-ului. Constat insa ca offline chiar daca nu e mai simplu, este din ce in ce mai bine.

Share Button
No tags for this post.

Related posts

3 thoughts on “Aproape totul online, mai putin showroom-ul care e intr-un mall: eMAG – online va fi mereu mai simplu!

  1. Vorbim despre Showroom-ul unui magazin online si Magazinul unora cu business offline? Sau despre ce 2 concepte e vorba mai sus in intrebare?

  2. Cred ca un showroom este un loc unde “arati ce ai”. Pot compara cu o expozitie cu vanzare, unde activitatea principala este expozitia, iar vanzarea este ceva secundar. Nu cred ca emag “se muta in mediul offline”, si nici nu cred ca profiturile cele mari vin din vanzarea din showroom. Tu ar trebui sa stii asta mai bine, nu-i asa?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.