M-oul, un concurs de Paste inedit, propus de MarketOnline

Incepand de astazi MarketOnline desfasoara o campanie inedita!!! Este vorba de ascunderea unui produs intr-un OU mare, un benq X800. Din regulamentul concursului de gasit M-OUL citim ca vom avea un indiciu pe zi, publicat pe site-ul marketonline, urmand ca cel care gaseste M-OUL sa primeasca si aparatul foto digital.

Interesant este ca pe site-ul celor de la MarketOnline gasim si un instrument de personalizare a acestui M-OU, desi probabil ca numai virtual. Pe prima pagina gasim un instrument prin care putem "inscriptiona" M-OUL cu numele nostru, sau cu ce vrem noi… Ar fi fost frumos sa il inscriptionam si sa-l primim fizic, acasa, cadou din partea celor de la MarketOnline.

Pentru cei ce vor sa il gaseasca, am gasit (printre alte reclame pe prima pagina a site-ului) indiciul de astazi: Din cladirea cea mai mare, M-oul s-a gandit sa zboare! Intrebarea este: unde a aterizat? (LATER EDIT 2- pe blog la marketonline sunt cateva poze si vedem M-oul, care nu e asha de mare, aterizat intr-un copac.. sa inteleg ca nu i-a functionat bine parasuta??)

LATER EDIT: alte concursuri / promotii / tombole desfasurate de magazinele online romanesti…

  1. FunGift.ro implineste 3 ani – sarbatorim cu “Livrare gratuita”
  2. Iepurasul de Paste vine de la kumparaturi.ro cu reduceri de 2%.
  3. Iepurasul Garajist te premiaza!
  4. Marea Tombola de Paste: MEDIADOT
  5. Primul Pasti in magazinultau.ro: Vouchere Cadou si Bonus Club
Share Button
No tags for this post.

Related posts

7 thoughts on “M-oul, un concurs de Paste inedit, propus de MarketOnline

  1. inca nu este destul de clar daca se adreseaza doar capitalistilor sau provincialilor; daca e doar pentru bucuresteni marketOnline pierde la capitolul provincie… dar o scot ei cumva la capat…

  2. Liviu.. ma lasi? 🙂

    Este extrem de greu pentru un bucurestean sa inteleaga ca piata lui nu este “cat vad cu ochii” ci ceva mai mult. Sa stii ca imediat dupa ce am vazut actiunea cu M-Oul m-am gandit “si eu nu-s lume?”.

  3. sa fim totusi seriosi, e vorba de un premiu care valoreaza numai 699 lei… te-ai gandit ca timpul unora valoareaza mai mult de atat ?!

  4. @Marius: Eu te las. tu? Sigur ai dreptate daca privesti lucrurile in acest fel, dar crede-ma e posibil ca MarketOnline sa tinteasca mai mult publicul din Bucuresti, decat cel din provincie. E un prim test, o incercare, poate la anul vor gasi ceva care sa nu mai fie atat de mult localizat, precum e acest concurs.

    @Dumi: Sa fim. Poate pentru tine e prea putin, dupa cum s-ar putea sa nu fii in targetul pe care si l-a propus MarketOnline. Poate exista oameni care nu au un aparat foto digital si care ar fi dispusi sa cheltuiasca ceva timp sa viziteze cinci zile site-ul respectiv pentru a afla unde se ascunde acel ou. S-ar putea sa fie un cost rezonabil pentru anumite persoane.. nu si pentru tine.

    Acum vad unul din raspunsurile lui Mugur, pe blogrum-ul MarketOnline: “Mai mult, daca avem un castigator din provincie, vom adauga la premiu si costul drumului spre si dinspre Bucuresti, pentru a oferi tuturor clientilor aceleasi castiguri 🙂” – de aici

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.