Masurarea conversiei unui banner flash folosind Google Campaign Tracking in cazul magazinelor online

Am publicat pe SiteAudit.ro un mic articol despre posibilitatea masurarii tututor parametrilor unei campanii, a conversiei in special. Chiar daca reclama online este un banner flash, animatie sau banner interactiv, Google ne permite prin folosirea unor standarde de marcare a linkurilor din banner sa putem masura conversia (trebuie sa aveti in magazin pus codul Google Analytics si sa aveti cel putin un Goal, cel de cumparare-comanda).

Astfel un banner flash cu 3 cadre se poate masura punand URL-urile cu ajutorul Google URL Builder.

 
Cadru 1   Cadru 2   Cadru 3  
   

Succes in masurarea campaniilor voastre neconventionale!

No tags for this post.

Related posts

2 thoughts on “Masurarea conversiei unui banner flash folosind Google Campaign Tracking in cazul magazinelor online

  1. O campanie de bannere flash nu e o campanie neconventionala, multumim pentru ca ne-ai deschis ochii cu analytics-ul, de acum suntem linistiti :))

  2. Asa este, dar trebuia sa zic intr-un fel… si am ales “bannere flash” doar pentru a ilustra posibilitatea tracking-ului indiferent de natura acelui banner, sau a acelei campanii.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.