Am publicat pe SiteAudit.ro un mic articol despre posibilitatea masurarii tututor parametrilor unei campanii, a conversiei in special. Chiar daca reclama online este un banner flash, animatie sau banner interactiv, Google ne permite prin folosirea unor standarde de marcare a linkurilor din banner sa putem masura conversia (trebuie sa aveti in magazin pus codul Google Analytics si sa aveti cel putin un Goal, cel de cumparare-comanda).
Astfel un banner flash cu 3 cadre se poate masura punand URL-urile cu ajutorul Google URL Builder.
Cadru 1 | Cadru 2 | Cadru 3 | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Succes in masurarea campaniilor voastre neconventionale!
No tags for this post.
O campanie de bannere flash nu e o campanie neconventionala, multumim pentru ca ne-ai deschis ochii cu analytics-ul, de acum suntem linistiti :))
Asa este, dar trebuia sa zic intr-un fel… si am ales “bannere flash” doar pentru a ilustra posibilitatea tracking-ului indiferent de natura acelui banner, sau a acelei campanii.