Noi lansari de magazine online: ARIGO, eDiverse, Multimag, TrabucShop, Cenacom si 34,8 mil euro pentru comertul electronic cu plata online

De ieri de cand a fost lansat comunicatul ePayment toate publicatiile si canalele media online au preluat stirea si au difuzat-o publicului lor… printre care ma numar si eu. Toate instrumentele mele de monitorizare a blogurilor si feed-urilor RSS au fost date peste cap, toate au vorbit numai despre acelasi lucru: Bilant 2007: 34,8 mil euro pentru comertul electronic cu plata online.

Este foarte bine pentru industria comertului electronic romanesc sa se indrepte catre folosirea frecventa a cardului de credit in magazinele online. Dar mai este mult pana departe, sa zicem numai pana in India (100 miliarde dolari). Pana una alta, unii se intreaba si se plang de comisioane (Comisioanele integratorilor sunt mai mari decat adaosurile comerciale). Numai partial au dreptate, pentru ca ce-si doresc ei nici macar PayPal nu le poate oferi, adica un comision mult mai mic de 3%. Problema nu este in acest comision ci in adaosul practicat de comerciantii online.

Citesc apoi (iarasi luptandu-ma cu stirea ePayment) la Adrian Apostol pe blog: 50 tendinte in 2008: Internetul isi continua boom-ul. Online-ul romanesc se va imbogati cu noi magazine online care vor oferi si altceva decat produse electronice, electrocasnice si IT, preluare din ZF.

Si ca sa ii dau dreptate autorului acestui articol din ZF, am decis sa vad ce magazine online s-au mai lansat in ultima vreme:

  1. ARIGO.ro – magazin lansat cred ieri, pe 7 ianuarie, cu blog, comunicat de presa, si un site dragutz. Un magazin care promite sa fie cel putin politicos cu clientii lui, chiar daca se lanseaza in batalia comerciantilor IT&C
  2. TrabucShop.ro – magazin lansat undeva prin decembrie, fara comunicat de presa cu comunicat de presa abia azi, 10.01.2008, (aflu azi, via alin zainescu), azi l-am gasit prin reactii pe bloguri la magazinele online romanesti, magazin online care face parte din grupul administrat de eBUTIKS dotro SRL, si intra astfel in piatza alaturi de cafele.ro, hamacuri.ro si nightshop.ro
  3. eDiverse.ro – magazin online, s-a incarcat greu pagina principala, arata bine, vinde cam de toate, diverse, dar tot in zona IT&C, nu i-am gasit comunicatul de presa, tot din instrumentul de monitorizare, s-au inscris acum intr-un portal, webe.ro si asa am aflat de ei
  4. MultiMag.ro – un magazin online simplu, poate prea simplu, la fel de pe webe.ro:  "este primul magazin virtual care raspunde cu adevarat profesionist tendintei tot mai accentuate a clientilor de a face cumparaturi online" – de pe site nu prea se vede asta.. vom vedea pe parcurs
  5. Cenacom.ro – un magazin de nisa, de cosmetice mai exact. Desi e lansat in aceste zile, trafic.ro nu il vede nu are inca activat contul, si pe site vedem copyright 2008, comunicat de presa sau blog nu are. L-am prins intamplator pe instrumentul meu de monitorizare. Site-ul lasa putin de dorit, dar probabil inca se lucreaza la el.

Dintre toate acestea, ARIGO este cel care mi-a atras atentia cel mai mult, in primul rand datorita comunicatului de presa. Am sa-mi permit sa citez din ultima seciune a acestuia, lasandu-va voua placerea sa il cititi in intregime, merita: "ARIGO – un magazin online romanesc creat pentru voi sub imperativele armoniei, onestitatii, tenacitatii, fortei, austeritatii, respectului, ratiunii si creativitatii. Un magazin online ce pune in centrul sau mai presus de orice CLIENTUL cu toate nevoile si problemele sale. ARIGO ca si concept isi are inspiratia in legendarul cod BUSHI-DO al samurailor japonezi dar si in uitatul Cod al Bunelor Maniere romanesc, pe care isi doreste sa-l foloseasca in relatiile sale cu clientii. Va multumim pentru rabdarea cu care ati citit aceste randuri si va asteptam pe site-ul nostru: www.arigo.ro."

Succes noilor magazine proaspat lansate! Vedeti sa nu inselati asteparile clientilor vostri (Oriunde, cu placere. Dar nu stim cand.).

No tags for this post.

Related posts

18 thoughts on “Noi lansari de magazine online: ARIGO, eDiverse, Multimag, TrabucShop, Cenacom si 34,8 mil euro pentru comertul electronic cu plata online

  1. Poate vroiau doar sa va salute (ca de la coleg la coleg)…

    Urat din partea lor (daca asta fac), poti (te rog) sa trimiti mailul (cu tot cu headere) la abuse (la candoo.ro) ?

  2. Pana sa trimteti mail la abuse@ sau la APTI sa zicem, mai bine luati legatura direct cu ei, si vedeti ce anume s-a intamplat. Incercati sa vedeti ce au avut de gand, poate fiind noi pe piata nu au stiut ce sa faca si au gresit.. se mai intampla, nu trebuie sa ii etichetam numai dupa o actiune de tipul acesta.
    @Marius: Ai trimis mail in care ai rugat sa te scoata din lista si nu te-au scos?

  3. @Marius: Ne cerem scuze pentru inconvenientele pe care vi le-am creat si va rugam sa ne credeti ca nu aceasta a fost intentia noastra. Nu am dorit si nu dorim sa facem SPAM. Respectam dreptul si dorinta fiecaruia, inclusiv a noastra, de a nu avea un instrument de comunicare (e-mail), alterat de mesaje nedorite. Va multumim pentru intelegere si speram ca nu ne veti cataloga drept SPAM-eri.

  4. Adrian, si daca primesc un mail comercial nesolicitat de la voi eu cum sa numesc asta?

    O crestere fireasca si naturala este de preferat unui salt facut cu mijloace care te fac sa revii cu explicatii care sa incerce sa arate ca nu vrei sa faci tocmai ceea ce ai facut.

  5. se numeste ROSPAM, adica spam in care, la final apare placa cu:
    “ne cerem scuze daca acest mail a ajuns la d-voastra din greseala…”

    Adica cum din greseala? Din greseala cineva a introdus adresa mea in baza de date, din greseala cineva a compus mailul si, tot din greseala, a apasat butonul send? Pai si eu tot “din greseala” iau frumos mailul si-l postez pe http://rbl.sns.ro/report/add

    @Liviu, ca sa trimiti mail pentru explicatii la toate ofertele nesolicitate ar trebui sa-ti angajezi o secretara numai pentru asta. E mult mai simplu sa blacklistezi ofertantul si sa dea el explicatii pentru a fi delistat.

  6. Din cate stiu eu au trimis 1 sg mail, nu au trimis mai multe, 1 singur… Este posibil ca cineva sa fi gresit in toata chestia asta. Greseli se mai intampla.

    Stiu ca au trimis doar acel comunicat de presa, nu un newsletter cu oferte, nu promotii, nu altceva, ci primul lor comunicat de presa. Este posibil sa fi avut o lista de redactii, jurnalisti, si Marius sa fi fost din gresala printre acele mailuri.

    Poate ne zice ceva si Adi, il vad tare suparat si pe el: eu ? spam ??, sau poate Bogdan

  7. Inclin sa cred ca pana la urma mesajul primit de mine a fost o eroare… daca vrei sa faci un SPAM il faci “ca la carte” si nu mascandu-te sub aripa unui comunicat de presa. Si l-am primit numai pe o singura adresa de mail si nu pe “zeci” cum se intampla la un SPAM facut temeinic.

    ARIGO si-a cerut scuze, le-am acceptat, mergem mai departe.
    Succes le doresc si un nou an plin de satisfactii tuturor.

  8. Nu comentez discutia despre spam. In conceptia mea spam-ul are o singura definitie.

    Altceva nu inteleg: Irinaserv, la care siteuri te referi cand spui ca seamana? La toate, la 2, la 3 dintre ele? Detaliaza asemanarile. Ca altfel, ce spui e doar un text.

  9. oameni buni!
    ma deranjeaza cumplit cand vad ce li se intampla unora!
    cei de la Arigo au gresit si se intampla sa fie pusi la zid
    poate nu a fost ceva intentionat, oamenii si-au cerut scuze si din ce vad, promoveaza o idee frumoasa
    daca chiar erau interesati de spam cred ca umpleau netul cu lansarea lor
    eu unul, inclin sa-i cred si le doresc succes

  10. Intradevar apar multe magazine virtuale din diferite domenii. Eu va ofer solutia inchirierii unui magazin online , intr-un mall virtual. Puteti afla mai
    multe detalii pe linkul http://www.infoghid.com . Deocamdata suntem in negocieri cu mai multe firme, care doresc sa inchiriere un magazin la noi. Puteti vizita pana atunci magazinul demostrativ, pentru ca sa va convingeti singuri de calitatea acestuia. Asteptam critici si sugestii din partea dvs.
    Cu stima, Perse Adrian

  11. De ce ar dori cineva sa inchirieze un spatiu virtual, adica un magazin online ca si serviciu?? Care sunt avantajele in comparatie cu deschiderea unui magazin online propriu? Este o platforma atat de puternica? Si ce economii fac la buget daca inchiriez si nu cumpar o platforma (in afara de economia legata de banii dati pe software)?

    Cate produse poate sa gestioneze (1000/2000/3000 de produse noi pe luna)? Pentru 400 ron/luna = 4800 ron/an sau mai bine zis 1371 euro + TVA probabil nu credeti ca exista softuri mai performante, cu o modularizare mult mai buna si o gestiune rapida si optimizata a produselor/comenzilor/clientilor??

    Sincer dupa o privire rapida, softul nu se preteaza decat la magazinele super mici, de maxim 100 de produse.. altfel sa le gestionezi manual devine suparator.

    MRex are mai multe facilitati spre exemplu si costa 500-1000 euro parca.. si are ceva facilitati de automatizare ce-l face acum utilizabil pentru magazine mici-medii, de 300-500 de produse.

    Personal nu vad nici un avantaj… dar poate ma insel.

  12. Intradevar la o privire de ansablu nu ar fi profitabil. In cei 400 de ron, nu este inclusa doar chiria ci si administrarea site-ului. Stim foarte bine, ca este foarte greu sa optimizezi un site pentru a aparea in motorul de cautare. De aceea in banii respectivi, este inclusa si optimizarea permamenta, a fiecarui site, in functie de ce produse se optimizeaza. Din alt punct de vedere, mai bine vezi ceea ce cumperi,inainte sa dai banii pe un produs. Totodata daca clientul doreste sa implementeze o noua functie in magazin, nu se percepe nici un taxa suplimentara. Stim ca e dificil de administrat produsele din stoc, de aceea ne-am gandit si la asta, dorim implementare in viitorul apropiat si a unui sistem de citire automata a codului de pe produs, si actualizarea stocului automat. Tinta noastra nu ar fi magazinele mici, dorim sa strangem magazine mari.
    Tin sa precizez ca nu o sa promovam concurenta pe infoghid, de aceea un magazin inchiriat o data, nu mai poate fi inchiriat atata timp cat firma respectiva il administreaza.
    Cum am mentionat si in prezentare, multe magazine renunta fiindca odata creat , nu i se mai aduc imbunatatiri, deci la un moment dat va ajunge o epava, si se va inchide, din lipsa de clienti interesati.
    O sa vedem pana la sfarsitul anului, daca am avut dreptate sau nu.
    Sa auzim de bine.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.