"Am facut o comanda mai stufoasa de 5 produse de la ei, un produs fiind la promotie. Au o promotie conform careia la cumpararea unui monitor se primeste cadou un flashpen. Pana aici totul bine si frumos, asta pana cand am fost sunati de catre un reprezentant comercial de la ei (sau cercetas, cum ii spun colegii) care ne spune ca un produs nu il au in stoc (nici o problema, renuntam la el) si ca flashpen-ul care e cadou la cumpararea unui monitor nu pot sa-l livreze tot din acelasi motiv. Domnii mei, cum puteti face o promotie fara a avea un numar cel putin egal intre acele doua produse (monitor + flashpen)?"
La finalul insemnarii utlizatorul putin suparat zice: "EMAG draga, pana la o noua comanda, va doresc Sarbatori Fericite si un server down."
Problema e ca astazi, intre orele 11:00 si 15:00 (ore aproximative) mai multi utilizatori din Bucuresti si din provincie au raportat ca emag-ul este down… Ce s-a intamplat nu stim, dar personal incercand sa intru de pe mai multe retele (orange, rds, clicknet, evolva) nu am reusit sa accesez site-ul lor decat in jurul orei 15:10. Atunci era online. Nu pot preciza cat timp au fost down, dar ce le-a dorit clientul de mai sus s-a cam intamplat.
LATER EDIT (17:16 – 05.12.2007): Apple.ro – magazin online criticat de un client, si eMAG-ul laudat… "In consecinta va rog sa considerati comanda anulata si indiferent din a cui vina produsele nu au venit vreau sa va transmit ca incepand cu site-ul si sfarsind cu livrarea si raspunsul la telefon sunteti o firma NEprofesionista, de la care eu personal nu voi ma cumpara niciodata. Ati putea vedea la eMAG.ro un model de magazin care se respecta."
No tags for this post.
asta suna a acuzatie adusa mie….sper ca nu e asa pentru ca ceea ce am scris au fost doar gandurile mele de moment (asta e scopul blogului).
in nici un caz, a fost o potrivire de cuvinte.. pur si simplu. nu e vorba de acuzatie. nu cred ca ai tu vreo vina in ce li s-a intamplat astazi celor de la emag, mai mult, nu stim nici daca asta s-a intamplat mai multor clienti/utilizatori ai emag. este posibil ca altor utilizatori sa le fi mers emag-ul (mie, si altor 2-3 persoane, din bucuresti si din provincie nu ne-a mers).
Nici eu nu am putut accessa intre orele mentionate emag.ro . Probabil au fost prea multi vizitatori iar serverul nu a facut fata , in aceasta perioada a anului romanii sunt obisnuiti sa cheltuie banii pe orice. Am avut si eu experiente neplacute cu emag datorita curieratului pe care-l folosesc coletul a intarziat mult. Cand sunam la firma de curierat imi vineau gogosi standard gen “s-a rupt cureaua” , “nu a ajuns masina de la Bucuresti” , “e pe a doua masina coletul dvs” , ca apoi sa-mi sugereze ca sunt foarte incarcati si daca nu as putea sa ma duc eu dupa colet la sediul lor. Cand sunam la emag imi dadea nr. curieratului , dar nu de la curierat am cumparat !!! De ce sa sun la ei ?! De ce nu suna emag ?
P.S. – cercetas = consultant ?
hmmm…atunci,
“PCGARAGE draga, pana la o noua comanda, va doresc Sarbatori Fericite si un server down.”
nu tine la toata lumea urarea asta… a fost o intamplare, tu poti sa-ti doresti, dar.. ce ai de impartit cu ei? le-ai zis? Gabi e pe aici si s-ar bucura sa te ajute eu asa zic.
parerea mea este ca nu exista in tot online-ul romanesc un customer service (e prea mult spus asta) mai rau ca la pcgarage. Discutiile cu “oamenii de acolo” sint asa…neaose, ca in popor – nu tu procese interne de complaint management, nu tu scripturi…oamenii acestia spun “data viitoare sunati la noi (tehnic), aia de la vanzari vb prostii” deci no comment – alte amanunte nu au sens. orice ar avea ei de spus – eu nu mai vreau sa interactionez niciodata cu ei (am spus interactionez, nu “sa cumpar”, deci iata ce asteptari si ce dezamagiri am avut eu de la ei).
stii care e cel mai frustrant sentiment? cand o companie mica si la inceput te trateaza ca ditamai corporatia.
Nu stiu care e treaba cu eMag. Parerile sunt la cele doua extreme. Nu am auzit pe nimeni care sa spuna ca eMag e OK. Toti spun ori ca eMag e de rahat, ori ca este o super firma. eu sunt din prima categorie.
Intr-adevar, nu exista customer service in e-commerce-ul romanesc. De exemplu MarketOnline, magazinul de “7 stele”, scria ca are un iPod in stoc iar cand am facut comanda am aflat ca de fapt nu mai e in stoc si ca nici nu stiu daca or sa mai aduca vreodat acel model. 7 stele intr-adevar.
Dar de firmele de curierat care le folosesc ce parere aveti ? Ex. Fan Curier
Si eu am cumparat de mai multe ori de la Emag. Adevarul e ca atunci cand am preferat sa comand si sa iau produsul direct de la sediul lor, treaba a mers foarte bine. Problemele au aparut cand am comandat pe site si dai de stocurile lor (chestia cu Disponibilitate de la ei de pe site). Tin minte ca erau niste boxe care le doream si ba erau ba nu erau. Cand ma duceam la sediu, acolo aparea ca aveau pe stoc dar erau rezervate, imi ziceau ca o sa mai aduca, da nu stiau cand. A durat ceva, dar pana la urma am reusit sa iau acele boxe de la ei. Ideea e ca am avut si probleme si ‘satisfactii’ de la Emag, deci eu pot spune ca Emag e nici mai mult nici mai putin decat ok si faptul ca tot de acolo o sa cumpar data viitoare completeaza afirmatia mea.
@felix: noi trimitem prin fan courier si pana acum nu am avut probleme mari. Au fost niste pachete pe care nu s-a scris numarul de telefon si clientii ne-au sunat pe noi ca nu le-au ajuns pachetele. ceea ce mi se pare normal ca de la noi au cumparat. Dupa cateva telefoane la centralele fan courier, am reusit sa trimitem numerele de telefon la soferii care le aveau in sarcina si s-a rezolvat.
Apropo de magazinele online! Am patit si eu la ……. EMAG sa sun , am primit ok , ca dupa aceea sa ma sune sa-mi spuna ca e rezervat produsul. Si inca ceva. Daca va uitati in toate locurile din blogul si forumul EMAG, n-o sa fie nimeni nemultumit. E o strategie de a sterge posturile negative (nu indecente) despre experientele neplacute pe care le au unii cumparatori. Nu cumpar de la EMAg pt ca sunt ……….
Problema Emag-ului este urmatoarea: pentru ei cel mai important este sa ne spuna sumele vandute intr-o anumita perioada de timp (umflate la maxim) in loc sa ne spuna cu cat la suta au scazut numarul clientilor nemultumiti in luna urmatoare.
Tot timpul PR de emag dau vina pe volumele mari de lucru si de reactualizarea greoaie a stocurilor cand ei de fapt nu investesc in programe specializate (tot profitul in buzunare).
Va spun eu ce urmareste conducerea Emag. Nu sa vada clienti multumiti ci SA ISI VANDA NUMARUL MARE DE CLIENTII (cu tot cu cei nemultumiti) UNUI FOND DE INVESTITII STRAIN.
ATENTIE LA ACESTI NESERIOSI !!!
As dori o sugestie….un magazin de unde sa iau si eu un notebook….
Singura sugestie pe care ti-o pot da nu este de magazin online, ci de brand. Personal prefer Toshiba si DELL. Poti incerca sa vezi cine iti ofera aceste branduri la preturi acceptabile.
Si eu cred ca astia de la Emag vor sa-si vanda afacerea catre un investitor strain !
Este trist faptul ca sterg toate comentariile negative , comentarii care sunt obiective !
Eu daca as avea un asemenea magazin as pastra toate comentariile , pentru ca toata lumea sa vada ca sunt probleme si cum s-au rezolvat aceste probleme !
solutia simpla
OPC 0800 080 999 http://www.anpc.ro
e un numar pe care trebuie sa il ai intotdeauna in mobil.
(din cate stiu inspectorul vine cam in jumatate de ora, daca e urgenta) si e in timpul programului