Comunicarea inter-departamentala la un magazin online, sau lipsa instrumentelor de centralizare a suportului tehnic

Gasesc azi pe alt instrument de monitorizare a blogurilor, instrument ce imi semnaleaza problemele si necazurile bloggerilor (e de fapt un google blog search, nimic savant), inca o discutie cel putin interesanta dintre un client (clientul foloseste yahoo messenger ca live suport ) si 2 reprezentanti ai unui magazin online. Ce i se reproseaza mahazinului respectiv:

 – ca nu stie daca este marfa in stoc sau nu (informatia de stoc publica pe site), clientul intreaba daca totusi nu se mai aduc 2 produse

 – nu stie stanga ce face dreapta, cei doi consultanti dau 2 raspunsuri diferite, din care rezulta ca unul nu stia ceea ce pare evident, ca cele 2 produse nu se mai fabrica, si al doilea, cel care are informatii, nu stie ce s-a vorbit cu primul consultant astfel ca informatia e contradictorie

 – iata de ce nu e bine sa folosesti yahoo messenger pe post de live support, pentru ca nu ai un istoric al convorbirilor cu clientul, istoric vizibil de toti consultantii tai de vanzari, e o discutie intreaga apropo de aplicatiile de live support si eficienta lor, nu intru acum in detalii…

 

PS. cunosc magazinul cu pricina.. si il astept aici sa ne spuna cum a fost de fapt toata treaba, cine si cum …

No tags for this post.

Related posts

One thought on “Comunicarea inter-departamentala la un magazin online, sau lipsa instrumentelor de centralizare a suportului tehnic

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.