Oricine poate castiga un Sony Bravia in schimbul unui cadou original? Cel mai original…

Citesc azi ca MediaDot.ro cu ocazia implinirii unui an de existenta premiaza cel mai original cadou pe care il faceti (poate sa fie si virtual) cu un Sony Bravia. Intrebarea pe care eu mi-o pun este cum vor decide care este cel mai original cadou? Au ceva criterii, sunt ele publice, e vorba de un juriu cu experienta in originalitate/advertising?

Oricum sarind peste acest mic impediment, doresc sa urez celor de la MediaDot.ro la multi ani (vor face 1 an pe 1 decembrie), sa le urez o cifra de afaceri cat mai mare, si poate o comunicare (cu clientii si presa) cat mai buna. Ar fi interesant sa publice cele mai interesante cadouri primite pe blogul magazinului.

Eu, daca m-as pricepe mai bine le-as trimite un design pe alta culoare… sincer. Sau as trimite un PRINT (incercati un print  preview sa vedeti cum arata) dupa pagina asta: sony bravia de 81cm

Share Button
No tags for this post.

Related posts

11 thoughts on “Oricine poate castiga un Sony Bravia in schimbul unui cadou original? Cel mai original…

  1. Gata, domnu’ Taloi, s-a rezolvat. Incearca matale sa printezi iar, sa vezi ce frumos iese… Si maine iti promit ca vei putea naviga si de pe PDA, de fapt o poti face chiar de azi, dar mai am o mica problema de accesibilitate pe care nu stiu s-o rezolv fiindca eu personal habar nu am sa programez 🙁 Cat despre culoarea intunericita si eu, ca dezvoltator, am crezut la vremea respectiva ca e o decizie dubioasa a celor de la Mediadot, dar acum cred ca e una din cele mai destepte decizii de business pe care au putut-o lua. Bravo lor… braileni destepti… prietenii stiu de ce… 😀

  2. OKI, am vazut si mi-a placut (mai sunt 2-3 chestii care se suprapun in FF, la rate, la breadcrumbs si la stoc..). Diferenta e foarte mare fata de versiunea anterioara de print-preview.

    Acu revenind la originalitatea acestui cadou, cine va decide acest lucru? si mai ales cum? (stiu ca sunteti doar cel care se ocupa de dinozaurii aia electronici, dar, poate ii rugati pe cei care l-au dresat sa-mi raspunda).

  3. Buna ziua. Multumim pentru ochiul critic:)

    Legat de concurs, premiul il decid eu impreuna cu echipa, asa cum s-a intamplat la toate concursurile pe care le-am facut pana acum, mai ales in cazul acestuia, fiind un pic mai personal.

    Legat de transparenta, tot ca si pana acum, numele castigatorilor sunt afisate pe pagina de concurs impreuna cu fotografii ale evenimentului. Momentan blogul nu este online, din simplul motiv ca pana acum nu i-am simtit lipsa:) Vom remedia curand si aceasta problema.

    In orice caz, stam mai bine la capitolul matematica decat altii, deci felicitarile, masa si tortul se vor intampla pe 1 decembrie, la exact un an de la lansarea magazinului …… prietenii stiu de ce.. 🙂

  4. Ideea de concurs cred ca e ok, premiul e bine ales, de impact. Legat de culoare, parca si pe mine ma oboseste putin negrul, dar cred ca asta ii si diferentiaza de restul magazinelor online.

    La multi ani celor de la Mediadot! Cred ca anii 2006 si 2007 au fost foarte buni pentru e-commerce-ul IT&C, s-au lansat niste magazine online “adevarate”, adica afaceri reale, puternice, in e-commerce. Si cand zic 2007, ma refer si la lunile noiembrie si decembrie, pentru ca am auzit ca vor mai aparea niste “tinere sperante” care vor consolida zona de IT&C – prietenii stiu de ce, ca tot e expresia asta la moda in comentariile de aici 🙂

  5. “In orice caz, stam mai bine la capitolul matematica decat altii, deci felicitarile, masa si tortul se vor intampla pe 1 decembrie, la exact un an de la lansarea magazinului …… prietenii stiu de ce.. :)”

    In orice caz, nu stati deloc bine la capitolul seriozitate!

    Suntem in 4 decembrie si nici pana acum nu s-a afisat castigatorul. Sunteti super neseriosi!
    Am sunat si habar nu aveau de concurs! Prima persoana m-a transferat la o a doua persoana care nu avea nici ea habar si in fine abia a treia persoana mi-a comunicat oarecum ofuscata ca pun asemenea intrebari:
    -Aaa… pai LCD-ul s-a dat!
    -Pai cum, si nu era frumos sa anuntati pe site cine este castigatorul?
    -Nu stiu cine e castigatorul, cineva din Campina!

    Tare ma tem ca cineva din Campina este de fapt unul din angajatii Media Dot (cei care au habar de concurs si de faptul ca firma a implinit un an), sau vreun amic/amica de-a acestora.

    Amuzant este ca bannerele ce anunta concursul inca flutura pe diverse site-uri, chemand naivii sa le trimita premii si felicitari!

    Tot ce au reusit cu acest concurs a fost sa-si faca imagine proasta, de firma neserioasa!

    Ru-si-ni-ca!!!

  6. Mda, la insistentele publicului, a aparut pe site “castigatorul”. Un tip cu o cutie in mana. Nu scrie nici cine e, nici cum il cheama, nici ideea cu care a castigat concursul. Cred ca au chemat un baiat de pe strada:
    Vino sa ne ajuti un pic, uite tine si tu cutia asta sa-i facem o poza. Gata, mersi mult, uite 10 lei pentru deranj.
    Bravo, baieti, tineti-o tot asa!

  7. De toata JENA ! Am asteptat mai mult de o saptamana sa onoreze comanda, in conditiile in care mi-au spus ca au toate piesele pe stoc (deci au mintit). Nu s-au miscat pana nu am ajuns sa fac reclamatie la patroana. Dupa doua luni mi s-a ars placa video si este in garantie de mai bine de 30 zile (adica termenul maxim) fara sa primesc vreun raspuns … firma lu` peste, lucreaza cu copii, prost platiti, si evident nemotivati … “afacere” romaneasca …

  8. Cei mai mari TEPARI de pe piata. Pentru reparatii 10% din durata garantiei (la 3 ani garantie – 3,5 luni perioada pentru o reparatie). Teoretic, in cazul restituirii contravalorii produsului, cel putin 30 zile de la data aprobarii acesteia. Uitati de ei. Am avut o experienta foarte trista. Am cumparat un produs de la ei. M-au plimbat pe drumuri cel putin de 10 ori ca sa constatam ca defectul sesizat initial nu a fost remediat, ba au mai aparut si alte defecte intre timp. POLITICA lor este – PLIMBA-L PE OM CAT MAI MULT PE DRUM CA POATE VA RENUNTA. Nu au service si nu iti probeaza produsul asa-zis “reparat”. Ajungi acasa, constati ca iar nu este bun….iar fuga la magazin cu produsul defect. Dupa ce insisti cu mii de telefoane iti spun ca poti sa ridici produsul dar cand ajungi la sediu (o cocioaba nenorocita), produsul nu este gata si asa ….. milioane de nervi de iti vine sa te iei cu ei de la bataie. Recomandarea mea> EVITATI ACEST MAGAZIN. Dupa 6 luni in care nu am folosit produsul cumparat de la ei nici macar o zi, in final a fost aprobata, dupa indelungi plimbari si nervi plata contravalorii acestuia. Dar, nici pana in ziua de astazi, nu mi-am vazut banii recuperati de la acesti nerusinati. In plus nu exista nici un numar de telefon valabil la care sa te interesezi care este stadiul reparatiei produsului aflat in service >> politica firmei …
    CONCLUZII:
    Serviciu execrabil, lipsa de respect pana la obraznicie fata de clienti de la care deja au luat banii (ma refer la situatia in care ai probleme de service) si multe altele ….

  9. salutare tuturor!
    tin sa-i contrazic pe toti cei care au afirmat despre echipa mediadot ca sunt neseriosi…poate sunt putin subiectiv (sunt castigatorul concursului organizat la implinirea unui an de mediadot) , dar am fost foarte multumit de serviciile lor , personal am comandat cateva componente de calculator( o placa de baza, un procesor, o placa video) si chiar daca nu erau pe stocul lor le-am primit in campina in maxim 48 de ore!
    felicitari tuturor pentru efortul depus!

  10. Ca simplu consumator, mi-e totuna daca Grifon-ul a mancat Lebada srl sau Asesoft a omorat pe Alko-seminte-prajite Group. Intrebarea mea e punctuala: ce pot sa fac cu “tzeapa” de 1000 RON de la Alko? La randul meu cui trebuie sa i-o dau? Nu cumva raman cu ea pe stoc?

    Brandul Mediadot, indiferent de cine ar fi pastorit la ora asta, imi provoaca aceeasi senzatie ca si unei femei proaspat violate careia ii propui sa faca dragoste…

    Stan (prea)Patzitul…

    PS – Daca e nevoie, pot pune la dispozitie documentele care justifica “violul” pentru a nu fi clasificat drept “aruncator cu noroi”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.