Despre buturuga2.0, social networking, wordpress si publicitate pe bloguri.

Desi sunt un novice in ale blogului, l-am lansat de o luna si jumatate, urmaresc de mult timp acest canal de comunicare, si mai mult, profit de informatiile ce se vehiculeaza prin el.. prin acest instrument web2.0.

Si cu toate acestea astazi, via zoso, m-am impiedicat de o buturuga mica, sa o numim buturuga2.0, sau david2.0? Nu am cazut inca, dar ma clatin. Este vorba de un post scris in maniera cea mai simpla si mai complicata (nu m-am putut abtine si am folosit moto-ul autoarei) in acelasi timp, de un post prin care o generatie ne zice sa ii facem loc. Si ma aplec in fata ei, imi scot palaria veche (nu port palarie, dar asha face un domn in fata unei domnishoare) plina de praful web1.0, si imi plec capul catre deea in timp ce ii sorb cuvintele si ii sarut mana.

Nu am sa comentez prea mult respectivul post caci nu pot exprima mai bine dezradacinarea pe care am simtit-o citind acel post decat invitandu-va sa o faceti si voi. Unii va veti regasi poate in cuvintele publicate de deea, altii ca mine vom simti cateva zdruncinaturi. Dar, vreau sa-mi prind radacinile in noul sol2.0, sau chiar 3.0!

deea: “Poate pentru ca asa cum zice si articolul ‘Kids, the Internet, and the End of Privacy‘, viitorul apartine celor lipsiti de inhibitii. ‘Si ce daca sunt pe net’, peste cativa ani o sa pot sa imi vad pozele si sa caut dupa fiecare luna in parte sa vad un fel de ‘evolutie’. ”

Emily Nussbaum: “Say Everything. As younger people reveal their private lives on the Internet, the older generation looks on with alarm and misapprehension not seen since the early days of rock and roll. The future belongs to the uninhibited.” […] Mai multe despre noua generatie de tineri fara inhibitii aici.

So, am decis sa mai fac niste schimbari pe blog, sa intineresc mai mult, desi cei care ma cunosc nu imi dau varsta (mda, sunt printre cei care au pus umarul la valul1.o in .ro prin 95-97) pe care o am, si cei mai tineri se simt bine (asa sper eu, sa-mi zica zoso ca ma stie) in preajma mea… deci azi am decis sa mai pun cateva instrumente de comunicare pe blog, si am gasit un post despre Top 5 WordPress Plugins That Help Increase Comments. Voi incerca sa fiu mai comunicativ instaland aceste plugin-uri. Cel putin asha sper… Uf, tot nu-mi revin dupa ce am citit blogul lui deea, postul cu pricina. Ajutati-ma (tot instalez acum plugin-urile astea ce vor facilita comentariile) sa prind radacini in solul vostru, ajutati-ma prin comentariile voastre, prin atitudinea voastra sa fiu si eu buturuga mica 2.0.

[LATER EDIT: Brian Threaded Comments – nu merge asha cum as fi vrut eu (caut inlocuitor), are probleme cu mai multe pluginuri, cu Math Comment Spam Protection, cu Askimet, cu Subscribe to Comments, so, l-am dezinstalat; Comment Relish – foloseste functia mail() in loc de wp_mail si imi da eroare (caut inlocuitor).. so, si el e in plus deocamdata, il voi edita putin cand voi avea timp; am reusit sa pun Show Top Commentators, si il puteti admira pe sidebar.]

A, si nu in ultimul rand, devenind mai comunicativ poate, mai web2.0, poate ma ajuta zvoner sa castig bani si prin intermediul publicitatii pe bloguri. De altfel, la postul lui, ceva mai vechi vad eu, tot de la zoso am ajuns… foarte bun zoso ca si canal de comunicare, orice ai zice, ce-i al lui e al lui, parca ar stii tot (sigur nu ai colaboratori cu urechile mari?) despre blogosfera asta a noastra.

Oricum vreau sa va spun ca am aplicat deja sfaturile lui zvoner despre cum sa cumperi publicitate pe bloguri (am cumparat si voi mai cumpara recenzii, nu bannere, i hate banners), si ceea ce scrie el acolo este de bun simt si ar trebui citit de mai multi owneri de magazine online, sau de oameni de media, mai ales cei responsabili de cumpararea spatiilor publicitare.

Amestecand acum cele 2 posturi citite de mine azi (iertati-ma dar numai in week-end sunt activ ca si blogger), cel de la deea legat de generatia in “bloogjeans” care poarta hi5 si consuma media “acida” si cel de la zvonner care deschide (pentru a cata oara) ochii cumparatorilor de media, adaugand un pic de sare si piper de la nenea Nielsen, rezulta o portie de media destul de greu de digerat pentru multi dintre advertiseri.

But, I’m lovin’ it!

No tags for this post.

Related posts

3 thoughts on “Despre buturuga2.0, social networking, wordpress si publicitate pe bloguri.

  1. Ei da, novice 😀 Te descurci mai bine decat multi altii care nici nu recunosc ca nu se pricep de fapt la bloguri. In plus, ‘it’s all about content, baby’ . Si la tine e din plin 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.