Citesc azi, pe blogul lui Dragos Dehelean, despre e-PR. Nu vreau sa vorbesc prea mult, dar vreau sa cititi cu atentie ce spune Dragos in prezentarea sa sustinuta la Toolbox – Online Communication.
Recomand si citirea raspunsurilor la intrebarile puse de Ionut Pepenar, unul dintre participantii la respectiva conferinta, care nu a capatat toate raspunsurile atunci.. si asteapta de la vorbitori cate raspunsuri edificatoare. Urmariti blogul lui, si poate veti afla mai multe despre blogging si e-PR.
Definitia data de Dragos acestui nou instrument, sau a extinderii celui de PR obisnuit in conditiile noului mediu, internet-ul, este:
E-PR este deci…
“Managementul reputatiei unei organizatii prin intermediul: prezentei sale online, al unor site-uri detinute de terte parti sau al altor media digitale.”
LATER EDIT: au mai aparut cateva raspunsuri la intrebarile lui Ionutz Pepenar, la Radu Ionescu pe blog
No tags for this post.
Dar Liviu Taloi ce raspunsuri ar avea pentru intrebarile respective? 🙂
Da, ar avea si el… promit ca raspund, poate in week-endul asta.
LT