Puterea comunicarii online. Despre blogurile corporate si departamentul de e-PR.

Citesc azi, pe blogul lui Dragos Dehelean, despre e-PR. Nu vreau sa vorbesc prea mult, dar vreau sa cititi cu atentie ce spune Dragos in prezentarea sa sustinuta la Toolbox – Online Communication.

Recomand si citirea raspunsurilor la intrebarile puse de Ionut Pepenar, unul dintre participantii la respectiva conferinta, care nu a capatat toate raspunsurile atunci.. si asteapta de la vorbitori cate raspunsuri edificatoare. Urmariti blogul lui, si poate veti afla mai multe despre blogging si e-PR.

Definitia data de Dragos acestui nou instrument, sau a extinderii celui de PR obisnuit in conditiile noului mediu, internet-ul, este:

E-PR este deci…
“Managementul reputatiei unei organizatii prin intermediul: prezentei sale online, al unor site-uri detinute de terte parti sau al altor media digitale.”

LATER EDIT: au mai aparut cateva raspunsuri la intrebarile lui Ionutz Pepenar, la Radu Ionescu pe blog

No tags for this post.

Related posts

2 thoughts on “Puterea comunicarii online. Despre blogurile corporate si departamentul de e-PR.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.