Calendarul cursurilor de comert electronic

Daca ai impresia ca educatia e scumpa, atunci incearca sa vezi cum e ignorantaAndy McIntyre

2014 

Sexy Analytics: daca dragostea trece prin stomac, succesul in e-commerce trece prin rapoarte si funneluri

4 iunie 2014; @Connect HUB, Bulevardul DACIA 99, Bucuresti, 9.00 – 16.00; nivel dificultate: intermediar, avansati; Locuri 18-24; Cost: 120 euro + TVA, pentru membri comunitatilor GPeC Club, Open Connect si Comert Electronic 100 euro + TVA.

 cover-sexy-analytics-450-blog

— evenimente mai vechi —

Scoala de Vara in eCommerce GPeC 2011 – 28.08 – 04.09.2011

  1. 28 august – 04 septembrie 2011, Scoala de vara GPeC 2011, cost: ~1800-2000 LEI (inclusiv TVA), capacitate: max 20 participanti, prezentare, tematica, inscrieri: pe pagina GPeC. Prezint acolo 2-3 module (analytics, usability, gestionare departamente si proceduri)

Conferinta TECOMM – Cluj – eCommerce 100% – 13-14 octombrie 2011

  1. 13-14 octombrie 2011, eCommerce 100%, Cluj, Hotel Best Western Fusion, cost: 70 EUR + TVA, capacitate: — participanti, prezentare, tematica, inscrieri: pe pagina organizatorilor. Am acolo o prezentare de 25-30 de minute despre Conversii si Google Analytics.

 
Calendarul si tematica trainingurilor iAnalysis:

  1. 27 aprilie 2010, ora 9:00 – 18:00, iAnalysis, training de web analytics, cost: 450 – 500 RON + TVA, capacitate: max 10 participanti, prezentare, tematica, inscrieri: pe pagina organizatorilor

Pentru inscrieri si plati la trainingul de web analytics iAnalysis (offline 1 zi) va rog sa intrati pe pagina organizatorilor.

 

Tematica webinariilor** WebSell (inregistrari):

  1. inregistrare, WebSell-1, introducere in comert electronic, cost: 15 euro+TVA (platit la sfarsit daca esti multumit), se adreseaza: nivel de pregatire mediu, incepatori, tematica: web analytics, usability & seo, marketing & promovare, planificare & organizare, instrumente pentru optimizarea conversiei – comenzi online (se poate achizitiona inregistrarea din 06 mai 2009 sau din 01 octombrie 2009)
  2. inregistrare, WebSell-2, planificare si organizare, cost 12 euro+TVA (plata in avans), se adreseaza: managerilor si celor care se ocupa de organizarea magazinelor online, tematica: proceduri, fise de post, descrierea si functiile principalelor departamente, rapoarte, estimari bugete – comenzi online (se poate achizitiona inregistrarea din 8 iulie 2009 sau din 15 octombrie 2009)
  3. inregistrare, WebSell-3, marketing 1 – chestiuni de baza , cost: 10 euro+TVA (plata in avans), se adreseaza: nivel mediu, incepatori, tematica: marketing online – concepte, PR si comunicare, promovare, ROI si instrumente de masura si analiza a rezultatelor, publicitate online chestiuni de baza – comenzi online (se poate achizitiona inregistrarea din 21 mai 2009 sau din 22 octombrie 2009)
  4. inregistrare, WebSell-4, usability&seo basic, cost 10 euro+TVA (plata in avans), se adreseaza: incepatori, nivel mediu, marketeri, in special in domeniul comertului online, tematica: chestiuni de baza de usablity pentru magazinele online, chestiuni specifice de seo pentru magazinele online – comenzi online (se poate achizitiona inregistrarea din 2 iulie 2009 sau din 29 octombrie 2009)
  5. inregistrare, WebSell-5, web analytics 1, cost 10 euro+TVA (plata in avans), se adreseaza: incepatori, nivel mediu, cunostinte de baza in HTML (pentru implementare), tematica: implementare cod Google Analytics, implementare GOAL-uri, implementare raport specific E-COMMERCE, implementare pe un magazin online, implementare intr-un site de publishing, exemple de rapoarte disponibile dupa implementari, implementare campanii de marketing si rapoartele din analytics comenzi online (se poate achizitiona inregistrarea din 28 mai 2009 sau din 05 noiembrie 2009)
  6. inregistrare, WebSell-6, web analytics 2, cost 12 euro+TVA (plata in avans), se adreseaza: nivel mediu in web analytics, nivel mediu marketing, tematica: advanced segments, custom reports, custom profiles, motion charts, alterarea codului default de google analytics pentru a obtine diverse rapoarte – comenzi online (se poate achizitiona inregistrarea din 4/11 iunie 2009 sau din 12 noiembrie 2009)
  7. inregistrare, WebSell-7, marketing 2 – optimizarea conversiei, instrumente, cost 15 euro+TVA (plata in avans), se adreseaza: nivel mediu in web analytics, nivel mediu marketing, tematica: instrumente si rapoarte specifice pentru optimizarea conversiei, ex: google web site optimizer – comenzi online (se poate achizitiona inregistrarea din 24 iunie 2009 sau din 19 noiembrie 2009)

Pentru inscrieri la WebSell va rog sa faceti comanda online (plata prin OP sau cu cardul online) pe shopping cartul gazduit la KUBU, sau contactati-ma pe mail la adresa liviu.taloi@siteaudit.ro specificand numele webinarului si data* cand doriti sa participati, impreuna cu datele de contact si de facturare. Plata webinariilor se face in avans, pe baza acesteia veti primi codul de acces la webinarul respectiv.

**WEBINAR = seminar online, web conferencing (se participa de acasa/de la birou, cu un simplu browser, pentru audio sunt necesare casti sau boxe)

 

Calendarul si tematica trainingurilor iSell:

  1. 25 – 26 februarie 2010, ora 9:00 – 18:00 in fiecare zi, iSell, training de comertul electronic, cost: 900 – 1000 RON + TVA, capacitate: max 10 participanti, prezentare, tematica, inscrieri: pe pagina organizatorilor

Pentru inscrieri si plati la trainingul de comert electronic iSell (offline 2 zile) va rog sa intrati pe pagina organizatorilor.

 

*Pot apare mici modificari ale calendarului, ele vor anuntate din timp pe aceasta pagina si prin mail participantilor.

No tags for this post.

Related posts

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.