Cat s-a vandut in online-ul romanesc de Black Friday?

LATER UPDATE 2: Din declaratiile facute in presa pana acum avem urmatoarele cifre

  •  eMAG: 15 mil de euro (3 zile, week-end)
  •  F64.ro: 1.47 mil euro (3 zile, week-end)
  •  PC Garage.ro: 1 mil euro (doar in ziua de BF)
  •  2Parale.ro (200 de magazine online): 700.000 de euro
  •  evoMag.ro: 1 mil euro
  •  cel.ro: 2 mil euro
  •   in offline, Altex – 15 mil euro, Flanco – 12.1 mil euro (3 zile)
Linkuri:

LATER UPDATE: am mai facut niste calcule, estimez ca in ziua de Black Friday s-a realizat o cifra de afaceri pe online undeva intre 1.5 si 8.5% din cifra de afaceri a intregului an 2012. Cu cat magazinul e mai mic probabil asistam la un procent mai maricel (daca si-a facut temele si a oferit ceva de black friday), poate si spre 10% uneori, iar cu cat magazinul e mai mare ar trebui ca procentul sa se duca spre medie, adica un 5.5% din CA pe 2012. Estimez asadar o cifra de aproximativ 25 de milioane de euro, cel mult 30 de milioane, vanzari in ziua de Black Friday.

Nu stim… nu inca, insa cifrele pe care le-am auzit se situeaza intre 10x si 20x fata de o zi obisnuita. Ar fi interesant sa adunam informatii si sa vedem daca ziua de 23 noiembrie 2012, Black Friday, a fost intr-adevar cea mai buna zi de vanzari a comertului online romanesc. 

Voi incepe cu cifrele declarate de eMAG.ro si anume 100.000 de produse comandate, 70.000 de comenzi online si peste 1.2 milioane de vizite. Cu putin noroc, stiind care este valoarea comenzii medii in IT&C, electronice – 650 – 850 de lei, putem deduce ca eMAG a vandut undeva intre 10.150.000 euro si 12.950.000 de euro in ziua de Black Friday, ceea ce reprezinta cred un record pentru ei. 

Astept si comentariile voastre legate de numarul vizitelor din ziua respectiva, numar de comenzi sau cifra de afaceri inregistrata pe 23 noiembrie 2012, de Black Friday. S-ar putea sa ajungem la o cifra interesanta!

Voi cu ce cifre va laudati? Daca ati trimis deja comunicate de presa, puneti in comentarii linkurile respective.

Share Button

Related posts

4 thoughts on “Cat s-a vandut in online-ul romanesc de Black Friday?

  1. In primul rand eu sunt sceptic la cifrele oficiale declarate de emag. Daca estimau o vanzare asa de mare nu inteleg de ce stocul a fost asa de mic (mai ales ca a avut o oferta aproape identica cu flanco).
    Si ceilalti mari jucatori au ratat campania, deoarece nu au fost capabili sa faca un mangement corect al resurselor.

    Altex mai mult nu a functionat

    EvoMag a picat inca de joi seara

    Flanco a avut site-ul inchis, nu a vandut aproape nimic pe site.

    Flanco a tras un fel de teapa afiliatilor ce au fost convinsi sa ii promoveze intens si apoi au inchis site-ul si au invitat clientii sa vina in magazin.
    http://blog.2parale.ro/2012/11/black-friday-ce-s-a-cumparat-prin-afiliere/comment-page-1/#comment-7014

    Clickshop.ro sa miscat foarte bine, sunt curios care au fost cifrele oficiale

  2. Pot sa va ofer niste date pentru Miniprix.
    Intre 23.11.2012 ora 13 si 25.11.2012 ora 17, deci in jur de 2 zile de reduceri, au avut circa 9000 de comenzi.
    Nu stiu cum sunt in stare sa proceseze atatea comenzi?
    Stie cineva Amazon cate comezi prelucreaza zilnic, in mod obisnuit?

  3. Pingback: 5 tendințe pentru 2013 - Călin Biriș

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *