DC-Shop.ro preluat de CEL (doar site-ul)

Asa afla omul de lucrurile noi care se intampla in piata de comert online din Romania, uitandu-se pe cautarile de pe blogul propriu… Cineva a fost curios despre subiectul din titlul acestui post si a cautat pe Google si a ajuns la mine pe expresia respectiva/titlul postului.

Nu stiu daca Zoso a scris ceva despre asta, nu am mai fost activ zilele acestea, insa am zis sa investighez putin, mai ales ca imi soptise o pasarica precum ca Romsoft a inchis si compania care detinea site-ul de comert electronic.

Intrand in baza de date de la Registrul Comertului aflu ca zvonul care mi-a ajuns la ureche e adevarat,

Dizolvare ROMSOFT DCSHOP.ro

Apoi ma uit si pe pagina DC-Shop.ro si vad schimbarea.. by CEL.ro. Eu zic ca e o miscare buna din partea celor de la CEL, care in ultimul timp devine tot mai activ. Sa le fie de bine cu noul domeniu!

Pana sa ma grabesc eu sa fac print screen.. site-ul s-a blocat putin. si au sters din logo, by CEL.ro, insa aici se poate vedea: http://www.dcshop.ro/layout/sigla.png

DCSHOP by CEL

Si in footer au pus compania care administreaza CEL.ro, anume CORSAR ONINE SRL. Search-ul si brandurile duc catre cel.ro, cel putin in footer.

Probabil ca dupa lichidarea companiei ROMSOFT RETAIL DC SHOP de la finele anului trecut s-a vandut domeniul (desi e inca pe numele companiei Romsoft – Marius Badea,SC CNDPI ROMSOFT RETAIL DC SHOP SRL), site-ul si poate baza de date cu clienti.

Sunt curios, acum cine va rezolva garantiile celor de la DC-Shop.ro?

Share Button

Related posts

49 thoughts on “DC-Shop.ro preluat de CEL (doar site-ul)

  1. tot ce e cumparat pana in 31 dec 2011 nu va fi acoperit de garantia CEl.ro.
    CEL.ro a preluat doar site-ul DC shop, nu si baza de date a clientilor, care se pare ca au fost stersi (cel putin online, nu te mai poti loga pe noul site)

    cei care au avut ghinionul sa cumpere anul trecut de la DC-shop pot oarecum sa isi ia adio de la garantie avand in vedere ca service-ul e asigurat de romsoft, iar romsoft este putem spune un service destul de mediocru si cu un “customer care” dezastruos.

    ptr orice probleme apelati la ANPC, sigur se gaseste o solutie.

    • @iseedeadbloggers – ROMSOFT nu mai exista, e lichidata. Vezi in prima imagine din post. Desi service-ul s-ar putea sa-l mai asigure prin firma care vad inca mai e in functiune.. nu se stie cat timp. Eu nu m-as baza pe service-ul de la Romsoft totusi.

  2. Eu am cumparat o placa video de la ei pe 1.11.2011 care s-a defectat. Acum ma paseaza intre ei si nimeni nu mai vrea sa se ocupe de garantie. Mai pot face ceva?

    • Sincer nu prea.. incearca sa vezi coordonatele companiei din grupul Romsoft care se ocupa de service si care, teoretic, inca mai functioneaza.
      Altfel, roaga un amic sa te ajute, daca stie pe cineva pe la vreo firma de IT&C. Incearca sa ajungi la importator, sau service autorizat.

  3. Am vorbit deja cu firma de service ” service@romsoft.ro ” dar ei spun ca nu se mai ocupa de garantii pt firma CNDPI Romsoft retail DCshop srl.
    Nu reusesc sa inteleg cum se poate totusi, ca o firma (cel.ro) sa poata prelua doar drepturile unei alte firme si nu si obligatiile?

  4. Eu am achizionat mult mai multe componente chiar dupa craciun si un hdd de 500 ron din respectiva factura a venit stricat(DOA)..teoretic as avea si dreptul sa returnez in 10 zile conform legii, dar tot asa..noii proprietari(cel) ma trimit la niste numere de tel si la service@romsoft.ro..ca acolo sa imi zica ca ei sunt un service care nu mai are treaba cu romsoft..si sa trimit un mail la sesizari@romsoft.ro. Mi se pare total stupid….pai asa orice firma care vine produse IT daca se radiaza nu mai asigura deloc garantiile si retururile….nu exista o lege a garantiei? Ce se poate face?

  5. Am comunicat si eu prin mail cu un reprezentant al cel.ro si noul dcshop si mi-au spus pe fata ca ei au cumparat doar imaginea…doar domeniul..si nu au treaba cu romsoft….iar eu facusem o comanda pe dcshop.ro chiar pe 31.12..cand inca nu era siteul preluat de ei..si mi-au trimis mail fara sa stie ca sunt acelasi care s-a si plans la ei prin care imi spuneau daca pot sa refac comanda ca au pierdut baza de date…deci trag foloasele imaginii fostului dcshop si contacteaza fostii clienti cand vine vorba de comenzi..dar refuza sa se ocupe si de obligatiile pana la urma morale ale dcshop..a carei imagine au preluat-o…in alte cuvinte..se spala pe maini….daca dpdv legal nu pot pati nimic..ca ei nu sunt romsoft si noi avem garantii pt romsoft….sunt curios daca ne putem asocia cei pagubiti sa facem ceva..eu am facut deja o plangere la anpc..dar ma indoiesc ca ma vor baga in seam.

  6. Din punctul meu de vedere,cei care se ascund in spatele acestei adrese de mail service@romsoft.ro, sunt cei raspunzatori de garantie. Daca acum nu mai sunt sub contract cu DCSHOP, nu inseamna ca nu trebuie sa raspunda pt componentele cumparate in perioada in care au fost sub contract. Cineva trebuie sa raspunda in continuare de garantii. Statul ar trebui sa puna sechestru pe bunurile DCSHOP si sa rezolve aceasta problema. Prea usor se spala unii pe maini. Cum sa dizolvi o companie atat timp cat inca mai ai obligatii contractuale? Eu mi-am asumat partea mea de contract si am platit, ei nu-si respecta partea de garantie. Nu e normal ca cineva sa plateasca? ANPC ar trebui sa se autosesizeze si nu sa astepte o gramada de reclamatii.

  7. Cei care au garantii la dc-shop se pot duce pentru garantie la furnizorul de la care a plecat produsul si a trecut prin dc-shop; de ex pt un produs samsung cu garantia si factura la reprezentanta samsung. ii puteti bate la cap sa va faca ei legatura cu furnizorii lor pt ca ei stiau cel mai bine de unde cumparau produsele si in plus pt ca eu cred ca asa ar fii si legal… Cat despre cei care asteapta sa li se rezolve garantia la cel … nu au nicio sansa pt ca nu e obligatoriu.

  8. Va salut tepuitilor!!
    Acesta este numarul de telefon al Tepuitorului sef MARIUS BADEA de la ROMSOFT , sunati la tel : 0744 xxx xxx si intrebati cei cu garantia eu am primit un raspuns de toata coma si ma facut si nebun.

    Astia sunt cei care ne tepuiesc fratilor.

    UPDATE MODERATOR
    Ca urmare a cererii intemeiate a domnului Badea, am decis sa sterg telefonul din comentariu. Scopul acestui articol nu de a stresa o persoana, ci de a discuta despre niste principii. Sunt sigur ca cei care va aflati in neplacuta situatie de a avea probleme de service va veti rezolva aceste chestiuni si fara telefonul cu pricina.

  9. Catre Stanescu : NU toate componentele au garantii de la furnizori. Un HDD spre ex ce alta garantie are decat garantia trecuta de la comerciant…nu are…placi de baza la fel..etc…si multe multe altele. Singura metoda prin care sa ni se rezolve problemele de genul asta sunt prin ANPC..care nu ne va lua in seama decat daca suntem ff multi…sau sa ne unim mai multi sa dam in judecata CNDPI si persoanele din spatele ei..pentru ca in esenta avem niste facturi si garantii stampilate si semnate. Dar de unii singuri nu vom realiza nimic.

  10. Astea sunt firmele romanesti, nu exista puscaria pentru astfel de tepuitori. ANPC nu poate face prea multe, politia nu se baga. Dead end.

  11. Mark, dar nici cu oameni care se lasa asa usor nu rezolvam nimic..asa sunt romanii..obisnuiti sa plece capul..si pe asta se bazeaza astia…iar Cel.ro sunt ultimii rahati..scuzati expresia…nu poti sa cauti fostii clienti ai dcshop care au facut comenzi pana pe 31..dar sa te speli pe maini pt garantii ale acelorasi clienti ai dcshop….eu voi trimite multe mailuri la ziare si posturi de televiziune….e prea de tot….nu se poate face asa ceva.

  12. ok, romsoft nu mai e, dar de ce preturile difera pe site-uri ex: Asus P8Z68-V PRO GEN3; dcshop = 822, cel.ro = 839/ i7 2600k; dcshop = 1,351 cel.ro = 1,379 . . .etc. Asta m-a interesat pe mine probabil sunt si altele

  13. Personal ma zbat pana nu mai exista variante (nu stiu ce fac restul romanilor) dar Tudore, eu ma refeream la institutiile care trebuie sa ne apere. Ei sunt cei delasatori! Dupa cum spunea un reprezentant de la ANPC “Si ce vrei sa iti fac eu acum? asta e situatia… data viitoare fii si tu mai atent de unde cumperi”. Exista in Romania o plaga de oameni infecti de care nu mai scapam, sunt multi si din pacate astia ingroapa tara pe zi ce trece (se vad progresele din ultimii 22 de ani) un mare VAX!

  14. Am si eu probleme de garantie cu Romsoft, din Octombrie tine un procesor x3 720 si acuma nu mai am cu cine vorbi, asta e furt calificat!

  15. Am si eu o problema cu o placa de baza si un procesor phenom x4, achizitionate in luna Octombrie. Am incercat sa le trimit la garantie dar sunt pasata de la o firma la alta si nimeni in Romania asta nu vrea sa faca ceva. Rusine

  16. Salutare tuturor!
    Am patit si eu acelasi lucru ca si voi…Am cumparat o placa de baza pe 20.12.2011 si mi-au trimis-o defecta, iar cand m-am adresat service-ului(trecut pe certificatul de garantie), mi-au spus ca ei fac garantie doar contra cost. am trimis mail pe service@romsoft.ro si pana acum vad ca nu mi-a raspuns nimeni, asa ca am inceput sa ma interesez sa vad ce pot face…Momentan cred ca singura solutie e sa ne unim facand reclamatii la ANPC…Am facut si o reclamatie pe site-ul producatorului. poate ma ajuta ei…Aaa! si cred ca o sa apelez si la Urban Iulian(http://www.urbaniulian.ro) cautati si voi pe net…

  17. Hehehe!
    Practica este veche oameni buni.
    Eu am avut probleme cu un telefon Nokia acum cativa ani, achizitionat de la Mediadot.ro

    Ajuns la sediul lor am aflat ca DOMENIUL a fost preluat de MARKETONLINE dar nu si firma care a stat in spatele domeniului si a efectuat vanzarile propriu-zise.

    Tehnica este veche. Se preia doar domeniul pentru ca nu este purtator de obligatii contractuale iar firma care efectua comertul este declarata falimentara astfel incat NU MAI ARE cine sa se ocupe de garantiile voastre!

    Am spus de mult ca domeniul on-line este un sat fara caini. Face fiecare ce vrea, de la bisnita pana la tepe de genul asta!

  18. Istoria se repeta… inainte de Romsoft si “depoul de calculatoare” a existat firma Acorp International SRL. Imediat ce s-a schimbat denumirea hop au uitat si de clientii anteriori… adica oha service.. Domnii patroni a rescris istoria anilor ’90 si in 2012.

  19. Eu am facut deja plangere la ANPC…m-au pus sa trimit si toate documentele. Le-am trimis scanate pe mail si astept raspuns. Eu zic sa trimitem si o plangere comuna…scanam fiecare toate documentele, si trimitem un mail in numele tuturor. Daca sunteti de acord putem discuta pe yahoo.

  20. NU trimiteti mailuri comune, nu va grupati pentru o simpla sesizare caci este complet inutil. Procedura de grupare a pagubitilor/reclamantilor se face doar cand acestia se constituie parte civila intr-un proces in instanta. Trimiteti sesizari nominale la OPC si ei se vor ocupa de situatie.

  21. si eu am un laptop acer aspire as5745g-7671 achizitionat in iunie 2011, prima data l-am trimis in service in data de 6 iunie 2011 avea probleme ca ingheta complet calculatorul si nu mai puteam face nimik doar decat de la butonul power sa il repornesc din nou si mergea pana se bloca iar, a doua oara l-am trimis in service in iulie tot cu eacceasi problema, mi l-au trimis inapoi asa cum l-am trimis eu in service adica fara nici o rezolvare, in 19 decembrie 2011 il trimit din nou ca nu mai rezistam cu laptopul asa sa se blocheze intr-una, de abia in 10 mianuarie primesc un mail de la ei mihai.e.marin@gmail.com sau virgil.raducanu@romsoft.ro cum ca laptopul a ajuns in service si eu sunt o exceptie si acum e in teste, ca dupa 1 zi sa imi spuna ca produsul functioneaza normal fara nici o blocare. deci simplu nu mai cumpar produse de la ei indiferent daca pretul e mai bun, in schimb calitatea serviciilor lasa de dorit. din cauza aceasta am luat alt calculator(desktop) de la eta2u mai scump dar macar acesta merge brici si altfel e si cu garantia. degeaba facem reclamatii daca ei nu au bunavointa de a ne ajuta de la inceput. numai bine si sper sa vi se rezolve problemele cu service-ul

  22. Azi am intrat in posesia laptopului ACER ASPIRE AS5745G-7671

    Functioneaza bine

    Va multumesc pentru amabilitate si imi cer scuze ca v-am tot batut la cap cu problema mea, in sfarsit vad ca s-a rezolvat

    Va multumesc

    Cu stima si respect

    VLADUT CONSTANTIN CRISTIAN
    ORADEA

  23. Am avut si eu o memorie de 1gb ddr 2 defect din fabrica si m-am hotarat sa o duc la garantie pe 18.01.2012 , ea fiind achizitionata pe 03.01.2011 . M-am dus la service-ul lor din str maresal averescu , m-au primit, le-am dat factura si garantia , mi-au oprit produsul si mi-au dat o hartie cum ca mi-a oprit produsul pentru testare, spunandu-mi ca ma vor suna ei daca este vre-o problema , daca nu imi vor trimite prin posta . Ceea ce nu mai cred ca se v-a intampla , dupa ce am citit aceste articole postate de ei.

  24. Salut tuturor !

    Eu am probleme cu un incarcator pentru laptop HP ! Are o mufa / adaptor, separat, pentru dimensiunea “mufei mama” la alimentarea calculatorului.
    S-a defectat. Am scris normal la adresa de service “service@romsoft.ro”

    Ia ghiciti ce raspuns am primit? Va tavaliti pe jos: de la adresa
    “info@romsoft.ro” AM PRIMIT SCANATE 4 CERTIFICATE DE RADIERE pentru:
    1. cndpi romsoft retail srl
    2. cndpi romsoft retail dc shop srl
    3. cndpi romsoft gps service srl
    4. cndpi romsoft sa

    Deci exista service romsoft! dar apeleaza la info@romsoft sa trimita documente scanate, adica… pa service- v-ati intepat!!!

    M-ai exista service-ul lor din str maresal averescu?

    Daca da, sa stim si noi unde am putea merge, 10, 20 …persoane odata sa-i luam de gat, direct!

    Deci dupa ce sunt nesimtiti mai sunt si hoti!! vezi de exemplu comentariul lui Attila Says:Ianuarie 6th, 2012 (cu 3 saptamani in urma)

  25. Da, cel.ro a cumparat doar site-ul si baza de clienti, in vederea cresterii vanzarilor, un lucru foarte istet si de bun augur. Acum, despre garantii si produse, de ce sa suporte cel.ro inlocuirea unor produse pe care o firma le-a vandut inainte sa intre in insolventa/ faliment si de la care ei au cumparat ce a mai ramas, adica site si baza de clienti? Dcshop a obtinut profit de pe urma vanzarii de produse, apoi firma s-a dizolvat si site-ul si baza de clienti a fost cumparata de alta firma, dar nu si profitul si obligatiile contractuale ale vechi firme…ceea ce e si normal…de ce sa piarda cel.ro bani, sa schimbe sau sa returneze produse vandute de alta firma??? nu vi se pare corect ? toata treaba cu service-ul trebuie rezolvata cu service-ul care se ocupa de firma dcshop, un service care nu are nici cea mai mica treaba cu cel.ro …sunt total diferite
    Mai si ganditi inainte sa scrieti ceva, nu e foarte greu !

  26. cristian, ce minunat le zici tu, iti dai seama ca esti sigurul om de pe glob cu un cap asa mare? restul nu gandesc, nu mananca, nu respira. Daca nu veneai tu sa le explici ramaneau cu totii in abis.

    Oamenii erau revoltati pentru nu au gasit o rezolvare la problemele lor! Tu ai scris balast si nu ai venit cu nici o solutie viabila.

    Gandesti ca un politician, vorba multa dar rezolvari oka, nu e foarte greu !

  27. Pentru e-avizier.ro si toti cei interesati : RHS Company SA (Bucuresti, sos Pipera, metrou Aurel Vlaicu) a lucrat cu CNDPI Romsoft SA. De asemenea RHS-ul asigura service pentru multe marci.

  28. Ai rezolvat ceva Aurel , la fel sunt si eu in aceeasi situatie cu un HDD 500 GB si reclamatii si tot degeaba 😐 mi-au zis sa ma duc sa-l repar la o romsoft.sa …mai aveau un services pe str.general.Averescu.nr10 dar acolo nu mai exista nimic !!!oricum se misca greu autoritatile din romania 😐

  29. Salut, am cumparat si eu pe 21.12.2009 un monitor Philips 192E 18.5″ de la DC-SHOP iar de cateva zile am probleme cu el, culoarea rosie mi-a disparut se vede neagra acum, in rest e totul OK nu mai are nici o problema. Am sunat astazi la toate numerele de pe contractul de garantie si GHICI nici un numar nu mai este valabil, am sunat si la numarul de pe site la ei care defapt sunt acum CEL.ro si ei doar au preluat domeniul CICA si am fost indrumat catre un service autorizat Philips care au contract cu cei de la ROMSOFT! Ce pot face ca sa rezolva aceasta problema ? Ma poate ajuta cineva ? Va multumesc!

  30. Si eu mi-am luat-o in barba cu dc-shop . Am achizitionat un laptop pe firma de la ei in aprilie 2011 si cand am sunat la ei zilele trecute sa-l trimit in service ca are probleme , surprize – stupize , mi-au zis ca pe ei ii cheama CORSAR ONINE SRL si ca nu au nici o treaba cu facturile emise de ROMSOFT , ca ei au preluat doar siteul dc-shop.ro , si sa caut service in alta parte ( adica pe banii mei , ca lor li se rupe de cartificatul meu de garantie ) . Discutia asta a fost cu tipul de la service . Zic sa incerc la vanzarzi ca poate pe ala de la service l-a batut canicula in cap . La vanzari dau de o tipa foarte draguta care la sfarsitul discutiei mai avea putin si-mi dadea un cap in gura daca discutia nu ar fi fost telefonica . Drept urmare am sunat la opc , doamna cu care am vorbit mi-a spus ca nu-i normal ce se intampla cu corsarii lui peste prajit si sa-i trimit copii dupa actele de achizitie . sunt curios ce se va intampla mai departe …

  31. Eu zic ca garantiile se pot rezolva la importatorii oficiali ai marcilor respective. Asus, Samsung, Gigabyte, Philips au reprezentante in Romania la care puteti rezolva problemele de garantie. Cu actele de achizitie de la CNDPI Romsoft / DC-Shop va prezentati la reprezentanta (receptie service) cu produsul defect pentru rezolvarea garantiilor. Observ ca sunteti enervati pe situatie dar si eu sunt de acord cu cristian care zice ca nu firma Corsar Online SRL trebuie sa rezolve garantiile oferite de firma CNDPI Romsoft SA. Daca aceasta s-a dizolvat puteti apela la firma de la care Romsoft a achizitionat produsul respectiv sau la reprezentanta regionala. Va dau unele exemple de firme importatoare la care puteti sa intrebati daca asigura service/garantie pentru produsele achizitionate de voi:
    RHS Company SA (EuroService SRL) pentru Asus, Asrock, Proview, Samsung, LG, etc;
    ASESOFT Distribution pentru Gigabyte, Western Digital, Samsung, Asrock, Elixir, Kingmax, AOC, Belkin, Dell, Dlink, etc,
    PHILIPS are reprezentanta regionala, SAMSUNG de asemenea (asigura service in garantie inclusiv pentru produse cumparate din alta tara);

    mai interesati-va si voi de firmele importatoare ale produselor ce le detineti si s-au defectat si daca asigura service / garantie pentru produsele cumparate prin CNDPI Romsoft SA.

    cu cele mai bune intentii,

    Vlad D.

  32. Fara sa vreau ma alatur si eu asa zisilor “tepuiti” :( Am achizitionat online de la http://www.dc-shop.ro in septembrie 2009 un procesor AMD care a crapat si mai are garantie inca 14 zile …Am incercat sa apelez la garantie si sa trimit produsul in service insa toate numerele din lista sunt “moarte” iar pe site-ul dc-shop am primit raspunsurile de mai sus :(
    Dar nu ma las usor tepuit de 229 lei…Am sa merg si pe mana ANPC-ului facand sesizare si sa dau in judecata statul sau ANPC-ul pentru ca permit sa se petreaca asemenea lucruri, adica nu au luat masurile corespunzatoare pentru a-mi proteja drepturile. Pe cine si cum actionez in instanta am sa mai studiez insa primul pas va fi sesizarea A.N.P.C.- ului local pentru a nu iesii din termenul de garantie al produsului fapt care va conta la o actiune ulterioara in justitie…
    Si eu ca si voi sunt platitor de taxe si impozite si asa cum EI au pretentia de la mine sa ma achit de obligatii am si eu pretentia de la EI sa se achite de obligatii pentru ca EI exista deoarece eu alaturi de voi contribui la existenta LOR platind “darile” catre stat !
    Va tin la curent cu demersurile mele…
    marian_bra@yahoo.com

  33. Am scris aici pe 6 August despre refuzul de primire in SERVICE a unui laptop a celor de la CORSAR ONINE SRL si faptul ca i-am reclamat la OPC .
    Acum revin cu continuarea povestii HALUCINANTE ce am avut-o cu OPC-ul ( in care imi pusesem oaresce sperante si la care am apelat pentru prima data ) .
    La o zi dupa ce le-am trimis pe mail copile cerute dupa actele laptopului achizitionat de la ROMSOFT , am primit urmatorul raspuns ( tot pe mail ) : Buna ziua,
    Problemele legate de functionare, garantie, etc. Se rezolva prin expedierea produsului la SC ROMSOFT ARHIVARE SRL, bd. Maresal Averescu nr. 8-10, sector 1, Bucuresti cu mentiunea “PENTRU REPARARE” ( NU service !!!).
    OK . Misto , zic eu . Sap pe net , gasesc firma , numere de telefon , sun . Raspunde cineva , explic problema , mi-se explica ca ei sunt o firma de arhivare care nu au nici o treaba cu service si
    la revedere . Trimit alt mail la OPC sa le spun ca m-au pus pe o pista falsa iar a doua zi primesc RASPUNSUL : Buna ziua,
    Ultimele informatii pe care le-am obtinut arata ca societatea este declarata in faliment. Ne pare rau dar nu va putem ajuta.
    MORALA : Platim niste dobitoci ( angajatii OPC ) din bani nostri ca sa NU NE POATA AJUTA .
    CONCLUZIE : Traiesc in romania si asta m-a umple de scarba .

  34. Am avut o problemă similară cu Mediadot, cumpărat de la Alko de către Kelion (care deține și Azerty, Marketonline și Ghelir, în caz că mai e cineva interesat).

    Am cumpărat o placă video care s-a stricat, iar când am fost cu ea în service mi s-a spus că nu face obiectul garanției, deoarece a fost cumpărată de la altă firmă.
    OPC mi-a dat același răspuns ca și lui TgvA, adică nu mă pot ajuta.

    Domnule Taloi, ne puteți spune dacă e legală cumpărarea unei companii fără preluarea obligațiilor ei (service, garanții…)?

  35. Valentin, si eu am avut probleme cu Azerty, daca ajungi la service/garantii trebuie sa iti iei adio ca se va rezolva ceva.

    Eu nu o sa mai cumpar niciodata de la Azerty, Mediadot, Marketonline.

  36. Din pacate am observat ca e o problema generalizata pe piata. La momentul asta nu cred ca mai exista magazin on-line care sa nu fi facut “smecheria” cu falimentul, cumpararea domeniului de altii si neacordarea vreunei garantii catre clientii vechi.
    Va propun sa cumparati “de afara”, direct de la producator. Preturile sunt oricum cam aceleasi, dar in caz ca aveti probleme cu garantia, producatorul isi va onora obligatiile.
    Cat despre “onor” comerciantii romani, falimente cat mai rasunatoare le doresc!

  37. Cum se face ca cele doua siteuri DC si CEL au preturi diferite? Avand in vedere ca pe DC sunt mai ieftine, daca dau comanda la ei si ma duc sa le ridic de la sediul CEL de langa AFI Cotroceni, care pret va fi cel valabil, cel de la DC sau de la CEL?

  38. Scrie clar pe site: Preturile sunt valabile DOAR pentru comenzile online. Pentru comenzile telefonice sau din showroom/sediu preturile sunt cu 5% mai mari.

  39. Buna seara,
    Astazi m-am lovit si eu de aceeasi problema cu garantia la un acer cumparat in 11.2011 de pe dc-shop. Am fost la reprezentanta Acer- Sama bit si au refuzat sa faca ceva pe motiv ca laptopul nu a intrat in tara pe o cale “oficiala” (nu recunostea licenta de pe spatele calculatorului)…
    A reusit cineva sa rezolve problema?

  40. Ma alatur si eu voua cu o placa grafica achizitionata in 03.2011 care sa defectat de 2 ori. Prima data mi-au trimis alta noua inapoi, bravo lor, acum am aflat ca nu am la cine sa o mai trimit. Pacat, aveam un istoric cu ei si eram multumit de servicii, chiar mi-au rezolvat problemele si nu aveam nimic sa le reprosez.

    Nu credeam ca DC-Shop va ajunge in halul asta, dar trebuia sa ma gandesc tinand cont ca si-au inchis magazinele din tara.

    Oare asa v-a fi si cu e-mag? Sper sa nu am un dejavu.

  41. Am primit raspunsul de la ANPC in legatura cu sesizarea mea privind un HDD cu 3 ani garantie, defectat la 2.5 ani. ANPC mi-a raspuns ca “institutia noastra nu dispune de baza legala necesara rezolvarii reclamatiei”. Le-am spus in plangere de cel.ro, de RHS Company (importator Western Digital), de refuzul ambelor firme de a trata cererea de garantie.

    Nu cred ca cineva a rezolvat ceva, asta fiind un comentariu adresat celor de mai sus care ne trimit la diferiti terti. Raspunsul lor este nu.

    ANPC a mai mentionat in raspuns ca “va puteti adresa in acest sens justitiei” daca vreau sa imi recuperez paguba.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *