7 Motive sa NU participi la iAnalysis, training de Web Analytics, 27 aprilie

UPDATE: Trainingul va avea loc la Hotel Ramada Parc.

Imi place foarte mult abordarea celor de la Picant Events (organizatorii cursurilor offline unde sunt lector) in prezentarea trainingurilor. Si noul curs pe care vi-l propunem nu face exceptie. Cele 7 motive pentru care ar trebui sa nu participi la acest training de web analytics sunt:

  1. Daca firma la care lucrezi nu are prezenta online.
  2. Daca nu te intereseaza eficienta actiunilor tale on-line si poti cheltui oricat pe comunicare.
  3. Daca la tine la firma "eficienta" este doar un cuvant ratacit in DEX.
  4. Daca inca mai crezi ca succesul on-line inseamna doar multi vizitatori pe site.
  5. Daca Bugetul de comunicare on-line trebuie doar cheltuit.
  6. Daca ai impresia ca ROI este un nume de fotbalist american.
  7. Daca "monetizare" ti se pare ca suna a un cuvant dintr-o limba orientala.

Imi place mai ales punctul numarul 6, cu fotbalistul american.. desi eu as fi scris brazilian, ca sunt mai buni la sportul respectiv.

Si pentru ca mie imi place sa fac cursuri riguroase si cu informatii detaliate, prezentate stiintific, iata si ce voi prezenta in cadrul acestui training de web analytics de 1 zi, tinut in data de 27 aprilie 2010 la Hotel Caro.

  1. Introducere
    • Business, obiective de business si, nevoia de masurare
    • Transpunerea obiectivelor de business in obiective masurabile de aplicatiile de analytics
    • Elemente de baza de Usability
    • Mic glosar de termeni folositi in analytics
  2. Web Analytics – partea I
    • Metode de masurare a informatiilor de trafic
    • Despre datele colectate, limitari
    • Instalarea codului de Google Analytics (GA)
    • Setarea GOAL-urilor in GA, goal-uri cu acelasi URL, rapoarte, funnel visualization
    • Masurarea campaniilor de marketing, bannere rich media, newslettere
    • e-Commerce tracking in GA
    • e-Commerce tracking la site-uri care nu sunt magazine online
    • Rapoarte in GA
  3. Web Analytics – partea II-a
    • Segmente avansate in GA
    • Rapoarte personalizate in GA
    • Motion Charts, grafice in 5 dimensiuni, animate
    • Profile si filtre
    • Filtre avansate, GA hacks
  4. Discutii despre actiuni si masuri luate pe baza analizei rapoartelor de analytics

Va astept in data de 27 aprilie la trainingul de web analytics organizat de PICANT sa vorbim despre eficienta si instrumente de masurare a acesteia in online, anume despre instrumente de web analytics.

Share Button
No tags for this post.

Related posts

One thought on “7 Motive sa NU participi la iAnalysis, training de Web Analytics, 27 aprilie

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *