Scurte/Quickies 29.2 – FashionUP.ro, ToyFUN.ro, eVinoteca.ro, SigmaNET.ro, MediaDOT.ro, ConectooSTART.ro

A trecut mult timp de cand nu am mai publicat pe blog noutati in domeniul comertului online, insa astazi mi-am facut timp sa trec in revista stirile din ultimele saptamani de zile si sa vi le prezint. Am fost ocupat, si inca sunt cu seria de webinarii WebSell – vedeti aici calendarul, maine reiau WebSell-4, modul dedicat web analytics.

  1. Astazi s-a lansat un nou magazin online, FashionUP.ro, la doar cateva saptamani de lansarea altuia, ToyFun.ro. Amandoua au in comun un business angel, pe Marius Ghenea. Ambitii mari pentru amandoua site-urile. Mi-a placut mult ce spune Marius pe blogul sau: "obiectivul cel mai important va fi să dezvoltăm această piaţă şi să demonstrăm că nu mai există tabu-uri cu privire la produsele şi serviciile care pot fi oferite online". Au aparut, cum era firesc si carcotelile de rigoare cu privire la suma investita vehiculata in presa, nu e cazul sa disec si eu bugetul respectiv. Nu pot decat sa urez succes celor doua proaspete magazine online, FashionUP.ro si ToyFun.ro. Mai multe aici si aici.
  2. Am omis sa amintesc acu 1-2 saptamani, mai exact pe data de 26 mai 2009, integrarea eVinoteca.ro in sistemul de marketing afiliat de la 2parale.ro. Si nu pentru ca Radu Spineanu nu ar integra pe banda rulanta magazine online in sistem, ci pentru ca acest site vine un un widget super interesant care indeplineste cel putin 2 functii importante (il puteti vedea in sidebar, pe dreapta): ajuta afiliatul sa castige un comision muncit si pe deplin meritat, si face educatie in privinta consumului de vin, prin prezentarea unei descrieri cel putin interesante a unui vin pe zi, widgetul avand chiar un nume – Vinul Zilei, si o sursa f. ok, o carte, un ghid de vinuri publicat recent. Apropo de 2parale.ro, eu si Radu va pregatim o surpriza, speram interesanta…
  3. Aflu zilele acestea de o conferinta de presa organizata exclusiv online, putin misterioasa, pusa la cale de SigmaNET.ro. Am primit mailul ca blogger, se pare ca va avea loc saptamana viitoare cand eu nu voi fi prezent in Bucuresti, insa, fiind exclusiv online, poate voi avea timp sa asist. Oricum inteleg ca va fi facuta pe aproximativ aceeasi tehnologie pe care o folsoesc si eu pentru webinariile mele. Nu stiu cate magazine online, sau business-uri online au organizat pana acum vreo conferinta de presa exclusiv online, stiu de Tuborg si atat. Si mai interesante sunt primele randuri din mailul pe care l-am primit, care spuneau ceva de genul: "Chiar credeti ca toata piata de IT&C se prabuseste si ca falimentul unor jucatori majori din piata inseamna neputinta tuturor companiilor IT&C de a gestiona criza? Responsabilii de rubrica va cer sa scrieti articole despre solutii de combatere a crizei la nivel de IMM-uri? Vedeti in comertul electronic o solutie viabila de reducere a costurilor pentru retailerii de IT&C traditionali? Urmariti in mod constant declaratiile de presa ale principalelor magazine online din Romania? Vreti sa participati la prima conferinta de presa organizata exclusiv online in domeniul comertului electronic romanesc?  Daca DA, atunci trebuie sa participati la conferinta de presa organizata ONLINE pe data de 17.06 2009 la ora 11:00 -11:30." Si pentru ca tot am publicat ceva din mailul asta.. macar sa directionez inregistrarile la conferinta catre PR-ul celor de la SigmaNET.ro, elena@sigmanet.ro.
  4. Tot zilele trecute, MediaDOT si-a lansat BLOG-ul, un instrument de comunicare cu pasionatii de tehnologie, sau asha ar trebui eu sa inteleg din sloganul lor – din pasiune pentru IT. MediaDOT mai aproape de voi ! Le doresc posturi multe, multe comentarii si un dialog constructiv cu cititorii.
  5. Si nu in ultimul rand, si nu doar pentru ca sunt implicat in proiect, anunt o initiativa interesanta a Conectoo, numita ConectooSTART.ro – intrati sa vedeti despre ce este vorba, in esenta vi sa ofera posibilitatea de promovare prin email marketing GRATUITA, daca sunteti un StartUp si treceti de ceva verificari din partea juriului. Eu astept sa primesc de la organizatori prima serie de inscrisi sa vedem cine castiga cele 1.000.000 de trimiteri de newsletter in 6 luni.

A.. si la final (caci am vizionat Cronica in timp ce scriam acest post), carcotasul de serviciu Huidu ne indeamna sa-i vizitam blogul, cica nu-l baga nimeni in seama – minte, are 240 de comentarii la ultimul sau post, deci clar este carcotas. So, dati click pe linkul catre blogul lui Huidu si vizitati-l, daca v-ati saturat sa auziti de falimente si preluari in industria comertului electronic romanesc!

Share Button
No tags for this post.

Related posts

2 thoughts on “Scurte/Quickies 29.2 – FashionUP.ro, ToyFUN.ro, eVinoteca.ro, SigmaNET.ro, MediaDOT.ro, ConectooSTART.ro

  1. Abia astept sa asist la conferinta organizata de sigmanet. Am cateva lucruri de spus si chiar sunt interesat sa dezbatem aceste subiecte.

  2. cum a fost conferinta ?
    Eu nu-i inteleg pe Sigmanet de ce arunca cu rahat in toate celalte magazine online, au un mod dubios si de prost gust de a si promova bunastarea.
    Am vazut filmultetul ala pe youtube in care ironizeaza celalate magazine si pe langa faptul ca e prost realizat n-are nici umor .
    Sunt curios daca rezista pe viata ca sa ofere gatantie la cele 5000 de produse cu care se lauda

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *