Telefonul afisat in magazinul online – ajuta la cresterea vanzarilor? teste, cifre, comportamente… efort comun?

Astazi Krumel a declansat ceva discutii pe grupul dedicat comertului electronic, ridicand o minge la fileu: este sau nu util sa ai telefonul afisat pe pagina de produs/categorie/homepage intr-un magazin online?

Raspunsul primit a fost si da, si nu, sau mai bine zis depinde.. depinde de publicul pe care il ai, de testele pe care esti dispus sa le faci. Clement Nicolaescu ne-a oferit un raspuns valabil insa pentru publicul american de pe un oarecare site, unde el a facut teste apropo de acest subiect.

E clar ca nu exista un raspuns definitiv la intrebarea din titlul acestui post. Exista doar experimente, exista doar teste, si exista nevoia tuturor de a avea date si statistici relevante pentru consumatorul online din .ro. Si asta razbate din ultimul post pe forum scris de Krumel, o initiativa de a pune in miscare magazinele online in a-si impartasi anumite cifre.. lucru pe care l-a incercat ANEC la un moment dat, si pe care o sa-l mai incerce. M-a bucurat sa vad ca magazinele online au sprijinit initiativa cu Studiul privind Dezvoltarea Comertului Online din Romania. A fost poate prima actiune comuna la care au raspuns pozitiv mai multe magazine online. As vrea sa cred ca vor mai raspunde si altor initiative precum cea sugerata acum de Krumel.

Este nevoie in e-commerce-ul romanesc de initiative comune, este nevoie de un efort sustinut in comun de a promova acest tip de comert, pentru ca numai astfel industria poate creste in ritm rapid. Intrebarea mea este, si e adresata proprietarilor de magazine online, avem nevoie de aceste cifre? avem nevoie de studiul comportamentului consumatorului? avem nevoie de promovarea comertului online romanesc de catre o asociatie?

Share Button
No tags for this post.

Related posts

6 thoughts on “Telefonul afisat in magazinul online – ajuta la cresterea vanzarilor? teste, cifre, comportamente… efort comun?

  1. Ajuta chiar foarte mult! Nu o data am fost nevoit sa pierd timp pretios pentru ca magazinele nu aveau datele de contact la vedere! Si daca gasesti un produs si vrei sa intrebi despre stoc e total incomod sa cauti pagina de contact si apoi sa te intorci ca sa-i dai omului de vanzari codul. Un alt avantaj ar fi ca sunand afli aproape instantaneu detalii despre produs, pe cand prin comanda pot sa treaca ore bune pana esti sunat si informat ca s-a epuizat stocul sau difera pretul…

  2. Pingback: ROMANIA INEDIT » Blog Archive » Concurs de review-uri pentru bloggeri

  3. Fiind un mijloc de comunicare directa, pornesti de la premisa ca este un + major pentru orice magazin. Existenta lui este utila insa numai in cazul in care la capatul opus al firului este un consultant compentent.
    Daca un apel are 2 redirectionari de genul … ” asteptati, colegul meu de la dep…” va poate raspunde, clientul isi pierde suflul…
    So on …

  4. Da ajuta. Romanii momentan au o teama in a-si lasa datele pe internet.. Adresa de acasa , numarul de telefon, se gandesc sa nu se intample altele. Prefera sa sune intai , si poate data viitoare nu mai suna ci cumpara direct. Sau poate doar vrea detalii si sa nu astepte email inapoi suna direct. Eu consider ca ajuta.

  5. Asa cum spune si ioon, si eu la momentul de fata , daca sun si ma pun sa astept sau ma redirecteaza , sau nu se raspunde , ma cam enervez si ma intreb de ce nu pot sa fie promti si ori sun la altii, ori mai incerc , dar oricum din start imi cam pierd elanul. Si ma gandesc , ca si mine mai sunt si altii, asa ca de ce sa nu schimbam putin lucrurile.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *