Scurte/Quickies 19.0 – Bizoo si Fan Curier lanseaza azi MaxShop (magazin virtual ca serviciu), eMAG recidiveaza in a nu-si asuma greselile, Vexio lanseaza noul magazin Apple

Iata ce stiri mi-au trecut pe la urechi, dupa ce am sters spam-urile care m-au deranjat…, zilele acestea:

  1. Bizoo si Fan Curier lanseaza azi MaxShop (magazin virtual ca serviciu)

    Bizoo.ro lanseaza MaxShop, cea mai ambitioasa initiativa a sa, impreuna cu FAN Courier, firma de curierat numarul 1 in Romania. MaxShop va ajuta firmele din Romania sa faca pasul catre comertul electronic. Aproximativ 40% din totalul firmelor active din Romania se afla scum pe Bizoo. Site-ul are in acest moment peste 100.000 de companii inscrise. Cu activarea serviciului MaxShop fiecare utilizator de pe Bizoo.ro isi transforma site-ul intr-un veritabil magazin virtual. In numai 2 minute. Imediat ce produsele sunt afisate pe site, ele pot fi comandate de sute de mii de potentialii clienti. […] Imediat ce produsele au fost livrate prin FAN Courier, firma primeste contravaloarea lor in maxim 72 de ore. Impreuna cu FAN Courier, Bizoo.ro a simplificat la maxim managementul unui magazin virtual, livrarea produselor si incasarea banilor prin curierat rapid.

  2. eMAG recidiveaza in a nu-si asuma greselile

    Bravo, eMag! Că ați modificat prețul pe o comandă în derulare (nu cu mult – doar l-ați crescut de vreo 10 ori!) e una. Da’ puteați măcar să mă anunțați, ca să nu pățesc ca alți fraieri care au venit până la voi la sediu doar ca să constate că au alt preț pe factură decât în comandă… [ LE: M-au sunat. La 24 de ore după „marți seara”, dar m-au sunat. Să îmi spună că „a fost o greșeală în sistem”, și că „s-a modificat prețul”. Și să mă întrebe dacă nu cumva „am fost aseară în showroom” (dacă vă întrebați ce s-a întâmplat aseară în showroom, vedeți postul lui Meekuu >:) ) ]  (LT: bile albe magazinului ShopIT care a onorat comenzile cu preturile la produse in defavoarea lui…)

  3. Vexio lanseaza noul magazin Apple

    Astazi avem placerea de a va invita sa vizitati noul nostru magazin online dedicat produselor Apple. Va uram spor la cumparaturi.

LATER EDIT: Cei de pe SEOpedia se intreaba (si isi raspund singuri) cum pot verifica credibilitatea unui magazin online. Raspunsul nu e simplu, dar nici complicat.. o fi nevoie de vreo "marca de incredere"??

laptop de 8 lei

LATER EDIT 2: Primesc acum de la Clement N., pe forumul de discutii comert electronic inca un screen cu pret gresit la eMAG, un laptop de 8 lei.. recomandarea lui este: "Asadar, in loc sa se certe cu clientii eu cred ca ar fi corect sa creeze un sistem de verificare a preturilor pt. a nu se ajunge in astfel de situatii. Exista aceasta posibilitate. Pot fi facute filtre pe tot traseul informatiei de la furnizor la end-user".

Voi ce spuneti??

Share Button
No tags for this post.

Related posts

6 thoughts on “Scurte/Quickies 19.0 – Bizoo si Fan Curier lanseaza azi MaxShop (magazin virtual ca serviciu), eMAG recidiveaza in a nu-si asuma greselile, Vexio lanseaza noul magazin Apple

  1. Sa imi argumentez afirmatia 🙂

    Legea nr. 363/2007 privind combaterea practicilor incorecte ale comerciantilor in relatia cu consumatorii ,

    Anexa Nr. 1 PRACTICI COMERCIALE considerate incorecte in orice situatie:

    “6. Lansarea unei invitatii de a cumpara produse la un anumit pret, pentru ca apoi comerciantul sa recurga la una dintre urmatoarele fapte:
    a) refuzarea prezentarii articolului ce a facut obiectul publicitatii;
    b) refuzarea luarii comenzii privind respectivul articol sau a livrarii in cadrul unui termen rezonabil;
    ……..”

    Iar faptul ca este obligatia legala a magazinului online sa se asigure ca afiseaza preturi corecte o dovedeste

    Ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta

    “Art. 3. – (1) Inainte de incheierea contractului la distanta comerciantul trebuie sa informeze consumatorul in timp util, corect si complet asupra urmatoarelor elemente:
    a) identitatea comerciantului si, in cazul contractelor care prevad o plata anticipata, adresa acestuia;
    b) caracteristicile esentiale ale produsului sau serviciului;
    c) pretul de vanzare cu amanuntul al produsului sau serviciului;
    ……..”

  2. Imi amintesc ca la lansarea bizoo, m-am trezit cu firma inscrisa de ei, din oficiu, cu o descriere stadard (si fara nici o legatura cu realitatea). La fel erau si celealte firme “inscrise” care le populau baza de date. Intre timp, au acumulat si ei inscrieri reale, dar eu nu m-as grabi sa iau de buna valoarea de 40%. Si as mai intreba si: Fan e firma nr. 1 in functie de ce criteriu: numar de clienti? cifra de afaceri? numar de masini? numar de colete livrate pe secunda? numar de amenzi pentru depasirea vitezei?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.