Magazinele online romanesti se pot inscrie de azi la Gala Premiilor in e-Commerce 2008

gala premiilor ecommerce 2008Se zice "bate fierul cat e cald", si de aceea am ales sa mai fac un post in seara aceasta. Sa va mai prezint inca ceva, inca un eveniment drag mie, eveniment de care ma simt legat in fiecare an din ce in ce mai mult. Nu am sa va copiez aici comunicatul de presa, caci sigur l-ati citit deja cu totii. Ci am sa va spun ce aduce in plus Gala Premiilor in e-Commerce 2008, sau ce ne spune raspicat Andrei in primul sau comunicat…

  1. Nu se mai pot inscrie in Gala, in competitie decat acele magazine care fac dovada respectarii unui set minim de cerinte legate de cresterea increderii in comertul online romanesc, cerinte special create pentru a deveni intr-o buna zi un set de bune practici la nivel national. Nu conteaza ca vrei sa te inscrii, ce conteaza este sa convingi clientul prin participarea la Gala ca esti unul dintre cei ce-i respecta si are grija de el, de cel mai important jurat, CLIENTUL.
  2. Se incurajeaza participarea start-up-urilor in e-commerce prin doua metode: este vorba de o taxa mai mica pentru cei lansati pana intr-un an de zile, si cel mai important lucru, desi vor fi jurizate toate site-urile la un loc, premierea se face diferentiat, compararea acestora se face corect, mere cu mere, pere cu pere, magazine online abia lansate alaturi de altele abia lansate, lansand loc unei competitii corecte la nivel de experienta a echipei si a proiectului in sine. E un lucru cu adevarat important acesta! Astept sa vad multe magazine online abia nascute pe scena Galei!
  3. Laboratorul de teste (uzabilitate) isi mareste capacitatea, va prezenta studii mai detaliate si mai relevante. Aici voi reveni cu amanunte pe masura ce Andrei imi va spune ca e ok sa le comunic. Dar vor fi ceva surprize si pe aceasta directie. Ca sa demasc surprizele doar am sa citez: "Laboratorul de Test (testele de usability derulate in premiera in Romania la editia din 2007 a Galei Premiilor in eCommerce, pe platforma SiteAudit) nu va lipsi – din contra, este imbunatatit pe criterii de performanta in functie de categoriile de varsta ale internautilor si nu numai."
  4. Juratii se vor autentifica pe baza de amprenta personala. Iata un element ce va spori increderea in GPEC. "Toti membrii juriului vor beneficia de echipamente bazate pe certificarea identitatii prin amprenta digitala, fapt care atesta identitatea juratului si responsabilitatea acestuia asupra notelor acordate. Comerciantii online inscrisi vor sti cu exactitate cine i-a jurizat si ce puncte i-au fost acordate in functie de amprenta juratului care se logheaza intr-un sistem online de auditare."
  5. Si nu in ultimul rand organizatorii, juratii, nu vor masura ceea ce nu poate fi masurat, sau cel putin criteriile vor fi astfel formulate astfel incat sa lase loc la cat mai putine interpretari: "Niciunui magazin online inscris in competite nu ii vor fi solicitate date despre evolutia cifrei de afaceri, evolutia numarului de clienti, valoarea comenzii medii sau pozitionarea in piata fata de concurenta. Nu solicitam aceste informatii pentru ca nu le consideram credibile, cata vreme nu pot fi masurate sau probate ca adevar."

Iata cel putin 5 motive pentru care magazinul tau online nu are voie sa lipseasca din competitia aceasta, aflata la a treia editie! Succes tuturor!!!

PS. Au mai scris despre asta si:  Marius Dosinescu (Avantajnet), Iulian Toma (AdPlayers), Cabral, Adi Stan (DWD).

PS2. Haideti sa vedem si daca cele 5 puncte de mai sus raspund dorintelor voastre:

  1. E nevoie de o curatentie generala in comertul online romanesc? De respectarea unui set minim de reguli in relatia contractuala cu clientul?
  2. E nevoie de incurajarea start-up-urilor, de incurajarea si in acelasi timp trainuirea, sfatuirea acestora, astfel incat sa devina magazine corecte si eficiente?
  3. E nevoie de juratul principal, CLIENTUL, sa vedem defectele din site-urile noastre, din serviciile noastre, pe care deja am obosit sa le tot reinventam?
  4. E nevoie de incredere in jurati, in modul in care acestia noteaza? E cumva paranoia faptul ca organizatorii vor sa-i autentifice pe baza de amprenta?
  5. E nevoie de criterii masurabile? Sau trebuie ca jurizarea sa se bazeze pe declaratiile magazinelor online fara a fi masurate?

Eu nu am nevoie de raspunsurile la intrebarile retorice de mai sus, dar, sau mai bine zis, trebuie sa comentati sa spuneti si voi ce parere aveti despre ele…

Te crezi in stare?

Share Button
No tags for this post.

Related posts

11 thoughts on “Magazinele online romanesti se pot inscrie de azi la Gala Premiilor in e-Commerce 2008

  1. Pingback: Gala Premiilor in E-commerce - 2008 » Adi Stan

  2. Pingback: Gala eCommerce - au inceput inscrierile

  3. Pingback: The FUA » Blog Archive » DeCe (NU) Shop

  4. Pingback: Inscrieri la Gala premiilor in e-Commerce 2008 « Din fotoliu

  5. Pingback: Doua exemple de marketing aplicat de magazinele online romanesti | Liviu Taloi

  6. Doua nelamuriri am:
    1.care sunt criteriile de jurizare – nu cele de preselectie
    2. Anul trecut s-au acordat premii pentru 10 categorii. Anul acesta s-a renuntat la categorii din cate am inteles (vor fi doar 2 premii mari si late: Magazinul anului si Start-up). Cu alte cuvinte, un magazin online de IT&C va concura cu un magazin de haine? E ca si cum ai compara mere cu pere…

  7. Cred ca organizatorii ne vor lamuri cat de curand. Vor publica toate cele necesare zilele acestea.. crtiteriile anul trecut au fost dezvaluite abia la evenimentul final, anul acesta insa am inteles vor fi facute publice mai devreme. Categoriile nu cred ca vor dispare.

  8. Mi se pare mult mai corect ca un magazin sa se pregateasca chiar inainte de inscriere, tinand cont de criteriile de jurizare. E ca atunci cand te pregatesti pentru Bac sau pentru admiterea la facultate – o faci conform unei programe, nu? Deci sper din tot sufletul sa nu se mai intample ca anul trecut, pentru ca noi cel putin, ne vom inscrie abia in momentul in care vom constata ca magazinul nostru poate trece cu brio toate criteriile de jurizare. Si deci nu ne-ar fi de mare folos publicarea criteriilor la evenimentul final 😀

    In ceea ce priveste categoriile, poate n-am inteles eu bine. Sa citam organizatorii:

    “Structurand competitorii in doua categorii, Organizatorul (Link 2 eCommerce) va acorda doua premii distincte la editia din acest an: Magazinul Anului in eCommerce, respectiv Cel mai bun Start-up in eCommerce. Chiar daca criteriile de jurizare sunt aceleasi, consideram ca magazinele trebuie sa concureze cu forte egale, fara ca un start-up sa fie jurizat in comparatie cu un magazin deja cunoscut.”

  9. Pingback: Alea iacta est: “Editia 2008 a Galei Premiilor in eCommerce este DURA” declara Link2eCommerce | Liviu Taloi

  10. Pingback: memoires » Blog Archive » ai curaj ?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *