Nemultumiri Reclamatii Probleme Sugestii la magazinele online romanesti: emag, marketonline, pcgarage, shopit, pcfun, neomax, cel.ro

Nemultumiri, reclamatii, probleme… toate magazinele online romanesti nu duc lipsa de asa ceva. Interesant este insa modul in care raspund la provocarile acestea si cum stiu sa comunice in situatii de criza. Mai devreme sau mai tarziu fiecare magazin online care se dezvolta si ajunge la o anumita cifra de afaceri ajunge sa aibe procentul sau de nemultumiti. Cu cat vanzarile sunt mai mari, daca pastram un procent de X% clienti care reclama ceva constant, cu atat numarul clientilor nemultumiti creste. O reducere de 0.1-0.5% a numarului de reclamatii in situatia in care acestea sunt multe devine practic un deziderat greu de atins, dar nu imposibil.

In cele ce urmeaza am gasit de cuviinta sa caut problemele magazinelor online romanesti in carul cu fan, folosind Google. "nemultumiri reclamatii probleme sugestii" impreuna cu numele magazinului online respectiv a constituit fraza dupa care am cautat. Am ordonat lista de mai jos dupa numarul de rezultate din Google, si dupa gravitatea rezultatelor aflate pe prima pagina.

1. Pe primul loc se situeaza liderul, eMAG, datorita numarului mare de vanzari – emag nemultumiri reclamatii probleme sugestii
137 de rezultate, sigur nu toate sunt reclamatii, nu toate sunt relevante, dar ne facem o idee chiar din prima pagina despre numarul mare de reclamatii (a nu se uita a se raporta acest numar la numarul total de clienti). Ce am observat in prima pagina, este faptul ca eMAG a deshis o sectiune pe forumul propriu unde clientii gasesc sprijin in rezolvarea problemelor aparute, si ca acest link este primul atunci cand vrei sa afli despre subiectul din titlu. Bravo celor de la eMAG! Pe de alta parte tot privind prima pagina dam peste cel mai mare poate thread de reclamatii publicat pe vreun forum romanesc, www.EMAG.ro – experienta nefericita. Se pare ca au multi fani, iar unii dintre ei s-au hotarat sa contablizeze toate reclamatiile impotriva lor: Reclamatii emag.ro

2. si 3. La distanta de 1 rezultat (pagini in limba romana), se situeaza MarketOnline si PcGarage
Diferenta este destul de mare, de la 137 la 7-8 rezultate, si nu toate legate de reclamatii practic… Si cu toate acestea exista reclamatii si impotriva acestor doua magazine online. Ce am remarcat iarasi, ca un efort de comunicare al respectivului magazin online, este prezenta in primele rezultate a unui post de pe blogul MarketOnline unde userii sunt invitati practic sa-si exprime nemultumirile:  Ce va nemultumeste la MarketOnline.ro?  Despre acest poll a mai scris si Razvan Iancu de la SmartPRess, MarketOnline vrea sa afle ce nemultumiri au clientii
La PcGarage nu apare vizibil in prima pagina un link catre locul special dedicat acestui tip de actiune de pe siteul/blogul lor. Apar insa 2 linkuri catre softpedia, locul unde practic se intalnesc cei mai multi reclamanti ai magazinelor online.

4. ShopIT e urmatorul pe lista… shopit nemultumiri reclamatii probleme sugestii
5 rezultate din care nu sunt toate reclamatii, sau nemultumiri ale clientilor (cred ca nu vad niciuna practic). Chiar primul link e despre alt magazin online unde se spune despre ShopIT ca e un magazin OK. Dar Google inca nu stie sa caute semantic, mai are de invatat. Pe de alta parte, al doilea link din lista este unul care nu face cinste nici unui magazin online: ShopIT.ro – Daca taceai, filosof ramaneai

5., 6., si 7. PcFun, Neomax si Cel.ro sunt codasii la reclamatii. Practic nu prea am ce gasi (la o cautare sumara prin Google) despre aceste magazine online. Probabil ca sunt si pareri negative sau reclamatii si despre aceste magazine online, dar sunt putin mai bine ascunse printre bitzii comertului online romanesc.

O analiza mai detaliata de acest fel a facut-o Ovidiu Lixandru, pe 6 mai 2007: Blogosfera vs magazine online. Il rog daca poate sa mai faca una in 2008 si o sa faca publica. Clientii, consumatorii au nevoie de asemenea analize, ca sa nu mai spun ca si proprietarii de magazine ar trebui sa o faca macar o data la 3 luni de zile in departamentul lor de marketing, poate un SWOT bazat pe imaginea/reputatia online a magazinului propriu.

Ce zici Ovidiu, o faci? Ai timp?

Share Button
No tags for this post.

Related posts

44 thoughts on “Nemultumiri Reclamatii Probleme Sugestii la magazinele online romanesti: emag, marketonline, pcgarage, shopit, pcfun, neomax, cel.ro

  1. Din pacate cautariile tale pe google sunt incorecte, deoarece google va cauta intr-o pagina toate cuvintele specificate de tine, lucru care reduce serios numarul de rezultate concrete – adica descrierea unor situatii neplacute cu magazinele respective.

    O cautare mai eficienta ai realiza prin folosirea operatorului logic “OR” la cautarea avansata, google folosind automat operatorul “AND” intre cuvinte la cautarea simpla…Asta daca acest articol nu a fost scris doar din ratiuni SEO-istice.

    Pe de alta parte, nu cred ca acel clasament se va schimba prea mult daca stai sa sapi mai mult.

  2. Sal, nu, nu e vorba de ratiuni SEO-istice, si nici chiar cu OR nu ar fi rezultat o imagine corecta a reclamatiilor. Singurul mod in care poti sa numeri aceste reactii este cautandu-le (nu conteaza cum, normal asa cum am facut eu, sau cu OR) si apoi sa verifici link cu link daca acel link reprezinta o reclamatie, o problema, o nemultumire. Nu am avut timp sa fac acest lucru, si stiam ca Ovidiu facuse asa ceva in 2007, si de aceea i-am ridicat mingea la fileu, aducandu-i aminte de postul sau de acum un an.
    Pe de alta parte stiu ca exista deja un motor de cautare semantic – SWOTTI, care ce-i drept functioneaza bine pe engleza, unde se pot vedea destul de corect reactiile pozitive si cele negative la adresa unui brand, la adresa unui produs. Asa ceva ne-ar trebui si pentru limba romana.

  3. Salut Liviu,

    Nu am gasit nici o parere scrisa pe la tine despre etelecom.ro. As vrea sa incep o colaborare cu ei si am nevoie de parerea ta. Sunt seriosi?
    Multumesc

  4. Nu ai gasit pentru ca am avut doar 2-3 contacte cu ei, din care unul cu ocazia unui targ, unde nu m-am recomandat si am primit cateva detalii legate de magazinul lor online, si alte reactii le-am primit de la cunoscuti.
    Dar nu pot sa-mi exprim o opinie despre ceea ce nu cunosc. De ce nu iei legatura cu ei sa vezi cum te pot ajuta?

  5. Sunt foarte dezamagit de acest magazin.
    Am comandat in card Lexar care a venit fara softul de recuperare. Dupa 3 saptamani de telefoane date si timppierdut au acceptat sa il inlocuiasca . Dupa ce l-am trimis si l-au primit, persoana de contact nu mai este de gasit .
    Este incredibil ce se intampla acolo!! Birocratia este la ea acasa!! INtr-o firma privata daca puteti crede!
    Secretarele te tin in telefon cate 10 minute ( chipuriile incercand sa dea de persoana cautata) dupa care revin si iti spun ca nu este momentan in birou.
    In sfarsit am reusit sa vorbesc cu un barbat in firma EMAG e vorba de Razvan Voicu. E singura speranta de a mai recupera cardul comandat.
    Asadar Firma EMAG o fi avand cea mai amre vazare insa are cel mai prost CUSTOMER SERVICE intalnit.
    Nu voi mai comanda niciodata nimic de acolo si nici nu voi sfatui pe cineva sa faca asa ceva!!!

  6. este inadmisibil asa ceva,am dat comanda de un tel samsung e250 pink modelul prezentat pe adresa cel.ro si cand ajung acasa cu el realizez cu stupoare ca telefonul care mi.l doresc de mai bine de un an este rosu a fost inseletorie pe fata am de gand sa merg pana in panzele albe ca sa remediez aceasta problema astept ziua de luni ca sa vad ce pot face oricum sunteti neseriosi

  7. Salutari
    Mai baieti am avut si eu probleme cu 2 dintre magazinele astea, si din cate am observat marile probleme sunt de timpul de la plasarea unei comenzi si livrarea propruzisa la usa. Din cate stiu mai niciunul nu are stocuri proprii dar unele se pare ca sunt amplasate foarte strategic fata de importatori. Deci practic au cate 2-3 depozite in raza de 5km. Singurele 2 magazine care le-am gasit ar fii http://www.magazinultau.ro care are si firma proprie de distributie si arigo care din pacate nu sunt prea seriosi. Amandoua avand in zona asbis rhs aline pc-colers si care or mai fii…Recomand magazinultau.ro si cereti cu domnul alexandru, chiar daca pe siteul lor nu aveau 2 dintre produsule care le vroiam in cateva ore am putut sa-l ridic de la ei si probabil ca sigur de la rhs si pc-colers erau si chiar la un pret foarte rezonabil fata de stocurile emag :)) . Daca mai stiti magazine postatile dar nu cu sediul unde se ajunge cu rata :)) .
    Cu stima,
    Marian Oprea

  8. eu sunt client nou la shop it, am comandat un sistem si au fost foarte prompti sa ma sune si sa discutam ,vineri trebuie sa il primesc sper sa fie ok,oricum pretul facut pe site lor a fost cel mai ok,cu respect savu c.

  9. poti incerca si la idshop.ro, au desiul in romana. Mie unul mi-au adus un ventilator de carcasa de 10 lei in 3 ore de la comanda..cred ca asta inseamna promt nu?

  10. cel.ro:

    Mi-am comandat un laptop Dell Ispiron 1525. La caracteristici tehnice scria ca are ecran WXGA+ cu rezolutie de 1440×900. La pareri scria: “buna ziua , Sunt niste modele comandate special de noi care au aceasta rezolutie.”. Ma bucur, asta fiind o optiune de 30 de euro. Geanta cadou, super. Sa am si WLAN in toata casa, mi-am comandat si un router wireless Linksys WRT54GL. Aici au aparut ceva probleme mici: am vrut sa depun comanda pentru router 30 de minute dupa comanda initiala. La telefon raspunde cealalta vanzatoare, a zis sa astept putin si ma preia colega ei (la care am depus comanda), si sa nu inchid. Dupa 13 minute de asteptare, am inchis. Pur si simplu au uitat de mine. I-am sunat iar, am reusit sa vorbesc cu vanzatoarea “mea” si mi-a adagaut routerul la comanda.

    Sa vedem rezultatul:
    Doua zile dupa comanda, am primit produsele (ziua urmatoare dupa comanda a ajuns la Oradea, dar agentul doar dupa o zi mi l-a adus). Pana acum, totul e OK.
    Cea mai naspa faza: laptopul are ecran WXGA, nu WXGA+ (diferenta de 30 de euro). Caracteristicile pe site erau editate (de la WXGA+ la WXGA, iar la rezolutie optima, in loc de 1280×800, au pus wxga). Deci si-au dat seama ca acel produs nu mai are ecran WXGA+, dar nu m-au anuntat. Ii sun, ii explic problema, ca atunci, cand am dat eu comanda, scria altfel, si am primit altfel. In fine, ajung sa admite ca era o eroare, si ce primesc in schimb? “Scuze”
    Geanta cadou… e aproape fix ca si ce se vinde la piata cu 15 RON. Chinezeasca, urata, si chiar aproape dupa o saptamana de aerisire tot nu pot sa-o duc in camera. La o comanda de 2.600 RON, macar sa dea ceva mai bun (de ex, pe pcfun.ro, se da geanta de 50-60 RON).
    Routerul wireless costa cu 25 RON mai mult decat pe emag.ro. Asta e. Dar face un zgomot foarte deranjator. Nu-l pot tine la mine in camera, ca nu pot dormi atunci, asa ma deranjeaza. Am vorbit cu un amic de dincolo care lucreaza la un ISP, a zis ca au mai patit si ei asa, dar acele routere au fost schimbate (garantie).

    Cam atat… Sunt foarte dezamagit de ei.

  11. PCFUN sunt de toata jalea. Am facut comanda marti, sunt sunat miercuri ca produsele au plecat de la ei, si ca o sa ajunga joi. Apoi sunt sunat joi ca produsele au plecat de la ei si o sa ajunga vineri, ca nu aveau nu stiu ce piesa pe stoc, cu toate ca pe site scria ca sunt pe stoc toate piesele comandate. Si asta la insistenta mea dupa telefoane si mailuri, ca sa stiu care este starea livrarii. Ca raspuns plin de nesimtire : Mai vreti produsele sau nu. Normal ca le vreau, dar livrate la timp, cand pe site scrie livrare in maxim 48 ore.
    ca livrarea trebuie facuta in acelasi oras, bucuresti, nu in alta oras ca sa aiba motiv sa spuna ca nu au avut timp.
    Mi-au lasat un numar de telefon la care nu a raspuns niciodata persoana respectiva ce se ocupa de livrare. Eu unu nu as vrea sa mai am de a face cu ei.
    Normal ca am facut si reclamatie OPC, nu-mi place sa am de a face cu firme neserioase, care-si bat joc de clienti.

  12. am sa va povestesc ce am patit eu cu firma shop it :

    Pe data de 23 septembrie 2007 am achizitionat o placa video Nvidia 8800gts 320mb/320 biti (913ron).Pe data de 27 septembrie 2008 ea s-a stricat si m-am prezentat cu ea in service la Shop IT in perfecta stare fizica+accesoriile incluse in cutie.Pe 21 octombrie am fost anuntat ca ,garantia nu mi se poate acorda deoarece placa nu are serial numberul pe ea ….ci doar pe cutie .(raspuns de la furnizorul “rhs”) .Cica “rhs” nu poate identifica aceasta placa fara s/n.
    Eu cand am dato ,pe procesul verbal de predare in garantie nu zice nicaieri ca nu are acel serial number ; pur si simplu eu am dat placa in perfecta stare fizica la fel cum am primito .Nu mi se pare normal acest lucru !!!
    Apoi dupa 2 zile le-am facut plangere la opc si in urmatoarea zi am fost sunat de catre ei sa le aduc placa in garantie …..si iarasi alte probleme :
    pe data de 22-10-2008 am facut o plangere la anpc .
    pe data de 24-10-2008 am fost chemat la sediul shop it pt a lasa placa in garantie din nou la ei ;seful departamentului de vanzari spunandu-mi ca placa se va repara , daca nu ,voi primi inapoi banii sau o placa de aceasi valoare .
    astazi pe data de 13-11-2008 am trecut pe la sediu sa vad ce se mai aude cu placa si surpriza laca nu s-a putut repara nici la it-direct si nici la rhs , drept pt care mi-au returnat placa inapoi fara drept de apel .
    patronul acestei firme este un om parsiv : m-a vazut si a inceput cu fraze de genul citez :” am facut tot ce am putut sa te ajutam , nu avem altceva ce sa iti facem , ca poti sa ne faci cate plangeri vrei la anpc ca nu ne pasa , la fel si pe forum “. pur si simplu patronul mi-a vorbit ca la ultimul om m-a facut si idiot si nenorocit .
    si cand eram sus la service l-am auzit pe patron spunandu-i baiatului de jos de la sediu sa nu ma mai lase vreodata sa intru citez: “sa nu il mai lasi vreodata pe n… sa calce pe aici”…..cum poti spune asemenea lucruri ??
    asa hal de firma nu am mai vazut pana acum ; cum sa ii vorbesti clientului in halul asta ? mai alea ca este a 2a oara cand am lasat placa in garantie vreo 3 saptamani si nu s-a intamplat nimic (prima data a fost 24 zile in service !!!).
    nici la plangerea facuta la anpc nu am primit un raspuns desi a trecut temenul legal de 30 zile ( patronul este senator/ deputat , deci trage-ti voi concluzia in continuare ).
    va atasez mai jos procesul verbal de predare produs in garantie din data de 27-09-2008 cand am lasat placa video la ei si apoi m-am trezit ca nu am s/n pe ea , abia dupa 24 zile ! (am mai sters din unele litere/cifre pt a cenzura).
    a se vedea ca am lasato in garantie cu serial number pe ea conform procesului verbal , si nu este nici o lipsa a acestuia cand am predato in garantie !!!
    cum este posibil sa iti minti clientul in halul asta si lasandu-l sa astepte inca 3 saptamani , ca la sfarsit sa ii dai placa nereparata , invocand si motivul ca noi ti-am acceptat placa in service post-garantie ;cand eu le-am lasat placa ok de la bun inceput ? ei au semnat un proces verbal !
    pur si simplu dupa cum m-a facut patronul acestei firme astazi (“idiot si nenorocit”) m-am hotarat sa nu mai apelez la anpc ca degeaba o fac si sa ii dau in judecata !!! pt aceste lucruri pe care le-au facut !!!
    sa ii fie rusine patronului si firmei pt ce au facut cu anpc , pt cum mi-a vorbit , pt modul de rezolvare a problemei mele si pt vorbele spuse in vant !!!
    din chestii de genul traieste firma acesta !!!
    VA RECOMAND DIN SUFLET SA EVITATI ACESTA FIRMA !!!, CA IN SPATELE ACESTEIA ESTE UN PATRON FF NESIMTIT SI CU MULT TUPEU SI O SA VA LOVITI DE DIFERITE PROBLEME CU EI CARE NU O SA AIBA VREO REZOLVARE SI O SA FITI TRATATI CU NESIMTIRE !!!

  13. revin,am primit de la shop it pc merge bine sper sa tina,intre timp am mai cumparat un aparat espresso de la elektro bazar care e refurbished si nu a mers am sunat la ei si in 3 zile l-au inlocuit mentionez ca transportul dus intors a fost suportat de firma foarte m-au sunat prompt si totul a fost ok foarte prof.iar aparatul ce sa va zic beau la cafele toata ziua

  14. Pingback: Marketonline.ro - Page 3 - Computer Games Forum

  15. Ca si ceilalti patiti de mai sus ii sfatui pe cei care au intentia de a-si achizitiona vreun obiect de la http://www.cel.ro sa nu achite valoarea coletului pana nu verifica daca acesta contine toate produsele de pe factura.Eu mi-am comandat componente pt realizarea unui PC numai dintre cele afisate ca fiind pe stoc .:PLACA BAZA,PROCESOR ,HARDDISK,DVD-RW-DL,2GBRAM ,CARCASA MONITOR LCD DE19INCH .Vin 3 colete cu FANCURIER ,platesc frumos 1800ron la curier ,acesta pleaca .Imi chem 2 vecini sa le arat superconfiguratia mea,si cand desfac cele 3 colete sa fac infart :Lipseau CUTIA cu sursa ATX,care numai un orb putea sa nu o trimita ca are 40/50 cm,lipseau cei 2gb de ramdin cutia cu componete si telecomanda de la LCD cu tunner incorporat in val de 200ron, dar in schimb era in plus o tampenie de DVD ,probabil mi-au dat bonus pt teapa ca sa fiu cuminte.Dupa 8 zile de telefoane si pase de la o operatoare la alta,ca se stie ,ca se cunoaste ,ca nu amai avut loc in masina cu colete ,ca o sa vina ,am luat decizia sa merg la OPC.Deci feritiva de CEL.RO !sau PLATITI COLETE GOALE!

  16. http://www.vaddit.ro.am intrat pe site am gasit o poza de la o mobo scumpa cu un pret ieftin am comandat-o am fost sunat ca nu mai e pe stoc,intru iara pe site e pe stoc dar la alt pret,zic ok se mai intampla ,imi fac o configuratie si comand componentele vb pe mess cu un angajat totul e pe stoc si astept sa fiu sunat,concluzia am cumparat de la ultra pro din timisoara ca nu m-a mai sunat nimeni!!!!CRACIUN FERICIT si poate cei de la vaddit nu au auzit ca ne-a lovit si pe noi recesiunea si clientii vor fi tot mai putini si mai pretentiosi

  17. Pingback: Twitter online marketing | Liviu Taloi

  18. atrag atentia asupra magazinului BrazideCraciun.ro!
    cand iti livreaza produsul, trebuie sa semnezi ca functioneaza si se spala pe maini de orice problema ulterioara, indiferent de legislatia cu privire l a perioada de garantie, precum si de termenii si conditiile de pe site!

    mai mult, iti explica elegant ca instalatiile de craciun nu au garantie.

    ar fi trebuit sa ma bazez pe intuitie cand mi s-a parut ceva ciudat cand mi-au zis “haideti sa incercam produsul si sa semnati pentru asta”…

  19. Pingback: Idei pe verticala

  20. Am cumparat de la marketonline.ro un produs. Primul era desfacut si am cerut sa imi dea unul nou pentru ca banii i-am dat pe unul nou, nu pe unul sh. Am fost si am ridicat a doua zi produsul si nu am observat ca era resigilat. Am fost la sediu iar cei de acolo au spus ca nu e problema lor si asta pentru ca nu am observat cand am ridicat produsul. Adica ei au vandut produsul prin inselaciune dar faptul ca am observat dupa ridicarea produsului pe ei nu ii intereseaza. Am o poza prin care se observa o eticheta pusa peste cea originala + o alta poza in care se observa sigiliul pus peste alt sigiliu. Sigiliul de dedesubt era rupt iar sigiliul care il acoperea era intact.
    http://img231.imageshack.us/i/dsc01975l.jpg/
    http://img149.imageshack.us/i/dsc01972.jpg/

    Este vorba de un telefon. Este defect telefonul (se blocheaza cand folosesc telefonul)
    Marketonline este o mare teapa.
    O alta problema a fost legata de culoarea telefonului care pe site-ul http://www.marketonline.ro era alb.
    Cand am fost sa imi schimbe telefonul cu unul nou (deoarece primul telefon a fost livrat desigilat prin curier) le-am cerut sa imi dea telefonul in culoarea pe care eu o doream (primul telefon mi-a fost livrat in alta culoare). Mi s-a spus ca este cu titlu sugestiv si ca trebuia sa mentionez prin telefon ce culoare doresc plus ca nu au telefonul disponibil in culoarea prezentata pe site. Daca tot imi schimbau telefonu si nu il aveau pe culoarea dorita de mine le-am spus ca mai dau o diferenta de bani si cumpar un alt telefon care sa corespunda cerintelor mele. Domnisoarele de acolo au zis ca greseala se plateste (acceptasem initial telefonul dat prin curier dar nu stiam ca este desfacut) si ca este deja prea mult ca imi schimba telefonul cu unul “nou”. Am insistat dar si-au facut ambitia si au refuzat sa imi accepte o diferenta de bani pentru un alt telefon (oricum imi schimbau telefonul si ar fi putut sa faca acest lucru).

  21. Buna ziua,
    Livrarea primului produs s-a facut la adresa pe care ne-ati furnizat-o. In momentul primirii produsului, Dvs ati facut verificarea coletului in prezenta angajatului MarketOnline si ati semnat de primire, cu unica observatie ca nu are aceeasi culoare ca pe site (lucru care denota faptul ca ati verificat cu MULTA atentie coletul), desi in momentul comandarii produsului nu ati specificat culoarea dorita. Era dreptul Dvs. sa refuzati pe loc coletul daca acesta nu corespundea cu cerintele Dvs.

    La 2 zile de la primirea coletului, v-ati prezentat la sediul magazinului nostru si ne-ati acuzat de vanzarea unui produs second hand pe motiv ca ambalajul produsului era desigilat pe o parte si ati solicitat inlocuirea acestuia sustinand ca asa l-ati primit din partea noastra. Cu toate ca ati facut aceasta reclamatie dupa mai mult de 24 ore (termenul prevazut de lege si agreat si de OPC) , reclamatie care era nefondata, MarketOnline v-a inlocuit a doua zi produsul reclamat (care prezenta urme clare de deschidere fortata). Produsul nou primit a fost verificat de Dvs in prezenta oamenilor din depozitul nostru si ati semnat documentele insotitoare.

    Dupa alte doua zile, v-ati prezentat din nou la sediul magazinului nostru, sustinand ca la cel de-al doilea produs “sigiliile au fost aplicate doar pentru a lansa impresia de produs nou”.

    De fapt Dvs din momentul in care ati vazut cum arata telefonul, nu v-a mai placut. Ati dorit alt model si ati incercat tot felul de “trucuri” pentru ca acesta sa fie schimbat. Mai mult, aduceti injurii la adresa noastra fara a avea dovezi pertinente.

    In randurile ce urmeaza va prezentam si raspunsul primit din partea furnizorului nostru, vis-à-vis de aceasta problema cu “sigiliul”:
    “Sunt loturi de telefoane de la Sony Ericsson care vin desigilate si pe care punem noi sigiliu Avenir Telecom si sunt loturi care vin sigilate. Absolut nici un telefon vandut de catre Avenir Telecom nu este second hand.”

  22. Conform legistaţiei referitoare la comerţul electronic clientul are dreptul să se răzgândească fără motivare şi fără a plăti nimic în 10 zile. Indiferent dacă implică sau nu nişte pierderi pentru comerciant legea e lege şi ar trebui respectată. Sau nu?

  23. stati linistiti ca se intampla in toata lumea ,eu am luat de pe ebay.de diverse si tot am primit asa zisa teapa, chestia buna e ca tot ce am luat din Romania a fost ok si pot enumera :
    plita aragaz incorporabila cuptor de la onestop e ok
    computer de la shopit e ok
    de la electrobazar espresor cafea delonghi e ok (primul mi l-au skimbat ca imi curgea apa din el, fara sa platesc transportul)
    rasnita cafea de la aceeasi firma e ok si multe altele
    poate ca din cauza ca sunt magazine sub inregistrare srl si trebuie sa se supuna anumitor reguli si legi nu le este asa de usor sa insele clientii,eu sunt optimist si sper sa iesim odata din criza ca sa putem sa ne cumparam si mai multe lucruri iar pe cei care au magazine online ii sfatuiesc sa isi faca si forumuri de discutii doar asa isi pot educa clientii, iar cand clientul stie ce vrea e spre binele lor !

  24. Buna ziua,

    Am o mare rugaminte. Recunoasteti adevarul.
    Primul produs returnat a fost intocmai cum l-ati vazut. Asa era coletul, desfacut pe dedesubt. Nimic in plus sau in minus. Asa mi-am dat seama ca am primit un produs desigiat. Avea sigiliu pe partea de sus a cutiei si dedesubt desfacut prin rupere.

    Nu am verificat “cu MULTA atentie coletul” ca sa observ culoarea telefonului. Pe cutie apare culoarea telefonului.

    Daca nu ma insel, telefonul l-am primit intr-o vineri pe la ora 14.00. Se pune si sambata si duminica? O sa verific.

    Culoarea telefonului pe web site era pe alb. Asa aparea in poza de prezentare. Dar in momentul in care dumneavoastra (marketonline) tot schimbati telefonul, era imposibil sa dati un telefon in culoarea din imaginea prezentata? Sau macar in alta culoare care sa corespunda cerintelor? Telefonul l-am facut cadou unei persoane de sex feminin.
    Dumneavoastra daca vroiati sa faceti cadou un lucru si stiati ca persoanei respective ii plac anumite culori si altele nu, ati fi incercat sa solicitati magazinului livrarea altui produs pe culoarea respectiva daca ar fi fost posibil?
    Da sau nu? Nu aud. Da sau nu?!

    Cum va permiteti sa spuneti ca am folosit anumite trucuri pentru a schimba telefonul?

    Nu am folosit nici un truc. Telefonul nu il aveati pe stoc in culoarea prezentati pe site. Nu am cerut decat alt telefon pe acea culoare sau alta culoare care stiam ca ii placea persoanei careia ii faceam cadou telefonul. Puteati schimba telefonul si nu ati vrut.
    Aici nu e vorba de trucuri, e vorba de serviciile marketonline.

    In aceste poze:
    http://img149.imageshack.us/i/dsc01972.jpg/
    http://img231.imageshack.us/i/dsc01975l.jpg/

    se observa sigilii care sunt puse peste alte sigilii.
    NU ESTE VORBA DE SIGILIUL AVENIR TELECOM.
    Este vorba de sigiliile originale sony-ericsson.

    Respunsul de la Sony Ericsson a fost ca ei nu pun sigilii peste altele.
    Raspunsul de la AvenirTelecom a fost ca ei nu pun sigilii de Sony Ericsson.

    Acum despre telefon. Bateria este foarte proasta. Tine decat 2 zile daca faci cateva poze si mai umbli putin prin el. Autonomia nu este precum cea prezentata la specificatiile telefonului.

    Eu am trecut cu vederea de atitudinea neprofesionista a angajatelor de acolo. In special o domnisoara cu parul drept si scurt ( nu era de la receptie)careia i-am aratat acele sigilii si care mi-a spus ca trebuia sa vad la ridicarea produsului acele sigilii. Suna ceva de genu ” Te-am pacalit, tu esti de vina, noi nu mai raspundem”. Eu am fost cu dovada. Nu ele sunt de vina. E adevarat ca pe moment te scoate din sarite dar trebuie sa realizezi ca asta este politica magazinului. Ele sunt niste fete nevinovate care aplica politica de …. a magazinului

    Acest raspuns oficial ma face sa ma gandesc daca sa aduc la cunostinta oamenilor ce fel de magazin este Marketonline.

    Normal ca am semnat de primire. Am verificat daca are sigiliu. Nu intelegeti ca sunt lucruri care nu pot fi observate pe moment?
    Nu aveam cum sa desfac telefonul pentru ca trebuia sa il fac cadou. Chiar trebuie sa fim detectivi Colombo cand ridicam un produs de la Marketonline?

    @savu cristea iuliu
    compari niste tapari de pe ebay cu Marketonline? E vreo diferenta intre ei?
    Este foarte simplu de implementat un forum dar nu se doreste.
    Pe blogul http://blogrum.marketonline.ro/ce-va-nemultumeste-la-marketonlinero/ a fost pus un comentariu referitor la problema prezentata de mine dar nu a fost afisat.

    Cu stima,

    Un client pacalit de marketonline.
    Am gresit cand am accesat http://www.marketonline.ro, am platit

    —————————–
    Liviu Taloi: nu stiu cat de adevarate sunt cele spuse aici, as fi moderat cate ceva din ce scrie clientul, fiind destul de dur in exprimare, insa nu stiu daca nu ciuntesc sensul acestui mesaj. Am ales sa nu cenzurez. Dar, ca intotdeauna exista si dreptul la replica, si MarketOnline poate sa posteze punctul de vedere, daca este necesar. Promit sa nu cenzurez nimic nici in mesajul celor de la MarketOnline.

  25. @ Costea Marius,
    Buna ziua,
    V-au fost trimise adresele oficiale ale tuturor celor implicati in procesul de vanzare. V-am inlocuit odata produsul , desi prezenta urme clare de interventie neautorizata.
    Daca in continuare nu sunteti multumit cu felul in care a fost abordat de noi cazul dumneavoastra, sunteti liber sa va adresati direct organelor abilitate pentru rezolvarea unor astfel de situatii .Gasiti pe site-ul nostru linkurile directe catre acestea.
    In acest moment, noi consideram ca duceti o politica de defaimare a acestui magazin. Motiv pentru care in cazul in care aceasta campanie nu inceteaza, ne rezervam dreptul de a porni o actiune judecatoreasca prin care sa stabilim adevarul , precum si eventuale daune-interese. Va rugam sa ne comunicati pe adresa magazinului pozitia dumneavostra oficiala.

  26. Salut!
    Sunt la a lv-a tranzactie cu e-mag, primele trei au fost ok dar asta e nashpa.
    Am comandat si platit online un DVD pe data de 9/12/2010, primit mail de confirmare si promisiunea ca se livreaza pe 10 dec, urmatoarea zi promit SMS ca se face livrarea pe 13 dec, am sunat zilnic la ei si am primit asigurarea ca “astazi” se face livrarea, am trimis mail-uri la serv reclamatii, degeaba. Astazi suntem in 20 dec si eu tot nu am primit nici un raspuns concret, in afara de asta mi-au sters si reiew-ul de la produsul comandat.
    Fratilor, cum este posibil sa platesti un lucru si apoi sa fi ignorat total, daca o persoana fizica ia banii pe un lucru pe care apoi nu il mai da risca sa-si ia condamnare pentru escrocherie.

  27. Eu am cumparat in octombrie 2010 un computer de la emag.ro. Am avut mari probleme cu el inca de la inceput, constand in erori cu ecrane albastre chiar si cand nu era deschisa nici o aplicatie. Am cerut sa imi schimbe memoriile si sa imi testeze sistemul. Firma a facut-o si a spus ca este OK. Poate la emag.ro in service era totul bine. Pentru mine a reinceput calvarul, asa ca am probat cu un alt procesor configuratia mea. Mergea bine! Concluzia? Procesorul, un Phenom II x4, era defect! Emag.ro nu a putut depista acest lucru deoarece nu are tehnica necesara, dar ma asteptam sa constate erorile semnalate de mine. Pe acestea nu le-a putut constata deoarece a folosit benchmark-uri sintetice, unde erorile nu erau vizibile (stiu pentru ca le-am utilizat si eu inainte de a-l trimite la service). In aplicatiile real-life, insa, era jale! Emag.ro nici macar nu a tinut cont de recomandarile mele privind testarea calculatorului! Si in ziua de astazi cred ca m-au mintit, de fapt! Prin urmare, am reclamat acest lucru celor de la AMD, pe site, carora le-am spus ca nu mai cumpar in veci procesoarele lor.

  28. Si noi am avut probleme cu livrarea comenzilor online dar am invatat din acest lucru si am decis sa facem cat putem pentru a sti ca in final avem un client multumit.De aceea ne-am gandit la trimiterea unui mail cu poza produsului,in cazul de fata,a buchetului comadat pentru a vedea clientul ce primeste persoana draga.Credeti ca e o idee buna?

  29. Am plasat o comanda pe supertablete.ro pe data de 6,doua adaptoare wifi in valoare de 214 ron.Toate comenziile aveau livrarea free.Cele sub 200 ron erau trimise prin posta romana in termen de maxim 10 zile iar cele peste 200ron beneficiau de transport prin curier rapid in termen de 2-6 zile.La comanda respectiva incercam sa adaug un router de 350 ron aparea in cosul de cumparaturi dar nu functiona formularul de comanda.A 2-a zi o tanti de la supertablete.ro m-a sunat iam explicat problema si routerul respectiv spunea ea ca a fost adaugat comenzii,desi dupa acest telefon tot nu aparea in istoricul de comenzi ci erau doar cele 2 adaptoare wifi.Dupa 6 zile sun pe numarul respectiv de telefon imi raspunde o tanti cu acceasi voce desi se pare ca nu stia despre ce comanda vorbesc imi spune ca nu au trecut inca 10 zile si sa mai astept ca ma suna ei….Sun iar joia trecuta parca si imi spune ca inca nu a sosit nimic sa mai astept ca se primeste marfa luni.Luni adica azi 20 august 2012 intru in cont,ciudat,comanda cu cele 2 adaptoare wifi apare cu processed in istoric,iar in cosul de comenzi apar atat cele 2 adaptoare cat si routerul.Intru pe blogul lor http://supertablete.blogspot.ro/2012/07/birth-of-supertabletero.html?showComment=1344293253839#c3317145170451242567 de unde aflu ca trebuie sa fac iar comanda (specific ca eu trebuia sa plec la munca in jur de 14 -20 dar am tras de timp) conform termenilor dinainte daca nu erai prezent sau nu ridica nimeni comanda esti obligat sa le platesti taxele de transport ori vei fi dat in judecata in fine,de pe blog-ul lor aflu ca trebuia sa plasez iar comanda si surpriza:la mai mult de cele 6 zile de la plasarea comenzii supertablete.ro si-a schimbat atat siteul cat si termenii obligand la plata transportului,deci trebuie sa achit INTRE 94 SI 234 RON pentru posta sau curier rapid! deci este strigator la cer,ILEGAL,ESCROCHERIE!ma gandesc sa fac o plangere opc iar cand ma intorc sa ii dau si putin in judecata pentru daune pentru fiecare zii pe care eu trebuia sa iau salariu fiind la munca si pentru care am stat acasa sa le astept lor comanda (mentionez ca lucrez in afara tari si am am un salariu ce depaseste intreaga comanda pe zi) ei cred ca daca in termeni au pus ca isi rezerva dreptu sa schimbe termenii fara notificari ori de cate ori au chef lumea e a lor se inseala!Adica gen dai comanda si pe drum ei schimba termenii adica transportu costa de 10 ori cat comanda si afli ca de la 10 lei ai de plata 100 de lei ei bine legea nu le permite asa ceva!

  30. Nu cumparati de la Diverta On Line (dol.ro). Am incercat sa achizitionez un simplu calut de plus pentru fetita mea, am asteptat 4 zile sa-mi raspunda cineva la telefon, dupa ce am primit confirmarea din partea lor. Dupa 4 zile in care nu am primit niciun raspuns, cineva de la unul din magazine a catadicsit sa-mi raspunda ca nu au produsul in stoc.
    Nu recomand achizitionarea de produse de pe magazinul online al Diverta. Sunt total neprofesionisti. Bataie de joc!

  31. Cumpar de la emag de multi ani si nu am nimic de reprosat. Am avut si probleme dar produsul a fost schimbat fara nervi chiar si a 3 a oara (vorbesc de produse de mii de ron). De aceea recomand cu incredere char daca preturile la unele produse nu sunt cele mai mici. Am cumparat si de la cel.ro produse ok si unele cu probleme care au fost inlocuite. Asadar recomand si cel.ro. Clickshop.ro sunt seriosi dar dureaza orice problema intampinata deoarece aduc de la partenerul din germania iar problemele de garantie se rezolva tot acolo. Probabil pe viitor o sa incerc si alte magazine online dar concluzia este ca pana in prezent problemele intampinate au fost rezolvate cel mai repede la emag.

  32. Salut
    de curand am cumparat o tableta de la emag..prima zi mi-a mers dupa care a 2-a zi nu se mai incarca i-am sunat si mi-au spus ca o sa trimita curierul sa o ia la reparat am asteptat o saptamana nimic…dupa care iam sunat din nou si mi-au spus ca n-au avut curier disponibilsi ca o sa vina curand..dupa 3 zile a venit si mi-a zis curierul ca ziua urmatoare o sa revina tableta sau o s-o inlocuiasca cu alta de acelasi fel am asteptat ziua urmatoare nimic..a trecut o saptamana tot nimic dupa care i-am sunat si m-au luat iar ca n-au curier disponibil..dupa ce i-am luat cu protectia consumatorului ziua urmatoare au venit nu mai mentionez ca produsul e made in china…tine bateria o ora si jumatate o gasesc stinsa si mai nou mai sta aprinsa doar cand e bagata la incarcat in rest daca o scot se stinge ca nu mai are baterie dupa ce o tin 12 ore la incarcat..o sa-i sun maine sa vad ce pot rezolva dar in cel mai sigur caz o sa apelez la protectia consumatorului deoarece n-am ajuns bataia de joc a unei firme atat de incompetente

  33. Am cumparat 2 Harduri WD 3tera(red) cu pretu de – 1117ron, unul din ele a fost stricat de la bun inceput nu a functionat, ca simptome se chinuia sa porneasca cand il alimentai nici nu il recunostea computerul despre formatare nici nu mai vorbim.Am fost la ei si le-am explicat ca HDD NU e functional si nici macar nu porneste ,dupa care mi sa spus ca trebuie sa ma duc la service cu el pentru a se constata defectu,(retineti constatare DEFECT la un produs NOU).Am fost la un service prin Grozavesti la cei de la Azerty conform garantie emise de ei ,dupa care cei de acolo au spus ca trebuie sa astept 15 zile pt a rezolva problema cei de la Western Digital.
    In concluzie in acest timp am cumparat un produs defect pe care nici nu il pot folosi si nici in ziua de azi nu am primit nici un raspuns, ei folosindu-se de bani pe care eu iam dat pe achizitionarea produsului defect la achizitionarea altor produse pentru ca nu putem vb de stoc ei fiind intermediari.
    Am cumparat aceste produse in speranta ca achizitionez un produs de calitate de la o firma de calitate ,aparentele insala.Apropo de review benevole despre aceasta firma sunt facute de ei in favoarea lor nu va lasati amagiti de ei aceasta e realitatea NU RECOMAND SUB NICI O FORMA ,cumperi un produs nou care nu se poate returna …!!! ca sa nu mai vorbim de service pe care nici nu il au, iar povestea cu 14 zile retur de pe site e o minciuna gogonata repet – SA REFUZAT RETURNAREA PRODUSULUI PE MOTIV CA TREBUIE CONSTATATA DEFECTIUNEA culmea LA UN PRODUS NOU ACHIZITIONAT DE CATEVA ZILE.

  34. Buna ziua ,
    In luna octombrie am cumparat o pereche de ghete de dama, marca Rieker.Am fost influentata de prieteni, care mi-au descris marca ca fiind una garantata, de foarte buna calitate.
    La prima ninsoare, firava, la sfirsit de luna noiembrie, citiva fulgi de nea, nici macar nu s-a acoperit pamintul cu omat, deci nu erau nici un centimentru de zapada, si mi-a s-au umezit sosetele.
    Va descriu ghetele:piele,talpa de cauciuc de aproximativ 6-7mm ( sau EPA , nu stiu exact materialul), cu striatii antirapante, de aprox 2,3 mm adincime, vatelinizate, cu talonete groase, din pisla.Am fost la magazin si vinzatoarea mi-a spus ca stie ca intra apa in aceste ghete si ca au mai venit sa reclame si alti cumparatori.Am sunat la Lugoj , la importator, 0256359228 si mi s-a spus ca , la cumparare, am primit in cutie, instructiuni de folosire si ca acolo scrie ca , in aceste ghete intra apa, ca am fost avertizata, ca si cumparator, prin acea hirtiuta, ca ,pe timp de toamna, iarna , primavara,in aceste ghete intra apa, ca sunt ghete cusute si ca ar trebui sa fi inteles eu, ..asa , ca o logica…ca pe unde a trecut acul ,intra apa…… Sa ma ierte Dumneziu, eu intreb pe oricine are o judecata normala :cind cumperi de la o firma renumita pentru calitate, ghete de iarna, te poti gindi ca ar trebui sa te astepti sa iti intre apa in ghete?Ce rost au talpile antideranate, groase, talonete de pisla , vatelinizate, daca nu le pot purta pe timp de iarna?Imi spune importatorul de la Lugoj , telefonic,ca sunt ghete pentru timp uscat.Am intrebat-o pe doamna cu care am avut o conversatie telefonica, ce fac daca, plec dimineata pe timp uscat, totul este inghetat, iese soarele , cum a fost astazi si s-a muiat putin zapada , trebuie sa am ghete de schimb in geanta?Am avut de-a lungul vietii ghete, pe care parintii ni le coseau la cizmar, si nu ne intra apa in ghete.
    Apelez la acest forum pentru ca nu stiu alta modaliate de a opri acesta pacaleala din partea unei firme, de altfel de renume, care se numeste Rieker.

  35. In Mai 2014 am achizitionat un Xperia Z1 Compact de la Pc Garage.
    In luna Iunie 2015, il duc la departamentul garantii de la sediul teparilor pt ca aparuse o mica pata pe ecran ( nu spart ) – este inca functional dar cu probleme. Dupa ce ma abtin sa nu ma cert cu o imbecila plictisita ca am deranjat programul ei de frecat menta imi spune ca o sa primesc un sms in contul de client, nici cand nici nimic. Dupa vreo 2 zile vine sms ca s-a solutionat constatarea serviceului autorizat. Ajung acolo si imi prda telefonul stricat mentionand socuri mecanice, folosirea necorespunzatoare si indice umiditate activat ceea ce a dus la coroziunea componentelor, motive in urma carora garantia este respinsa. Se poate repara doar post garantie la un cost de aprox 1200 de ron. refuz acest lucru pt ca telefonul are protectie IP67 ( rezistent la apa ) si ar trebui reparat. Asa ca plec inapoi la servici si incep tentativele de a comunica direct cu producatorul respectiv Sony Mobile Romania. Am dat un mail in care am prezentat situatia si la o zi dupa sunt contactat de Sony Mobile Romania de unde aflu ca telefonul este produs pentru a fi vandut intentionat in Emiratele arabe si ca garantia nu este valabila in Romania sau alt stat membru UE. revin catre teparii Pc Garage si le comunic oarecum ce am aflat dar nu rezolv nimic. Am citit codul consumatorului si am constatat ca exista vicii ascunse, garantia de conformitate obligatorie 2 ani nu se respecta . Am dat un mail si catre ANPC dar inca nu mi-a raspuns nimeni. Nu mai stiu cum sa mai procedez dar cu siguranta sunt alte persoane tepuite la fel.

  36. Eu am fost înșelat de eMag. Câți dintre voi au mai pățit asta?

    În ziua de 21 iulie 2015 am achiziționat o Boxa portabila bluetooth, Prestigio PBS7. Urmăream de ceva vreme un astfel de produs. M-am bucurat atunci când am găsit-o cu o reducere de 50%. Am pus produsul în coș iar apoi am lansat comanda. Am plătit cu cardul suma de 189,96 Lei adică 50% din sumă inițială de 379,99 Lei.

    Acum constat cu tristețe că m-am bucurat degeaba. Am fost înșelat. Mi-au luat banii și nu mi-au dat produsul nici după 16 zile.
    I-am tot sunat, pentru că ei nici măcar atât respect nu au avut, să mă contacteze. Se tot scuzau că au fost ceva încurcături cu depozitul. De fiecare dată mă asigurau că se rezolvă. M-au pus chiar să aștept curierul o zi întreagă într-un week-end.

    Au făcut chiar ei o sesizare tot către … ei emoticon smile și am negociat o rezolvare amiabila cu un reprezentant al lor. Eu le spuneam că doresc produsul ei încercau să-mi ofere un produs inferior.
    M-a deranjat felul în care o companie ca eMAG înțelege să rezolve o problemă generată chiar de ei.

    M-au înșelat. Au pus pe site un produs “inexistent” redus cu 50% mi-au debitat contul și nu mi-au dat nimic în schimb. Am făcut o sesizare la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor. Revin când se mai schimbă ceva…

  37. La emag in mod normal, nu se strica “deloc” produsele. De aia nici nu lucreaza cei de la service.
    Mie mi s-a intamplat. S-a stricat tastatura de 50 ron. Am mers la ei in ziua aia de sambata si mi-au zis ca nu au ce sa faca pt ca au trecut 30 de zile si service-ul nu lucreaza. Nu au fost in stare sa ofere nicio solutie de avarie. Au zis, sa mai cumpar o alta tastatura daca vreau sa-mi folosesc pc-ul sau sa astept o zi de lucru din timpul sapt. Asta a fost singura solutie. In mail-urile primite de la un domn Adrian Andrei (probabil cineva important prin acea firma), mai ca ma invinovatea pe mine ca am fost de acord cu politica lor cand mi-am facut contul. Dar acel cont ti-l creaza agentul din showroom cand comanzi pt prima oara. (Eu am fost client vechi). Am mers la depanero (fostul skill service), si la fel.. Pt ca tastatura stricata venise la pachet cu mouse-ul, am ramas si fara mouse. Cum tastatura imi luasem deja, am mers sa iau si un mouse, ca doar nu eram nebun sa stau 15 zile fara pc doar pt ca asa vrea emav-ul. Ajung sus in showroomul din Bucuresti si vad un mouse IN STOC. Merg la un agent din showroom sa comand si imi spune ca IN STOC nu inseamna ca e aici. De parca pe mine ma intereseaza ca e mouse-ul de gasit in Constanta sau in Timisoara. Evident ca urmatorul cel mai ieftin mouse era la vreo 50 ron. Niciodata nu mai cumpar de la emag. Va dau acest sfat prietenesc.

  38. Am comandat telefonic miercuri 3 produse de la ideall.ro in data de 4/05/2016 , am lasat nr de telefon si apoi am fost sunat de operator pentru confirmarea produselor si livrarea lor joi sau vineri la adresa.
    Vineri 6/05.2016 am sunat in jurul orei 12 pentru comanda si nu mi-au dat nici un raspuns pe loc , au spus ca revin in 5 min cu telefon. Am asteptat alte 20 min si am sunat , raspunsul fiind ca este o problema la furnizor , minciuni , minciuni …. miercuri am fost asigurat telefonic de existenta produselor , rezervarea lor la furnizor si livrarea lor cel tarziu vineri …. Sub orice critica aceasta asazisa societate

  39. In cazul CEL.ro posibilitate de retur(cel putin in cazul persoanelor juridice) este inexistenta.

    Formularea din politica dumnealor de retur este cel putin discutabila.
    Citez: “In cazul persoanelor juridice ne rezervam dreptul de nu a accepta retur produse aduse pe comanda speciala sau a celor care se vand intr-un numar foarte mic.”
    De asemenea nu am avut posibilitatea de a adauga feedback pe cel.ro(functionalitatea de comment fie e “stricata”, fie am fost restrictionat) pentru a atentiona eventualii consumatori persoane juridice(care, in lege, nu sunt vazuti & protejati ca si potentiali consumatori-way to go law! ;)-).

    Recomand sa EVITATI acest magazin online(si cele de sub aceeasi umbrela lui).

  40. Aragaz Artic cumparat in data de 18.11.2016, primit sigilat dar la desfacerea coletului acesta avea sistemul de inchidere a usii de depozitare stramb (in interior). In consecinta sesizare telefonica si in scris la ei pe data de 19.11 la mai putin de 24 de ore. Raspunsul a fost sec sustinand ca am semnat pe factura ca produsul era OK. Ulterior au realizat ca semntura era doar pentru receptionarea unui produs sigilat si nu verificat la desfacerea coletului, dorind sa le fac retur pe cheltuiala mea cu mentiunea ca se va opri aproximativ suma de 400 de RON din valoarea totala (750 RON a costat el). In consecinta reclamatie la ANPC. Sunt curios cat o sa mai tina pe piata asemenea firme !

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *